Whitepapers

    Brand strategy 'How Brands Grow' in de praktijk  Een effectieve merkgroeistrategie in 5 stappen. In deze whitepaper wordt het gedachtegoed van Byron Sharp vertaald naar een simpele en consistente merkgroeistrategie, waarmee je direct aan de slag kunt. Voor alle professionals die verantwoordelijk zijn voor het merk(portfolio) van een organisatie. Download Whitepaper
    Wordt een Marketing Automation Rockstar!  Haal jij het maximale uit je website? Vaak zit het qua aantal bezoekers wel goed, maar hoe zit het met verdere opvolging? Hoe fix jij je ‘nieuwsbrief’ en ‘whitepapers’? Zorg je dat deze content vervolgens ook leidt tot extra sales? Marketing automation kan je hier enorm bij helpen. Maar hoe pak je dat aan? W... Download Whitepaper
    Customers, grab them by the wallet    De lessen van 10 jaar Klantvriendelijkste Bedrijf Dit whitepaper gaat over klantgerichtheid en het ontwikkelen van de ideale klantbalans. Die balans is het evenwicht tussen waarde voor de klant en waarde van de klant. De balans tussen waarom jouw klant voor jou kiest en wat daar tegenover staat. De im... Download Whitepaper
    De complete gids voor succesvolle mobiele app marketing  In 2017 worden er maar liefst 160 miljard mobiele apps gedownload. Maar hoe zorg je dat tussen de 5 miljoen beschikbare apps jouw app de toplijsten van de Apple en Google Play store bestormd?  In deze gids tips en trics die helpen jouw app vindbaar te maken, inzichten in welke kanalen je h... Download Whitepaper
    Tijdschrift voor Marketing 4 met Top 100 Marketeers  Lees nu (online) Tijdschrift voor Marketing 4 met onder meer de volgende onderwerpen:De volledige Top 100-lijst met de beste Nederlandse marketeersInterviews met de Top 3: Winnaar Pieter Zwart (Coolblue), Thecla Schaeffer (G-Star) en Jeroen Hubert (Ikea)De beste marketingbedrijven en marketingtalen... Download Whitepaper
    Bouwen aan een customer centric organisatie  Veel organisaties zijn ervan overtuigd dat de enige manier om succesvol te zijn en te blijven customer centricity is. Customer Centricity staat letterlijk voor het centraal stellen van de klant (en stakeholders) in een ondernemingsstrategie. Het is een strategisch concept van klantgerichtheid. Een groeiend... Download Whitepaper
    Verbeteren klantbeleving staat bovenaan prioriteitenlijst van marketeers  We leven in het tijdperk van de klantbeleving. Voor de meeste marketeers is dit dan ook de topprioriteit voor 2017. Daarnaast wordt er meer geïnvesteerd in de bedrijfscultuur en nieuwe technologieën zoals AI en VR. Econsultancy en Adobe ondervroegen ruim 14.000 marketeers werel... Download Whitepaper
    De Out of Home trends van 2017  Out of Home staat aan de vooravond van grote veranderingen: Zo vinden er op dit moment ontwikkelingen plaats m.b.t. planning, inkoop en interactie met het publiek. Op den duur zal de traditionele manier van mediaplanning veranderen, waarbij de voorspelling is dat volgend jaar het OOH landschap onherkenbaar zal zijn in ... Download Whitepaper
    Case: De voordelen van perfecte online klantenservice  Telfort kan 95% van de klanten antwoord geven op hun vragen, zonder dat daarvoor menselijk contact benodigd is. De hoogste non-contact-ratio van heel Europa! En de klanttevredenheid is gestegen! Lees hier hoe Telfort hun online service-omgeving heeft omgeturnd tot de beste klantenservice-machi... Download Whitepaper
    Vergroot de totale klantwaarde van je organisatie   Meer verdienen aan loyale klanten klinkt altijd interessant. Toch is dit geen vanzelfsprekend proces.Organisaties die echter investeren in het verzamelen van klantdata en het aanscherpen van het digitale klantbeeld, zien de klantwaarde groeien.In dit whitepaper van GX Software lees je meer over het ... Download Whitepaper
Volg ons