Carriere Karen Ballenden gaat LePub Amsterdam leiden Kika Douglas wordt chief creative officer. Het internationale topduo komt over van 180 Amsterdam.
Campagnes Lipton Ice Tea claimt de categorie met gedurfde aanpak CAMPAGNEPRAAT | 'Een ijzersterke aanpak van TBWA.' Krouwel & Bol geven deze campagne 'met ballen' een 'heel dik cijfer.'
Advertorial Van visie naar werkelijkheid: zo realiseer je een grootschalige rebranding De organisatorische uitdaging achter een merktransformatie.
Partnerbijdrage Zo maak je van je campagne een succes – onze 3 populairste tools op een rij Ontdek hoe je meer uit je reclamecampagne haalt met de drie populairste tools van Ster.
Campagnes Hoe spelen merken in op unhinged-verhalen en de I’m quitting-satire? In deze derde editie van Boomerang FT. Culture gaat het team dieper in op twee virals: 'to be unhinged' en 'I'm quitting'.
Carriere Karen Ballenden gaat LePub Amsterdam leiden Kika Douglas wordt chief creative officer. Het internationale topduo komt over van 180 Amsterdam.
Campagnes Lipton Ice Tea claimt de categorie met gedurfde aanpak CAMPAGNEPRAAT | 'Een ijzersterke aanpak van TBWA.' Krouwel & Bol geven deze campagne 'met ballen' een 'heel dik cijfer.'
Advertorial Van visie naar werkelijkheid: zo realiseer je een grootschalige rebranding De organisatorische uitdaging achter een merktransformatie.
Partnerbijdrage Zo maak je van je campagne een succes – onze 3 populairste tools op een rij Ontdek hoe je meer uit je reclamecampagne haalt met de drie populairste tools van Ster.
Campagnes Hoe spelen merken in op unhinged-verhalen en de I’m quitting-satire? In deze derde editie van Boomerang FT. Culture gaat het team dieper in op twee virals: 'to be unhinged' en 'I'm quitting'.
Premium Bureaus Platform mentale gezondheid OpenUp wil zichtbaarder zijn en kiest daar PR-bureau Blyde voor Bureau ondersteunt bij pr, communicatie en thought leadership, met name binnen het zorgdomein.
Premium Media Oprichters adpaq: 'We bouwen aan een nieuwe standaard voor digitale audio-inkoop' Maarten Duijne en Marvin Vacquier Droop over de start van adpaq, de ambities, technologie en visie op de toekomst van digitale audio.
Carriere Ceo Mark Read stapt op bij WPP Hij vertrekt aan het einde van het jaar na zeven jaar als topman.
Partnerbijdrage Zo laat je marketing in 2025 wél werken Dit zijn de drie focuspunten voor groei: betere data, slimme personalisatie en creatie die raakt.
Partnerbijdrage Publicis Groupe NL lanceert tweede landelijk onderzoek naar LGBTQ+ representatie in campagnes In het licht van de veranderende sociaal-politieke context is dit onderzoek relevanter dan ooit.
Premium Bureaus Nieuw platform moet uitstroom van accountmanagers bij bureaus tegengaan De 'community' is onderdeel van The Account Academy van oud-bureaudirecteur Daantje Dammers.
Premium Bureaus Platform mentale gezondheid OpenUp wil zichtbaarder zijn en kiest daar PR-bureau Blyde voor Bureau ondersteunt bij pr, communicatie en thought leadership, met name binnen het zorgdomein.
Premium Media Oprichters adpaq: 'We bouwen aan een nieuwe standaard voor digitale audio-inkoop' Maarten Duijne en Marvin Vacquier Droop over de start van adpaq, de ambities, technologie en visie op de toekomst van digitale audio.
Carriere Ceo Mark Read stapt op bij WPP Hij vertrekt aan het einde van het jaar na zeven jaar als topman.
Partnerbijdrage Zo laat je marketing in 2025 wél werken Dit zijn de drie focuspunten voor groei: betere data, slimme personalisatie en creatie die raakt.
Partnerbijdrage Publicis Groupe NL lanceert tweede landelijk onderzoek naar LGBTQ+ representatie in campagnes In het licht van de veranderende sociaal-politieke context is dit onderzoek relevanter dan ooit.
Premium Bureaus Nieuw platform moet uitstroom van accountmanagers bij bureaus tegengaan De 'community' is onderdeel van The Account Academy van oud-bureaudirecteur Daantje Dammers.
Premium Artificial Intelligence Leasemaatschappij Ayvens ziet grote kansen voor AI agents, maar: ‘maak ze niet verplicht’ Kevin Brown van Ayvens roept organisaties ook op om een duidelijk AI-beleid te formuleren zodat medewerkers weten wat ze wel en niet kunnen.
Artificial Intelligence AI vervaagt grens tussen echte en gegenereerde advertenties: dit bureau plukt de vruchten Combinatie van CGI en AI leidt tot meer digitale reclames die de echte wereld als decor gebruiken.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Premium Artificial Intelligence Leasemaatschappij Ayvens ziet grote kansen voor AI agents, maar: ‘maak ze niet verplicht’
Artificial Intelligence AI vervaagt grens tussen echte en gegenereerde advertenties: dit bureau plukt de vruchten
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Premium Campagnes Tony Little keert terug als Tony Lidl voor 'Supersupplementen' We nemen te veel voedingssupplementen en eten te weinig groenten en fruit. Lidl introduceert daarom ‘Supersupplementen’.
Media Podcast voor de Week: Onaantastbaar Marvin Jacobs van Airborne selecteert wekelijks een nieuwe podcastserie.
Craft Liveblog Cannes: vakgenoten kiezen Canneshebbers Adformatie houdt je op de hoogte van het laatste nieuws rond het Cannes Lions International Festival of Creativity 2025.
Partnerbijdrage Nieuwe verhoudingen in supermarktland? Lidl rukt op Vandaag de dag tekent zich een nieuwe dynamiek af in de Nederlandse supermarktwereld: die om de tweede plek.
Partnerbijdrage 3 generative AI-trends die de toekomst van marketing bepalen Hyperpersonalisatie, co-creatie en snelle conversie: dit is wat AI nú al doet voor marketeers. Lees hoe je ermee aan de slag kunt gaan.
Carriere Marketingtalent Jordi Hillenga (28) verruilt Ziengs Retail voor FC Groningen De oud-Future CMO of the Year wordt commercieel directeur van de voetbalclub.
Premium Artificial Intelligence AI vervaagt grens tussen echte en gegenereerde advertenties: dit bureau plukt de vruchten Combinatie van CGI en AI leidt tot meer digitale reclames die de echte wereld als decor gebruiken.
Media Trending deze week: livestreams is prime time - YouTube lanceert nieuw advertentieformat Een minder storende, maar extra zichtbare manier om live kijkers te bereiken
Carriere Hoofdredacteur Anke de Jong vertrekt bij Elle Ze had bijna vijf jaar de leiding over het magazine van Hearst Netherlands.
Premium Campagnes ‘Is jouw Museumkaart al digitaal?’ Onze Kapel lanceert campagne en visuele opfrisbeurt voor Museumkaart De campagne richt zich op het stimuleren van bestaande kaarthouders om over te stappen naar de digitale versie.
Premium Bureaus Nissan lanceert marketingincubator Nu Spark vanuit standplaats Amsterdam De combi Nissan en Omnicom vormt met Nu Spark een nieuw marketingteam dat fungeert als regionale incubator voor innovatie.
Premium Artificial Intelligence Miriam van der Heijden (Randstad Global): 'Ik kon er wel om lachen' Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Ditmaal Miriam van der Heijden van Randstad Global.
Premium Campagnes Tony Little keert terug als Tony Lidl voor 'Supersupplementen' We nemen te veel voedingssupplementen en eten te weinig groenten en fruit. Lidl introduceert daarom ‘Supersupplementen’.
Media Podcast voor de Week: Onaantastbaar Marvin Jacobs van Airborne selecteert wekelijks een nieuwe podcastserie.
Craft Liveblog Cannes: vakgenoten kiezen Canneshebbers Adformatie houdt je op de hoogte van het laatste nieuws rond het Cannes Lions International Festival of Creativity 2025.
Partnerbijdrage Nieuwe verhoudingen in supermarktland? Lidl rukt op Vandaag de dag tekent zich een nieuwe dynamiek af in de Nederlandse supermarktwereld: die om de tweede plek.
Partnerbijdrage 3 generative AI-trends die de toekomst van marketing bepalen Hyperpersonalisatie, co-creatie en snelle conversie: dit is wat AI nú al doet voor marketeers. Lees hoe je ermee aan de slag kunt gaan.
Carriere Marketingtalent Jordi Hillenga (28) verruilt Ziengs Retail voor FC Groningen De oud-Future CMO of the Year wordt commercieel directeur van de voetbalclub.
Premium Artificial Intelligence AI vervaagt grens tussen echte en gegenereerde advertenties: dit bureau plukt de vruchten Combinatie van CGI en AI leidt tot meer digitale reclames die de echte wereld als decor gebruiken.
Media Trending deze week: livestreams is prime time - YouTube lanceert nieuw advertentieformat Een minder storende, maar extra zichtbare manier om live kijkers te bereiken
Carriere Hoofdredacteur Anke de Jong vertrekt bij Elle Ze had bijna vijf jaar de leiding over het magazine van Hearst Netherlands.
Premium Campagnes ‘Is jouw Museumkaart al digitaal?’ Onze Kapel lanceert campagne en visuele opfrisbeurt voor Museumkaart De campagne richt zich op het stimuleren van bestaande kaarthouders om over te stappen naar de digitale versie.
Premium Bureaus Nissan lanceert marketingincubator Nu Spark vanuit standplaats Amsterdam De combi Nissan en Omnicom vormt met Nu Spark een nieuw marketingteam dat fungeert als regionale incubator voor innovatie.
Premium Artificial Intelligence Miriam van der Heijden (Randstad Global): 'Ik kon er wel om lachen' Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Ditmaal Miriam van der Heijden van Randstad Global.