Premium Bureaus Internationaal media-account Mars van WPP naar Publicis EssenceMediacom had het grootste deel van de mediaplanning en -inkoop in handen.
Carriere Karen Ballenden gaat LePub Amsterdam leiden Kika Douglas wordt chief creative officer. Het internationale topduo komt over van 180 Amsterdam.
Advertorial Van visie naar werkelijkheid: zo realiseer je een grootschalige rebranding De organisatorische uitdaging achter een merktransformatie.
Partnerbijdrage Zo maak je van je campagne een succes – onze 3 populairste tools op een rij Ontdek hoe je meer uit je reclamecampagne haalt met de drie populairste tools van Ster.
Premium Bureaus De Baak neemt Het PR Bureau in de arm voor 'earned' mediastrategie over leiderschap Doel is impact leiderschap zichtbaar maken en de positie van de Baak als thought leader te versterken.
Premium Bureaus Internationaal media-account Mars van WPP naar Publicis EssenceMediacom had het grootste deel van de mediaplanning en -inkoop in handen.
Carriere Karen Ballenden gaat LePub Amsterdam leiden Kika Douglas wordt chief creative officer. Het internationale topduo komt over van 180 Amsterdam.
Advertorial Van visie naar werkelijkheid: zo realiseer je een grootschalige rebranding De organisatorische uitdaging achter een merktransformatie.
Partnerbijdrage Zo maak je van je campagne een succes – onze 3 populairste tools op een rij Ontdek hoe je meer uit je reclamecampagne haalt met de drie populairste tools van Ster.
Premium Bureaus De Baak neemt Het PR Bureau in de arm voor 'earned' mediastrategie over leiderschap Doel is impact leiderschap zichtbaar maken en de positie van de Baak als thought leader te versterken.
Campagnes Hoe spelen merken in op unhinged-verhalen en de I’m quitting-satire? In deze derde editie van Boomerang FT. Culture gaat het team dieper in op twee virals: 'to be unhinged' en 'I'm quitting'.
Premium Bureaus Platform mentale gezondheid OpenUp wil zichtbaarder zijn en kiest daar PR-bureau Blyde voor Bureau ondersteunt bij pr, communicatie en thought leadership, met name binnen het zorgdomein.
Campagnes Lipton Ice Tea claimt de categorie met gedurfde aanpak CAMPAGNEPRAAT | 'Een ijzersterke aanpak van TBWA.' Krouwel & Bol geven deze campagne 'met ballen' een 'heel dik cijfer.'
Partnerbijdrage Doneren in Nederland: Populaire trends en voorkeuren DPG Media deelt waardevolle inzichten uit haar onderzoek naar wat Nederlanders belangrijk vinden bij het steunen van goede doelen.
Partnerbijdrage AI in actie: vijf inzichten voor meer marketingimpact Hyperpersonalisatie, slimme targeting en campagnes die zichzelf optimaliseren: lees hoe AI marketeers helpt om meer uit hun budget te halen.
Premium Media Netto mediabestedingen stegen 7 procent in 2024 Digitaal, (D)OOH, sponsoring en radio waren de snelste stijgers.
Campagnes Hoe spelen merken in op unhinged-verhalen en de I’m quitting-satire? In deze derde editie van Boomerang FT. Culture gaat het team dieper in op twee virals: 'to be unhinged' en 'I'm quitting'.
Premium Bureaus Platform mentale gezondheid OpenUp wil zichtbaarder zijn en kiest daar PR-bureau Blyde voor Bureau ondersteunt bij pr, communicatie en thought leadership, met name binnen het zorgdomein.
Campagnes Lipton Ice Tea claimt de categorie met gedurfde aanpak CAMPAGNEPRAAT | 'Een ijzersterke aanpak van TBWA.' Krouwel & Bol geven deze campagne 'met ballen' een 'heel dik cijfer.'
Partnerbijdrage Doneren in Nederland: Populaire trends en voorkeuren DPG Media deelt waardevolle inzichten uit haar onderzoek naar wat Nederlanders belangrijk vinden bij het steunen van goede doelen.
Partnerbijdrage AI in actie: vijf inzichten voor meer marketingimpact Hyperpersonalisatie, slimme targeting en campagnes die zichzelf optimaliseren: lees hoe AI marketeers helpt om meer uit hun budget te halen.
Premium Media Netto mediabestedingen stegen 7 procent in 2024 Digitaal, (D)OOH, sponsoring en radio waren de snelste stijgers.
Premium Artificial Intelligence Leasemaatschappij Ayvens ziet grote kansen voor AI agents, maar: ‘maak ze niet verplicht’ Kevin Brown van Ayvens roept organisaties ook op om een duidelijk AI-beleid te formuleren zodat medewerkers weten wat ze wel en niet kunnen.
Artificial Intelligence AI vervaagt grens tussen echte en gegenereerde advertenties: dit bureau plukt de vruchten Combinatie van CGI en AI leidt tot meer digitale reclames die de echte wereld als decor gebruiken.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Premium Artificial Intelligence Leasemaatschappij Ayvens ziet grote kansen voor AI agents, maar: ‘maak ze niet verplicht’
Artificial Intelligence AI vervaagt grens tussen echte en gegenereerde advertenties: dit bureau plukt de vruchten
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Premium Media Oprichters adpaq: 'We bouwen aan een nieuwe standaard voor digitale audio-inkoop' Maarten Duijne en Marvin Vacquier Droop over de start van adpaq, de ambities, technologie en visie op de toekomst van digitale audio.
Carriere Ceo Mark Read stapt op bij WPP Hij vertrekt aan het einde van het jaar na zeven jaar als topman.
Premium Bureaus Nieuw platform moet uitstroom van accountmanagers bij bureaus tegengaan De 'community' is onderdeel van The Account Academy van oud-bureaudirecteur Daantje Dammers.
Partnerbijdrage 3 generative AI-trends die de toekomst van marketing bepalen Hyperpersonalisatie, co-creatie en snelle conversie: dit is wat AI nú al doet voor marketeers. Lees hoe je ermee aan de slag kunt gaan.
Partnerbijdrage De cookie blijft? Dat betekent niet dat je achterover kunt leunen Cristian van Nispen, Director Data & Partner bij DEPT® deelt zijn inzichten over third-party cookies.
Premium Campagnes Tony Little keert terug als Tony Lidl voor 'Supersupplementen' We nemen te veel voedingssupplementen en eten te weinig groenten en fruit. Lidl introduceert daarom ‘Supersupplementen’.
Media Podcast voor de Week: Onaantastbaar Marvin Jacobs van Airborne selecteert wekelijks een nieuwe podcastserie.
Craft Liveblog Cannes: vakgenoten kiezen Canneshebbers Adformatie houdt je op de hoogte van het laatste nieuws rond het Cannes Lions International Festival of Creativity 2025.
Carriere Marketingtalent Jordi Hillenga (28) verruilt Ziengs Retail voor FC Groningen De oud-Future CMO of the Year wordt commercieel directeur van de voetbalclub.
Premium Artificial Intelligence AI vervaagt grens tussen echte en gegenereerde advertenties: dit bureau plukt de vruchten Combinatie van CGI en AI leidt tot meer digitale reclames die de echte wereld als decor gebruiken.
Media Trending deze week: livestreams is prime time - YouTube lanceert nieuw advertentieformat Een minder storende, maar extra zichtbare manier om live kijkers te bereiken
Carriere Hoofdredacteur Anke de Jong vertrekt bij Elle Ze had bijna vijf jaar de leiding over het magazine van Hearst Netherlands.
Premium Media Oprichters adpaq: 'We bouwen aan een nieuwe standaard voor digitale audio-inkoop' Maarten Duijne en Marvin Vacquier Droop over de start van adpaq, de ambities, technologie en visie op de toekomst van digitale audio.
Carriere Ceo Mark Read stapt op bij WPP Hij vertrekt aan het einde van het jaar na zeven jaar als topman.
Premium Bureaus Nieuw platform moet uitstroom van accountmanagers bij bureaus tegengaan De 'community' is onderdeel van The Account Academy van oud-bureaudirecteur Daantje Dammers.
Partnerbijdrage 3 generative AI-trends die de toekomst van marketing bepalen Hyperpersonalisatie, co-creatie en snelle conversie: dit is wat AI nú al doet voor marketeers. Lees hoe je ermee aan de slag kunt gaan.
Partnerbijdrage De cookie blijft? Dat betekent niet dat je achterover kunt leunen Cristian van Nispen, Director Data & Partner bij DEPT® deelt zijn inzichten over third-party cookies.
Premium Campagnes Tony Little keert terug als Tony Lidl voor 'Supersupplementen' We nemen te veel voedingssupplementen en eten te weinig groenten en fruit. Lidl introduceert daarom ‘Supersupplementen’.
Media Podcast voor de Week: Onaantastbaar Marvin Jacobs van Airborne selecteert wekelijks een nieuwe podcastserie.
Craft Liveblog Cannes: vakgenoten kiezen Canneshebbers Adformatie houdt je op de hoogte van het laatste nieuws rond het Cannes Lions International Festival of Creativity 2025.
Carriere Marketingtalent Jordi Hillenga (28) verruilt Ziengs Retail voor FC Groningen De oud-Future CMO of the Year wordt commercieel directeur van de voetbalclub.
Premium Artificial Intelligence AI vervaagt grens tussen echte en gegenereerde advertenties: dit bureau plukt de vruchten Combinatie van CGI en AI leidt tot meer digitale reclames die de echte wereld als decor gebruiken.
Media Trending deze week: livestreams is prime time - YouTube lanceert nieuw advertentieformat Een minder storende, maar extra zichtbare manier om live kijkers te bereiken
Carriere Hoofdredacteur Anke de Jong vertrekt bij Elle Ze had bijna vijf jaar de leiding over het magazine van Hearst Netherlands.