Premium Merkstrategie Prijsstijgingen van 20 procent stuwen omzetgroei moederbedrijf Douwe Egberts: 'zeer tevreden met onze resultaten'
Premium Merkstrategie Prijsstijgingen van 20 procent stuwen omzetgroei moederbedrijf Douwe Egberts: 'zeer tevreden met onze resultaten'
Premium Campagnes Almere City FC viert jubileumseizoen met het Shirt van de Stad FC Almere bestaat 20 jaar, Almere 50 jaar en de provincie Flevoland 40 jaar, tijd voor een jubileumshirt.
Premium Campagnes Lynk & Co lanceert 'plezierige' campagne rondom nieuwe auto De videocampagne komt uit de koker van We Are Pi.
Partnerbijdrage 'Innovatie is onze enige constante': Patrick Molleman over zijn eerste 100 dagen bij Global Patrick Molleman is 100 dagen Managing Director van media-exploitant Global. VIA-directeur Saskia Baneke gaat met hem in gesprek.
Partnerbijdrage Zo helpt Dtch Digitals merken internationaal groeien Samen met Google combineert het bureau slimme data en lokale inzichten om nieuwe markten te vinden en klanten wereldwijd te laten groeien.
Premium Digital transformation Spotify blijft meer abonnees trekken en richt zijn pijlen nadrukkelijker op adverteerders Muziekplatform laat adverteerders nu ook audioreclames ontwikkelen met behulp van AI-stemmen.
Premium Campagnes Almere City FC viert jubileumseizoen met het Shirt van de Stad FC Almere bestaat 20 jaar, Almere 50 jaar en de provincie Flevoland 40 jaar, tijd voor een jubileumshirt.
Premium Campagnes Lynk & Co lanceert 'plezierige' campagne rondom nieuwe auto De videocampagne komt uit de koker van We Are Pi.
Partnerbijdrage 'Innovatie is onze enige constante': Patrick Molleman over zijn eerste 100 dagen bij Global Patrick Molleman is 100 dagen Managing Director van media-exploitant Global. VIA-directeur Saskia Baneke gaat met hem in gesprek.
Partnerbijdrage Zo helpt Dtch Digitals merken internationaal groeien Samen met Google combineert het bureau slimme data en lokale inzichten om nieuwe markten te vinden en klanten wereldwijd te laten groeien.
Premium Digital transformation Spotify blijft meer abonnees trekken en richt zijn pijlen nadrukkelijker op adverteerders Muziekplatform laat adverteerders nu ook audioreclames ontwikkelen met behulp van AI-stemmen.
Premium Bureaus The Family verwelkomt 5 klanten, UpToMore kiest voor nxt agency en Dunkin’ gaat TikTok: dit is het laatste accountnieuws Welk bureau werkt voor welke klant, welk merk wisselt van bureau en wie wint welke pitch? We praten je bij over het laatste accountnieuws.
Premium Reputatie & crisis Op LinkedIn delen dat je lekker op vakantie bent: 'geef meer context dan 'ik ben offline' Een personal branding-expert geeft tips om een goede vakantiegerelateerde LinkedIn-post te maken. 'LinkedIn is namelijk geen Instagram'.
Artificial Intelligence Waarom AI mijn nieuwe zwembroek niet mag uitzoeken Lucas Nutbey ziet door de komst van genAI als zoekmachine het (semi)gerichte targetingspel een stuk ingewikkelder worden.
Partnerbijdrage Marketeer, vergeet de midfunnel niet! Merken winnen niet meer op mediabereik, maar op culturele relevantie. Focus daarom veel meer op de midfunnel, betoogt Henk Boersen van ACE.
Partnerbijdrage ‘De mensen die niet vanzelf meedoen, die moet je echt actief opzoeken’ Het actief betrekken van álle groepen levert niet alleen betere data op, maar ook verrassende inzichten.
Carriere Menno van der Hoeven client lead Out of Home Masters Hij wordt verantwoordelijk voor het versterken van klantrelaties en het verder uitbouwen van het klantenportfolio.
Premium Bureaus The Family verwelkomt 5 klanten, UpToMore kiest voor nxt agency en Dunkin’ gaat TikTok: dit is het laatste accountnieuws Welk bureau werkt voor welke klant, welk merk wisselt van bureau en wie wint welke pitch? We praten je bij over het laatste accountnieuws.
Premium Reputatie & crisis Op LinkedIn delen dat je lekker op vakantie bent: 'geef meer context dan 'ik ben offline' Een personal branding-expert geeft tips om een goede vakantiegerelateerde LinkedIn-post te maken. 'LinkedIn is namelijk geen Instagram'.
Artificial Intelligence Waarom AI mijn nieuwe zwembroek niet mag uitzoeken Lucas Nutbey ziet door de komst van genAI als zoekmachine het (semi)gerichte targetingspel een stuk ingewikkelder worden.
Partnerbijdrage Marketeer, vergeet de midfunnel niet! Merken winnen niet meer op mediabereik, maar op culturele relevantie. Focus daarom veel meer op de midfunnel, betoogt Henk Boersen van ACE.
Partnerbijdrage ‘De mensen die niet vanzelf meedoen, die moet je echt actief opzoeken’ Het actief betrekken van álle groepen levert niet alleen betere data op, maar ook verrassende inzichten.
Carriere Menno van der Hoeven client lead Out of Home Masters Hij wordt verantwoordelijk voor het versterken van klantrelaties en het verder uitbouwen van het klantenportfolio.
Premium Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren AI-gebruik loopt voor op AI-beleid. Er is ook (te) weinig aandacht voor de ontwikkeling van AI-geletterdheid, blijkt uit onderzoek.
Artificial Intelligence Kledingplatform Otrium gebruikt AI-modellen om kleine kledingvoorraden beter te verkopen De zogeheten Ovastars zijn ontwikkeld door Dept.
Artificial Intelligence 64 procent van de Nederlandse Facebook- en Instagram-gebruikers kritisch over AI-advertenties 39 Procent van de respondenten zegt een AI-advertentie sneller te negeren dan een advertentie die door mensen is gemaakt, bijvoorbeeld.
Martech Google’s plannen houden adverteerders bezig Wat zijn Google’s AI-aangedreven vernieuwingen die effectievere reclamevoering beloven? We spraken met de top van het techbedrijf.
Premium Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren
Artificial Intelligence Kledingplatform Otrium gebruikt AI-modellen om kleine kledingvoorraden beter te verkopen
Artificial Intelligence 64 procent van de Nederlandse Facebook- en Instagram-gebruikers kritisch over AI-advertenties
Artificial Intelligence ‘Je kunt door AI veel groter en breder nadenken over hoe je jouw merk in de wereld kunt plaatsen’
Premium Digital transformation Google's AI-modus heeft al 100 miljoen gebruikers, maar techreus noemt SEO nog steeds belangrijk SEO blijft belangrijk om te verschijnen in Google's - controversiële - AI Overviews, stelt een topman.
Premium Campagnes Deze commercials van goede doelen zijn genomineerd voor de Ster Gouden Loeki De genomineerden van het eerste half jaar van 2025 voor de Ster Gouden Loeki voor goede doelen zijn bekend.
Campagnes Coole productie van Stëlz, maar is warme thee wel de juiste 'vijand' in het marketingverhaal? CAMPAGNEPRAAT | Krouwel en Bol proosten op de flair van het nieuwe alcoholische zomerdrankje van Stëlz maar haken af bij het theekransje.
Partnerbijdrage Ster 60 jaar: hoe het allemaal begon Ster bestaat 60 jaar! Een mooi moment om terug te gaan naar waar het allemaal begonnen is.
Partnerbijdrage Internal branding in de praktijk - Wat Delta en CZ doen om medewerkers tot merkdragers te maken Merken worden steeds vaker afgerekend op wat ze doen in plaats van wat ze zeggen.
Premium Contentmarketing Netflix-serie Wednesday neemt Westfield Mall of the Netherlands over: 'bereid je voor op een donker kerkhof' Activatie rondom de release van seizoen twee van de duistere, razend populaire serie.
Premium Campagnes Drankmerk Viper en Sjaak laten je dat feestje niet zomaar afzeggen Artiest Sjaak kroont zich tot Sjaak Aanhaak om last-minute afzeggers alsnog mee te nemen naar dat feestje.
Premium Reputatie & crisis Stilzitten als je geschoren wordt? Astronomer slaat terug met Gwyneth Paltrow als woordvoerder Astronomer, bekend van ‘Coldplaygate’, beantwoordt de mediastorm met tijdelijke woordvoerder Gwyneth Paltrow (de ex van Chris Martin).
Premium Bureaus SuperHeroes wint 'Small Agency of the Year' bij Ad Age: 'Aanmoediging voor brutale reclame' Het van oorsprong Nederlandse bureau staat op het punt om uit te breiden in zowel Los Angeles als Amsterdam.
Premium Media Facebook en Instagram tonen vanaf oktober geen politieke advertenties meer in de EU Moederbedrijf Meta neemt het besluit naar aanleiding van nieuwe Europese reclameregels.
Premium Campagnes Els (B&B Vol Liefde) schittert in Rivella-commercial, maar niet iedereen is enthousiast 'Die is niet lekker... Die is héél lekker!', aldus de realityster.
Premium Campagnes Rijksoverheid start social-first-campagne die studenten voorbereidt op hun studietijd De campagne komt uit de koker van AndAgencyAmsterdam, dat ook tekent voor een vervolgcampagne gericht op (bijna) 18-jarigen.
Premium Digital transformation Google's AI-modus heeft al 100 miljoen gebruikers, maar techreus noemt SEO nog steeds belangrijk SEO blijft belangrijk om te verschijnen in Google's - controversiële - AI Overviews, stelt een topman.
Premium Campagnes Deze commercials van goede doelen zijn genomineerd voor de Ster Gouden Loeki De genomineerden van het eerste half jaar van 2025 voor de Ster Gouden Loeki voor goede doelen zijn bekend.
Campagnes Coole productie van Stëlz, maar is warme thee wel de juiste 'vijand' in het marketingverhaal? CAMPAGNEPRAAT | Krouwel en Bol proosten op de flair van het nieuwe alcoholische zomerdrankje van Stëlz maar haken af bij het theekransje.
Partnerbijdrage Ster 60 jaar: hoe het allemaal begon Ster bestaat 60 jaar! Een mooi moment om terug te gaan naar waar het allemaal begonnen is.
Partnerbijdrage Internal branding in de praktijk - Wat Delta en CZ doen om medewerkers tot merkdragers te maken Merken worden steeds vaker afgerekend op wat ze doen in plaats van wat ze zeggen.
Premium Contentmarketing Netflix-serie Wednesday neemt Westfield Mall of the Netherlands over: 'bereid je voor op een donker kerkhof' Activatie rondom de release van seizoen twee van de duistere, razend populaire serie.
Premium Campagnes Drankmerk Viper en Sjaak laten je dat feestje niet zomaar afzeggen Artiest Sjaak kroont zich tot Sjaak Aanhaak om last-minute afzeggers alsnog mee te nemen naar dat feestje.
Premium Reputatie & crisis Stilzitten als je geschoren wordt? Astronomer slaat terug met Gwyneth Paltrow als woordvoerder Astronomer, bekend van ‘Coldplaygate’, beantwoordt de mediastorm met tijdelijke woordvoerder Gwyneth Paltrow (de ex van Chris Martin).
Premium Bureaus SuperHeroes wint 'Small Agency of the Year' bij Ad Age: 'Aanmoediging voor brutale reclame' Het van oorsprong Nederlandse bureau staat op het punt om uit te breiden in zowel Los Angeles als Amsterdam.
Premium Media Facebook en Instagram tonen vanaf oktober geen politieke advertenties meer in de EU Moederbedrijf Meta neemt het besluit naar aanleiding van nieuwe Europese reclameregels.
Premium Campagnes Els (B&B Vol Liefde) schittert in Rivella-commercial, maar niet iedereen is enthousiast 'Die is niet lekker... Die is héél lekker!', aldus de realityster.
Premium Campagnes Rijksoverheid start social-first-campagne die studenten voorbereidt op hun studietijd De campagne komt uit de koker van AndAgencyAmsterdam, dat ook tekent voor een vervolgcampagne gericht op (bijna) 18-jarigen.