Premium Programmatic DPG Media start PMP Portal voor programmatic advertising 'De open marketplace past niet langer bij onze visie.'
Carriere Tim Samsom draagt leiding ShowHeroes Nederland over aan Zoë Brandenburg Brandenburg krijgt per 1 juli de rol van commercieel directeur Nederland.
Advertorial De sleutelrol van merkstrategie in employer branding. Van merkkracht naar menskracht. Werken aan je merk = werken aan je mensen.
Partnerbijdrage Hoe een slimme stoelstrategie ziekenhuizen én merken vooruit helpt Zorg + Zichtbaarheid = Vitrina.
Premium Artificial Intelligence Nieuwe denktank onderzoekt de gevolgen van AI voor het communicatievak Nederlands initiatief Scriptorium Initiative wil communicatieprofessionals, technologen en denkers wereldwijd verbinden.
Premium Programmatic DPG Media start PMP Portal voor programmatic advertising 'De open marketplace past niet langer bij onze visie.'
Carriere Tim Samsom draagt leiding ShowHeroes Nederland over aan Zoë Brandenburg Brandenburg krijgt per 1 juli de rol van commercieel directeur Nederland.
Advertorial De sleutelrol van merkstrategie in employer branding. Van merkkracht naar menskracht. Werken aan je merk = werken aan je mensen.
Partnerbijdrage Hoe een slimme stoelstrategie ziekenhuizen én merken vooruit helpt Zorg + Zichtbaarheid = Vitrina.
Premium Artificial Intelligence Nieuwe denktank onderzoekt de gevolgen van AI voor het communicatievak Nederlands initiatief Scriptorium Initiative wil communicatieprofessionals, technologen en denkers wereldwijd verbinden.
Premium Campagnes Queer Beer lanceert Lesbier: een ode aan de vrouw Het Nederlandse biermerk Queer Beer lanceert Lesbier, een blond bier met honing en citrus, ontwikkeld als eerbetoon aan vrouwen.
Merkstrategie Fandoms zijn het nieuwe merkkapitaal: inzichten van SXSW 2025 Londen Anne Stokvis, creative director van N=5, deelt haar observaties tijdens SXSW in Londen.
Craft Gezocht: marketeer met kritisch denkvermogen In tijden van transformatie is het essentieel om de nieuwe generatie marketeers een brede vakkennis en strategische basis mee te geven.
Advertorial Frank de Wit: Dit is waarom traditionele creatieve teams de social media race verliezen In een wereld waar iedereen een creator is, hebben creatieve teams een nieuw handboek nodig.
Partnerbijdrage Joost Niepoth RM versterkt het bestuur van NIMA Brede marketingblik en bewezen vakmanschap.
Premium Artificial Intelligence Leasemaatschappij Ayvens ziet grote kansen voor AI agents, maar: ‘maak ze niet verplicht’ Kevin Brown van Ayvens roept organisaties ook op om een duidelijk AI-beleid te formuleren zodat medewerkers weten wat ze wel en niet kunnen.
Premium Campagnes Queer Beer lanceert Lesbier: een ode aan de vrouw Het Nederlandse biermerk Queer Beer lanceert Lesbier, een blond bier met honing en citrus, ontwikkeld als eerbetoon aan vrouwen.
Merkstrategie Fandoms zijn het nieuwe merkkapitaal: inzichten van SXSW 2025 Londen Anne Stokvis, creative director van N=5, deelt haar observaties tijdens SXSW in Londen.
Craft Gezocht: marketeer met kritisch denkvermogen In tijden van transformatie is het essentieel om de nieuwe generatie marketeers een brede vakkennis en strategische basis mee te geven.
Advertorial Frank de Wit: Dit is waarom traditionele creatieve teams de social media race verliezen In een wereld waar iedereen een creator is, hebben creatieve teams een nieuw handboek nodig.
Partnerbijdrage Joost Niepoth RM versterkt het bestuur van NIMA Brede marketingblik en bewezen vakmanschap.
Premium Artificial Intelligence Leasemaatschappij Ayvens ziet grote kansen voor AI agents, maar: ‘maak ze niet verplicht’ Kevin Brown van Ayvens roept organisaties ook op om een duidelijk AI-beleid te formuleren zodat medewerkers weten wat ze wel en niet kunnen.
Premium Artificial Intelligence Leasemaatschappij Ayvens ziet grote kansen voor AI agents, maar: ‘maak ze niet verplicht’ Kevin Brown van Ayvens roept organisaties ook op om een duidelijk AI-beleid te formuleren zodat medewerkers weten wat ze wel en niet kunnen.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Customer Experience Nederlandse consument loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Premium Artificial Intelligence Leasemaatschappij Ayvens ziet grote kansen voor AI agents, maar: ‘maak ze niet verplicht’
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Premium Media Radiozenders Mediahuis in de lift in mei, Qmusic ruim marktleider Radio Veronica, 100%NL en Slam! weten alle drie fors te stijgen in de commerciële doelgroep.
Premium Bureaus Nieuwe nationale taxi-app belooft landelijk dekkend vervoer: ‘Zonder gedoe overal naartoe’ Ceci n’est pas un bureau lanceert taxi-app Sneleentaxi met sympathieke alternatief-voor-een-Uber-campagne.
Premium Programmatic Broadsign biedt tool om traditionele (D)OOH-inkoop te vereenvoudigen 'Tijdsbesparing en campagnes maanden van tevoren vastleggen.'
Advertorial Shoppen start met een Snap Bereik Gen Z waar ze shoppen, ontdekken, kiezen en vergelijken. Dankzij AR-lenzen wordt winkelen leuker, maar ook effectiever.
Partnerbijdrage 3 generative AI-trends die de toekomst van marketing bepalen Hyperpersonalisatie, co-creatie en snelle conversie: dit is wat AI nú al doet voor marketeers. Lees hoe je ermee aan de slag kunt gaan.
Carriere CMO of the Year Stijn Mentrop stapt over naar McDonald’s Duitsland Mentrop neemt vanaf augustus de marketingleiding over bij onze oosterburen.
Effectiviteit Effie Awards open voor inzending Inzenden kan tot 27 augustus. De uitreiking vindt plaats op 13 november.
Premium Craft Van poolparty's tot groene oases: dit zijn de Cannes Lions Highlights Nu al FOMO? De draad kwijt? Adformatie helpt je op weg met het officiële Cannes Lions Highlights-overzicht.
Carriere Roos Zegers naar global comms bij The Magnum Ice Cream Company, de ijsdivisie van Unilever Ze houdt zich bezig met externe communicatie en issuemanagement bij dit Unilever-onderdeel dat zelfstandig verdergaat.
Merkstrategie Whole Body deo: creëert Dove hier stiekem weer een vrouwenprobleem? NIEUW PRODUCT. GELUKT? In deze rubriek beoordeelt Hubert van Wensen nieuwe producten.
Premium Data & Insights Creativiteit en context bepalen impact display en native Resultaten onderzoek WPP Media en Kantar over het effectief adverteren met digitale mediaformaten.
Premium Customer Experience Lidl Nederland investeert in merkbeleving: ‘De klant staat centraal in alles wat we doen’ De nieuwe customer-divisie komt onder leiding van CCO Stephanie Both en bundelt brand, klantrelatie, marketing en winkelformulemanagement.
Premium Media Radiozenders Mediahuis in de lift in mei, Qmusic ruim marktleider Radio Veronica, 100%NL en Slam! weten alle drie fors te stijgen in de commerciële doelgroep.
Premium Bureaus Nieuwe nationale taxi-app belooft landelijk dekkend vervoer: ‘Zonder gedoe overal naartoe’ Ceci n’est pas un bureau lanceert taxi-app Sneleentaxi met sympathieke alternatief-voor-een-Uber-campagne.
Premium Programmatic Broadsign biedt tool om traditionele (D)OOH-inkoop te vereenvoudigen 'Tijdsbesparing en campagnes maanden van tevoren vastleggen.'
Advertorial Shoppen start met een Snap Bereik Gen Z waar ze shoppen, ontdekken, kiezen en vergelijken. Dankzij AR-lenzen wordt winkelen leuker, maar ook effectiever.
Partnerbijdrage 3 generative AI-trends die de toekomst van marketing bepalen Hyperpersonalisatie, co-creatie en snelle conversie: dit is wat AI nú al doet voor marketeers. Lees hoe je ermee aan de slag kunt gaan.
Carriere CMO of the Year Stijn Mentrop stapt over naar McDonald’s Duitsland Mentrop neemt vanaf augustus de marketingleiding over bij onze oosterburen.
Effectiviteit Effie Awards open voor inzending Inzenden kan tot 27 augustus. De uitreiking vindt plaats op 13 november.
Premium Craft Van poolparty's tot groene oases: dit zijn de Cannes Lions Highlights Nu al FOMO? De draad kwijt? Adformatie helpt je op weg met het officiële Cannes Lions Highlights-overzicht.
Carriere Roos Zegers naar global comms bij The Magnum Ice Cream Company, de ijsdivisie van Unilever Ze houdt zich bezig met externe communicatie en issuemanagement bij dit Unilever-onderdeel dat zelfstandig verdergaat.
Merkstrategie Whole Body deo: creëert Dove hier stiekem weer een vrouwenprobleem? NIEUW PRODUCT. GELUKT? In deze rubriek beoordeelt Hubert van Wensen nieuwe producten.
Premium Data & Insights Creativiteit en context bepalen impact display en native Resultaten onderzoek WPP Media en Kantar over het effectief adverteren met digitale mediaformaten.
Premium Customer Experience Lidl Nederland investeert in merkbeleving: ‘De klant staat centraal in alles wat we doen’ De nieuwe customer-divisie komt onder leiding van CCO Stephanie Both en bundelt brand, klantrelatie, marketing en winkelformulemanagement.