Whitepapers

    Hoe integreer je e-mail in een cross-channel-strategie?  E-mail is nog altijd één van de belangrijkste kanalen in digital marketing. Het is een vak voor specialisten, met veel kanaalspecifieke kennis en vaardigheden. Maar tegelijkertijd wordt de druk steeds groter om omni-channel te communiceren. Hoe ga je als e-mailspecialist nou om met deze parado... Download Whitepaper
    5 tips om GDPR-proof te zijn   Weten jouw klanten welke data je over hen verzamelt, bewaart en gebruikt? En hebben ze wel toestemming gegeven voor dat gebruik? Nee? Stroop je mouwen dan maar op. Vanaf 25 mei 2018 gaat de nieuwe Europese privacywetgeving GDPR in. GX Software geeft 5 tips om je marketingcommunicatie GDPR-proof te krijgen! Download Whitepaper
    Jouw actiepunt voor 2018: Best Next Action-marketing  Best Next Actions zijn de nieuwe trend in marketing. Gepresenteerd als de opvolger van de customer journey, klinkt het fantastisch: bij elk contactmoment op magische wijze de allerbeste volgende stap aan de bezoeker presenteren – maar hoe krijg je het voor elkaar? GX Software legt het in 5 stappen... Download Whitepaper
    Reis mee met jouw doelgroep  De digitalisering heeft grote impact gehad op het oriëntatie- en boekingsproces rondom travel. Echter, de inspiratie en oriëntatie wordt nog steeds grotendeels uit non-digital media te worden gehaald. Leer in deze infographic meer over de doelgroep die je wilt aanspreken, op welk moment en via welke media. Dat is waar wij... Download Whitepaper
    De Grote Marketing Enquête 2017: marketing op een omslagpunt  Marketing bevindt zich op een omslagpunt. De gereedschapskist puilt uit met tools, veel oude en een paar nieuwe. Marketeers hebben moeite met deze tussenfase, zo blijkt uit hun antwoorden op de vragen uit de Grote Marketing Enquête. Het kennen van de klant staat echter voorop, en datadriv... Download Whitepaper
    De ideale opstart van contentmarketing voor jouw organisatie  In 2017 zijn 4 op de 5 marketeers aan de slag met contentmarketing. Wat komt er kijken bij het opstarten van contentmarketing? Het is raadzaam om een paar stappen te overwegen voordat je live gaat: Het belang van meetbare doelstellingen Betrek interne stakeholders Bepaal de pl... Download Whitepaper
    Aan de slag met leadnurturing en op zoek naar tips?  In het handboek 'leadgeneratie' vind je alles wat je nodig hebt voor een succesvolle start. ONE Business legt verschillende leadgeneratie begrippen uit en geeft praktische handvatten voor jouw leadcampagne. Je leert meer over: Het definiëren van leads Het maken van de juiste content He... Download Whitepaper
    Whitepaper ‘Het belang van Foresight’ Toekomstgerichte marketing en innovatie  Om de snelheid van marktontwikkelingen bij te benen en te anticiperen op veranderingen is Foresight nodig. Product life cycles worden korter, waardoor de noodzaak om frequenter te innoveren toeneemt, wat vraagt om een meer toekomstgerichte innovatie aanpak. Foresight ... Download Whitepaper
    Het medialandschap is continu in verandering  De informatiebehoefte vanuit de consument is steeds meer versnipperd. Tegenwoordig brengen mediamerken content specifiek gericht op een consument en zijn belevingswereld. Dit is mogelijk omdat we goed op de hoogte zijn van de interesses van de consument. Leer in deze speelgoed infographic meer over de doe... Download Whitepaper
    Hoe maak je webformulieren intuïtiever?  Formulieren zijn vaak de pagina’s op een website die gebruikers de meeste frustratie bezorgen. En dat is dodelijk voor je conversie. Gelukkig zijn er allerlei manieren om webformulieren intuïtiever te maken, zoals het prefillen van velden en het direct valideren van de ingevulde gegevens. GX Software laat zie... Download Whitepaper
Volg ons