Whitepapers

    Verbeter jouw geïntegreerde campagnes  Kantar Millward Brown publiceert het nieuwe AdReaction onderzoek. Hoe staat het er wereldwijd voor met multichannel reclamecampagnes? ‘AdReaction: The Art of Integration’ geeft marketeers houvast en helpt ze om in een overvloed aan mediakanalen en reclameformats effectieve en geïntegreerde campagnes te realiser... Download Whitepaper
    Alles weten over ‘de Programmatic Marketing-hype’?  Wil jij als marketeer ook precies weten met welke boodschap en op welk moment je jouw doelgroep het beste kunt bereiken? Dan is het tijd om over te stappen op programmatic marketing! Het geeft je als marketeer namelijk de nodige inzichten en daarmee de touwtjes in handen om op data gestuurde bes... Download Whitepaper
    Search automation in the Netherlands   Uit onderzoek van DDMA en IAB Nederland blijkt dat midden tot grote Nederlandse bedrijven 53% van hun SEA activiteiten vandaag de dag al automatiseren. Om te zorgen dat automatisering goed wordt ingezet, zijn er veranderingen nodig binnen bedrijven: er dient een mentaliteitsverandering plaats te vinden ten opzi... Download Whitepaper
    NS International verbetert KPI’s door personalisatie  NS International kon bezoekers op haar website niet identificeren. Dat resulteerde in onpersoonlijke en frustrerende webervaringen. Daarom ging NS Interntional aan de slag met personalisatie. Wat leverde dit op? Ging de conversie omhoog? Steeg de klanttevredenheid? Lees het in de case!   ... Download Whitepaper
    Retargeting en Remarketing volgens Targetoo  Retargeting en Remarketing zijn verschillende Programmatic Advertising tools. Veel marketeers kennen het verschil tussen deze twee disciplines niet. In deze whitepaper belichten we de verschillen en komt tevens Dynamische Remarketing aan bod. Ook Facebook geeft tegenwoordig de mogelijkheid je website bezoe... Download Whitepaper
    De Out of Home Trends die je in 2018 niet mag missen!  Out of Home bereikt een omslagpunt met de verbinding en interactie tussen data, digitalisering en de relevantie van de OOH-infrastructuur. Waardoor er met OOH campagnes nog meer selectiviteit, relevantie en resultaat gerealiseerd kan worden dan ooit te voren. De 8 belangrijkste ontwikkelingen ... Download Whitepaper
    Youtube Advertising volgens Targetoo  Het maakt niet uit of je momenteel 35 of 15 bent, een significant deel van jongere generaties is opgegroeid met Youtube als meest toegankelijke bron voor muziek, korte filmpjes voor elk genre, trailers, compilaties (veelal humoristisch van aard), boeken, tutorials en nog veel meer. Tegenwoordig geeft Youtube als ... Download Whitepaper
    Staat jouw merk in de BrandZ™ Top 100 van meest waardevolle merken wereldwijd?  Eerder dit jaar verscheen voor de 12e keer de BrandZ™ Top 100, de ranglijst van meest waardevolle merken wereldwijd, samengesteld door marketing- en merkconsultancybedrijf Kantar Millward Brown. Hoe meet je merkwaarde? BrandZ™ is de enige studie die merkwaarde mee... Download Whitepaper
    Unlock the power of the moment  De wereld wordt steeds complexer. Mensen hebben steeds meer te kiezen en steeds meer invloed. Als Kantar TNS helpen we onze klanten bij het ontsluiten van momenten met buitengewone potentie. De afgelopen maanden hebben verschillende experts van Kantar TNS hun visie gegeven over het vinden van nieuwe momenten van gro... Download Whitepaper
    In 7 stappen naar succesvolle innovaties  Maar een klein deel van nieuw gelanceerde producten wordt een succes. In de Aziatische FMCG markt slaagt maar bijvoorbeeld maar 12%. Toch hechten veel organisaties groot belang aan innovatie voor hun groei strategie. In een onderzoek van McKinsey geeft 84% van alle managers dit aan. Innoveren is risicovol.... Download Whitepaper
Volg ons