Premium Bureaus Internationale herstructurering GroupM op komst: 'Naar een single operating model' Ceo Brian Lesser spreekt in een memo over de rebranding en reorganisatie.
Premium Carriere Rob en Nik Sluijs: 'Uiteindelijk maakt creatie het verschil' Niet alleen verbonden door de bloedband, maar ook door de liefde voor het reclamevak. Vader en zoon Sluijs over dat vak toen en nu.
Advertorial 5 juni SAN Accent Uitreiking. Studio 21 Hilversum Diner, show, netwerken én de uitreiking van dé marketingprijzen. Bestel nu je kaarten voor 5 juni in Studio 21!
Partnerbijdrage Marketing in de zorg: Marika Zijp over hoe Partou werkt aan een sterk merk én betere kinderopvang In de nieuwe aflevering van Brandkast! van DPG Media spreekt host Roger Verdurmen met Marika Zijp, Group Chief Strategy & Brand van Partou.
Premium Media Joe en Radio Veronica stijgers in luisteronderzoek april Qmusic is nu vijf jaar op rij marktleider.
Premium Bureaus Internationale herstructurering GroupM op komst: 'Naar een single operating model' Ceo Brian Lesser spreekt in een memo over de rebranding en reorganisatie.
Premium Carriere Rob en Nik Sluijs: 'Uiteindelijk maakt creatie het verschil' Niet alleen verbonden door de bloedband, maar ook door de liefde voor het reclamevak. Vader en zoon Sluijs over dat vak toen en nu.
Advertorial 5 juni SAN Accent Uitreiking. Studio 21 Hilversum Diner, show, netwerken én de uitreiking van dé marketingprijzen. Bestel nu je kaarten voor 5 juni in Studio 21!
Partnerbijdrage Marketing in de zorg: Marika Zijp over hoe Partou werkt aan een sterk merk én betere kinderopvang In de nieuwe aflevering van Brandkast! van DPG Media spreekt host Roger Verdurmen met Marika Zijp, Group Chief Strategy & Brand van Partou.
Premium Media Joe en Radio Veronica stijgers in luisteronderzoek april Qmusic is nu vijf jaar op rij marktleider.
Premium Digital transformation Digital Fairness Act: Europese wet moet digitale marketing eerlijker maken Wat staat marketeers te wachten en welke uitdagingen en kansen brengt de nieuwe wet?
Premium Customer Experience 1 op de 3 Albert Heijn-appgebruikers heeft AI-assistent Steijn al geprobeerd Appgebruikers lopen warm voor AI-assistent die recepten aanraadt en kookvragen beantwoordt, blijkt uit onderzoek.
Gedragsverandering Nationale-Nederlanden laat ook niet-hardlopers meeleven met Brian HET WERKT! | Elke maand onthult gedragswetenschapper Lotte Verstijnen van Open Now waarom opvallende strategieën of campagnes werken.
Partnerbijdrage Waarom zou je als merk gaan voor een CEP die niet het meeste bijdraagt aan mentale beschikbaarheid? Waarom zou je kiezen voor een CEP die volgens onderzoek niet persé het meeste bijdraagt aan mentale beschikbaarheid?
Partnerbijdrage De ‘opposites attract’ methode voor Total Video Mediastrategie: focus op bereik voor conversie, of contacten voor awareness. Maar hoe genereer je exclusief bereik?
Merkstrategie De midfunnel: het vergeten strijdtoneel van het merk Bovenin de funnel is het dringen. Onderaan idem. Maar in het midden ligt ruimte voor merken met lef en visie.
Premium Digital transformation Digital Fairness Act: Europese wet moet digitale marketing eerlijker maken Wat staat marketeers te wachten en welke uitdagingen en kansen brengt de nieuwe wet?
Premium Customer Experience 1 op de 3 Albert Heijn-appgebruikers heeft AI-assistent Steijn al geprobeerd Appgebruikers lopen warm voor AI-assistent die recepten aanraadt en kookvragen beantwoordt, blijkt uit onderzoek.
Gedragsverandering Nationale-Nederlanden laat ook niet-hardlopers meeleven met Brian HET WERKT! | Elke maand onthult gedragswetenschapper Lotte Verstijnen van Open Now waarom opvallende strategieën of campagnes werken.
Partnerbijdrage Waarom zou je als merk gaan voor een CEP die niet het meeste bijdraagt aan mentale beschikbaarheid? Waarom zou je kiezen voor een CEP die volgens onderzoek niet persé het meeste bijdraagt aan mentale beschikbaarheid?
Partnerbijdrage De ‘opposites attract’ methode voor Total Video Mediastrategie: focus op bereik voor conversie, of contacten voor awareness. Maar hoe genereer je exclusief bereik?
Merkstrategie De midfunnel: het vergeten strijdtoneel van het merk Bovenin de funnel is het dringen. Onderaan idem. Maar in het midden ligt ruimte voor merken met lef en visie.
Premium Artificial Intelligence Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Customer Experience Nederlandse consument loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Premium Campagnes Defensie-campagne laat zien dat er voor iedereen een rol is Van een AR-toepassing tot een Snapchat-lens om virtueel uniformen kunnen passen.
Carriere Hoofdredacteur Paul van Riessen verlaat Quote Hij werkte 21 jaar bij Quote, waarvan vijf als hoofdredacteur.
Premium Bureaus Johnny Wonder wint aanbesteding Unie van Waterschappen Het gaat om een samenwerking voor drie jaar.
Partnerbijdrage Rebranding staat of valt niet alleen met design – maar met organisatie Tijdens CMO Day 2025 verkennen we wat er echt nodig is om een merktransformatie succesvol te laten landen.
Partnerbijdrage Hoe headless jouw e-commerce versnelt Blijf jij hangen in trage processen en technische beperkingen? Ontdek hoe headless jouw platform sneller, flexibeler en schaalbaar maakt.
Premium Martech Google integreert meer AI in Search-campagnes Techreus belooft meer advertentie gerelateerde vernieuwingen op 21 mei, tijdens zijn Google Marketing Live-conferentie.
Merkstrategie Merken op social steeds minder braaf, 'merkenbeef' werkt In deze tweede editie van Boomerang FT. Culture gaat het team dieper in op twee virals: merkenbeef en AI box-dolls.
Campagnes De Hypotheker geeft starter weer zelfvertrouwen en kiest daarmee een goede richting CAMPAGNEPRAAT | Een dikke voldoende van het panel. De campagne houdt vast aan wat goed is (Jazeker!) en maakt een paar nieuwe keuzes.
Premium Bureaus 'WPP wil naam GroupM veranderen in WPP Media' Dat zou meer in lijn zijn met rivalen als Publicis Media en Omnicom Media Group.
Media Aldi maakt budgetversie van The Real Housewives en kijkers vinden die onbetaalbaar Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Carriere Dennis Lensen head of media-investment bij Candid Hij wordt verantwoordelijk voor de transitie van mediatrading naar AI-gedreven media-investment management.
Media Podcast voor de Week: Titanic - Ship of Dreams Marvin Jacobs van Airborne tipt wekelijks een nieuwe podcastserie.
Premium Campagnes Defensie-campagne laat zien dat er voor iedereen een rol is Van een AR-toepassing tot een Snapchat-lens om virtueel uniformen kunnen passen.
Carriere Hoofdredacteur Paul van Riessen verlaat Quote Hij werkte 21 jaar bij Quote, waarvan vijf als hoofdredacteur.
Premium Bureaus Johnny Wonder wint aanbesteding Unie van Waterschappen Het gaat om een samenwerking voor drie jaar.
Partnerbijdrage Rebranding staat of valt niet alleen met design – maar met organisatie Tijdens CMO Day 2025 verkennen we wat er echt nodig is om een merktransformatie succesvol te laten landen.
Partnerbijdrage Hoe headless jouw e-commerce versnelt Blijf jij hangen in trage processen en technische beperkingen? Ontdek hoe headless jouw platform sneller, flexibeler en schaalbaar maakt.
Premium Martech Google integreert meer AI in Search-campagnes Techreus belooft meer advertentie gerelateerde vernieuwingen op 21 mei, tijdens zijn Google Marketing Live-conferentie.
Merkstrategie Merken op social steeds minder braaf, 'merkenbeef' werkt In deze tweede editie van Boomerang FT. Culture gaat het team dieper in op twee virals: merkenbeef en AI box-dolls.
Campagnes De Hypotheker geeft starter weer zelfvertrouwen en kiest daarmee een goede richting CAMPAGNEPRAAT | Een dikke voldoende van het panel. De campagne houdt vast aan wat goed is (Jazeker!) en maakt een paar nieuwe keuzes.
Premium Bureaus 'WPP wil naam GroupM veranderen in WPP Media' Dat zou meer in lijn zijn met rivalen als Publicis Media en Omnicom Media Group.
Media Aldi maakt budgetversie van The Real Housewives en kijkers vinden die onbetaalbaar Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Carriere Dennis Lensen head of media-investment bij Candid Hij wordt verantwoordelijk voor de transitie van mediatrading naar AI-gedreven media-investment management.
Media Podcast voor de Week: Titanic - Ship of Dreams Marvin Jacobs van Airborne tipt wekelijks een nieuwe podcastserie.