Premium Bureaus Triodos Bank neemt na 15 jaar afscheid van Dawn, schrijft geen pitch uit 'Een logisch moment om ruimte te maken voor nieuwe ideeën en een frisse koers', aldus de bank.
Premium Bureaus Nationale Postcode Loterij en VriendenLoterij kiezen na pitch voor Publicis Media Loterijmerken zochten één bureau voor alle mediakanalen.
Partnerbijdrage Joost Niepoth RM versterkt het bestuur van NIMA Brede marketingblik en bewezen vakmanschap.
Partnerbijdrage Zo laat je marketing in 2025 wél werken Dit zijn de drie focuspunten voor groei: betere data, slimme personalisatie en creatie die raakt.
Premium Campagnes Campagne moet de stilte van vaders over menstruatie doorbreken Women Inc. wil dat praten over ongesteldheid normaal wordt, om schaamte en misdiagnoses te voorkomen.
Premium Bureaus Triodos Bank neemt na 15 jaar afscheid van Dawn, schrijft geen pitch uit 'Een logisch moment om ruimte te maken voor nieuwe ideeën en een frisse koers', aldus de bank.
Premium Bureaus Nationale Postcode Loterij en VriendenLoterij kiezen na pitch voor Publicis Media Loterijmerken zochten één bureau voor alle mediakanalen.
Partnerbijdrage Joost Niepoth RM versterkt het bestuur van NIMA Brede marketingblik en bewezen vakmanschap.
Partnerbijdrage Zo laat je marketing in 2025 wél werken Dit zijn de drie focuspunten voor groei: betere data, slimme personalisatie en creatie die raakt.
Premium Campagnes Campagne moet de stilte van vaders over menstruatie doorbreken Women Inc. wil dat praten over ongesteldheid normaal wordt, om schaamte en misdiagnoses te voorkomen.
Premium Artificial Intelligence Imago Stichting ParkinsonFonds krijgt bescheiden boost na introductie AI-chatbot Eén op de drie respondenten denkt na het lezen over en kijken naar de AI-avatar positiever over het goede doel.
Premium Media Digitale advertentieomzet dagbladen daalde in 2024, forse groei digitale abonnementen Jaarverslag 2024 van NDP Nieuwsmedia: zorgen over big tech en AI.
Premium Campagnes Een beetje meer aandacht voor Aaf in nieuwe merkcampagne Trekpleister DDB Amsterdam tekende voor concept en creatie.
Partnerbijdrage 3 generative AI-trends die de toekomst van marketing bepalen Hyperpersonalisatie, co-creatie en snelle conversie: dit is wat AI nú al doet voor marketeers. Lees hoe je ermee aan de slag kunt gaan.
Partnerbijdrage De cookie blijft? Dat betekent niet dat je achterover kunt leunen Cristian van Nispen, Director Data & Partner bij DEPT® deelt zijn inzichten over third-party cookies.
Gedragsverandering Jelmer Wind (Team5pm): 'Het is een kwestie van tijd voordat Trumps terugkeer onze industrie opschudt' De ceo stelt: Trumps tweede presidentschap én de bliksemsnelle opkomst van AI herschrijven de spelregels van marketing.
Premium Artificial Intelligence Imago Stichting ParkinsonFonds krijgt bescheiden boost na introductie AI-chatbot Eén op de drie respondenten denkt na het lezen over en kijken naar de AI-avatar positiever over het goede doel.
Premium Media Digitale advertentieomzet dagbladen daalde in 2024, forse groei digitale abonnementen Jaarverslag 2024 van NDP Nieuwsmedia: zorgen over big tech en AI.
Premium Campagnes Een beetje meer aandacht voor Aaf in nieuwe merkcampagne Trekpleister DDB Amsterdam tekende voor concept en creatie.
Partnerbijdrage 3 generative AI-trends die de toekomst van marketing bepalen Hyperpersonalisatie, co-creatie en snelle conversie: dit is wat AI nú al doet voor marketeers. Lees hoe je ermee aan de slag kunt gaan.
Partnerbijdrage De cookie blijft? Dat betekent niet dat je achterover kunt leunen Cristian van Nispen, Director Data & Partner bij DEPT® deelt zijn inzichten over third-party cookies.
Gedragsverandering Jelmer Wind (Team5pm): 'Het is een kwestie van tijd voordat Trumps terugkeer onze industrie opschudt' De ceo stelt: Trumps tweede presidentschap én de bliksemsnelle opkomst van AI herschrijven de spelregels van marketing.
Premium Artificial Intelligence Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Customer Experience Nederlandse consument loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Premium Campagnes ANWB's pratende hond, de snelle wasjes van Robijn en meer campagnes Ook Triodos Bank, Vivera, Brouwerij 't IJ en het Rode Kruis presenteren nieuw werk.
Artificial Intelligence Het is nog niet zo makkelijk om in de flow van 'vibe marketing' te komen Merken moeten hun fundament en kennis van de doelgroep op orde hebben om AI optimaal te benutten in vibe marketing, bepleit Lucas Nutbey.
Premium Carriere Van marketing naar muziek: merkadviseur Anne-Lotte Paymans volgt haar hart Out of Office | Naast haar werk als marketing-communicatieprofessional, staat Paymans ieder weekend op diverse podia met Boxin' the Vox.
Partnerbijdrage Van woke naar winst: inclusie loont wél Mark Ritson stelt dat consumenten ‘geen fuck geven’ om DEI-inspanningen van merken. Maar onderzoek van Kantar laat iets anders zien.
Partnerbijdrage Emma Koster versterkt bestuur NIMA Young Professionals "Jonge marketeers kunnen soms wel een steuntje in de rug gebruiken"
Premium Influencer marketing Nederlandse mannen zijn gevoeliger voor influencermarketing dan vrouwen, stelt dit onderzoek Jongeren voelen zich vaker beïnvloed dan ouderen.
Premium Merkstrategie Meer klanten, omzet en winst voor Hema én een hogere NPS Hema heeft in 2024 het verkoopvolume en het aantal klanten zien stijgen. De omzet en winst stegen hierdoor, ondanks hoge kosten.
Premium Campagnes Oma's Soep en honderd restaurants in actie tegen eenzaamheid Fitzroy ontwikkelde de campagne ‘Een tafel voor Twee tegen Eenzaamheid’.
Premium Media Exclusieve samenwerking Talpa Media met Dag & Nacht en Tonny Media: ‘Cruciaal voor verdere groei podcastmarkt’ Podimo sluit zich ook aan bij NMO en Audify. Joris van der Pol (Talpa Media/OMS) en Anko Steenbeek (Dag & Nacht Media) over deze stappen.
Premium Media Veiling niet-landelijke commerciële radio afgerond, 'licht positief' resultaat E Power Grand Prix Radio betaalde het meeste voor een FM-frequentie.
PR Hoe Henri Bontenbal met beige betrouwbaarheid het politieke podium verovert Beeldbepalers | Farah Nobbe en Sascha Bertus beoordelen spraakmakende persoonlijkheden op appearance. Hoe doet Henri Bontenbal het?
Premium Campagnes Leidse vrienden voeren kwetsbare campagne na zelfdoding van twee maten Campagne doorbreekt hardnekkig taboe op kwetsbaarheid en pleit voor open gesprekken over hoe het écht gaat.
Premium Campagnes ANWB's pratende hond, de snelle wasjes van Robijn en meer campagnes Ook Triodos Bank, Vivera, Brouwerij 't IJ en het Rode Kruis presenteren nieuw werk.
Artificial Intelligence Het is nog niet zo makkelijk om in de flow van 'vibe marketing' te komen Merken moeten hun fundament en kennis van de doelgroep op orde hebben om AI optimaal te benutten in vibe marketing, bepleit Lucas Nutbey.
Premium Carriere Van marketing naar muziek: merkadviseur Anne-Lotte Paymans volgt haar hart Out of Office | Naast haar werk als marketing-communicatieprofessional, staat Paymans ieder weekend op diverse podia met Boxin' the Vox.
Partnerbijdrage Van woke naar winst: inclusie loont wél Mark Ritson stelt dat consumenten ‘geen fuck geven’ om DEI-inspanningen van merken. Maar onderzoek van Kantar laat iets anders zien.
Partnerbijdrage Emma Koster versterkt bestuur NIMA Young Professionals "Jonge marketeers kunnen soms wel een steuntje in de rug gebruiken"
Premium Influencer marketing Nederlandse mannen zijn gevoeliger voor influencermarketing dan vrouwen, stelt dit onderzoek Jongeren voelen zich vaker beïnvloed dan ouderen.
Premium Merkstrategie Meer klanten, omzet en winst voor Hema én een hogere NPS Hema heeft in 2024 het verkoopvolume en het aantal klanten zien stijgen. De omzet en winst stegen hierdoor, ondanks hoge kosten.
Premium Campagnes Oma's Soep en honderd restaurants in actie tegen eenzaamheid Fitzroy ontwikkelde de campagne ‘Een tafel voor Twee tegen Eenzaamheid’.
Premium Media Exclusieve samenwerking Talpa Media met Dag & Nacht en Tonny Media: ‘Cruciaal voor verdere groei podcastmarkt’ Podimo sluit zich ook aan bij NMO en Audify. Joris van der Pol (Talpa Media/OMS) en Anko Steenbeek (Dag & Nacht Media) over deze stappen.
Premium Media Veiling niet-landelijke commerciële radio afgerond, 'licht positief' resultaat E Power Grand Prix Radio betaalde het meeste voor een FM-frequentie.
PR Hoe Henri Bontenbal met beige betrouwbaarheid het politieke podium verovert Beeldbepalers | Farah Nobbe en Sascha Bertus beoordelen spraakmakende persoonlijkheden op appearance. Hoe doet Henri Bontenbal het?
Premium Campagnes Leidse vrienden voeren kwetsbare campagne na zelfdoding van twee maten Campagne doorbreekt hardnekkig taboe op kwetsbaarheid en pleit voor open gesprekken over hoe het écht gaat.