Premium Influencer marketing Nederlandse mannen zijn gevoeliger voor influencermarketing dan vrouwen, stelt dit onderzoek
Premium Influencer marketing Nederlandse mannen zijn gevoeliger voor influencermarketing dan vrouwen, stelt dit onderzoek
Premium Campagnes ANWB's pratende hond, de snelle wasjes van Robijn en meer campagnes Ook Triodos Bank, Vivera, Brouwerij 't IJ en het Rode Kruis presenteren nieuw werk.
Artificial Intelligence Het is nog niet zo makkelijk om in de flow van 'vibe marketing' te komen Merken moeten hun fundament en kennis van de doelgroep op orde hebben om AI optimaal te benutten in vibe marketing, bepleit Lucas Nutbey.
Partnerbijdrage Joost Niepoth RM versterkt het bestuur van NIMA Brede marketingblik en bewezen vakmanschap.
Partnerbijdrage AI in actie: vijf inzichten voor meer marketingimpact Hyperpersonalisatie, slimme targeting en campagnes die zichzelf optimaliseren: lees hoe AI marketeers helpt om meer uit hun budget te halen.
Gedragsverandering Jelmer Wind (team5pm): 'Het is een kwestie van tijd voordat Trumps terugkeer onze industrie opschudt' De ceo stelt: Trumps tweede presidentschap én de bliksemsnelle opkomst van AI herschrijven de spelregels van marketing.
Premium Campagnes ANWB's pratende hond, de snelle wasjes van Robijn en meer campagnes Ook Triodos Bank, Vivera, Brouwerij 't IJ en het Rode Kruis presenteren nieuw werk.
Artificial Intelligence Het is nog niet zo makkelijk om in de flow van 'vibe marketing' te komen Merken moeten hun fundament en kennis van de doelgroep op orde hebben om AI optimaal te benutten in vibe marketing, bepleit Lucas Nutbey.
Partnerbijdrage Joost Niepoth RM versterkt het bestuur van NIMA Brede marketingblik en bewezen vakmanschap.
Partnerbijdrage AI in actie: vijf inzichten voor meer marketingimpact Hyperpersonalisatie, slimme targeting en campagnes die zichzelf optimaliseren: lees hoe AI marketeers helpt om meer uit hun budget te halen.
Gedragsverandering Jelmer Wind (team5pm): 'Het is een kwestie van tijd voordat Trumps terugkeer onze industrie opschudt' De ceo stelt: Trumps tweede presidentschap én de bliksemsnelle opkomst van AI herschrijven de spelregels van marketing.
Premium Carriere Van marketing naar muziek: merkadviseur Anne-Lotte Paymans volgt haar hart Out of Office | Naast haar werk als marketing-communicatieprofessional, staat Paymans ieder weekend op diverse podia met Boxin' the Vox.
Premium Merkstrategie Meer klanten, omzet en winst voor Hema én een hogere NPS Hema heeft in 2024 het verkoopvolume en het aantal klanten zien stijgen. De omzet en winst stegen hierdoor, ondanks hoge kosten.
Premium Campagnes Oma's Soep en honderd restaurants in actie tegen eenzaamheid Fitzroy ontwikkelde de campagne ‘Een tafel voor Twee tegen Eenzaamheid’.
Partnerbijdrage 3 generative AI-trends die de toekomst van marketing bepalen Hyperpersonalisatie, co-creatie en snelle conversie: dit is wat AI nú al doet voor marketeers. Lees hoe je ermee aan de slag kunt gaan.
Premium Media Exclusieve samenwerking Talpa Media met Dag & Nacht en Tonny Media: ‘Cruciaal voor verdere groei podcastmarkt’ Podimo sluit zich ook aan bij NMO en Audify. Joris van der Pol (Talpa Media/OMS) en Anko Steenbeek (Dag & Nacht Media) over deze stappen.
Premium Carriere Van marketing naar muziek: merkadviseur Anne-Lotte Paymans volgt haar hart Out of Office | Naast haar werk als marketing-communicatieprofessional, staat Paymans ieder weekend op diverse podia met Boxin' the Vox.
Premium Merkstrategie Meer klanten, omzet en winst voor Hema én een hogere NPS Hema heeft in 2024 het verkoopvolume en het aantal klanten zien stijgen. De omzet en winst stegen hierdoor, ondanks hoge kosten.
Premium Campagnes Oma's Soep en honderd restaurants in actie tegen eenzaamheid Fitzroy ontwikkelde de campagne ‘Een tafel voor Twee tegen Eenzaamheid’.
Partnerbijdrage 3 generative AI-trends die de toekomst van marketing bepalen Hyperpersonalisatie, co-creatie en snelle conversie: dit is wat AI nú al doet voor marketeers. Lees hoe je ermee aan de slag kunt gaan.
Premium Media Exclusieve samenwerking Talpa Media met Dag & Nacht en Tonny Media: ‘Cruciaal voor verdere groei podcastmarkt’ Podimo sluit zich ook aan bij NMO en Audify. Joris van der Pol (Talpa Media/OMS) en Anko Steenbeek (Dag & Nacht Media) over deze stappen.
Premium Artificial Intelligence Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Customer Experience Nederlandse consument loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Premium Media Veiling niet-landelijke commerciële radio afgerond, 'licht positief' resultaat E Power Grand Prix Radio betaalde het meeste voor een FM-frequentie.
PR Hoe Henri Bontenbal met beige betrouwbaarheid het politieke podium verovert Beeldbepalers | Farah Nobbe en Sascha Bertus beoordelen spraakmakende persoonlijkheden op appearance. Hoe doet Henri Bontenbal het?
Premium Campagnes Leidse vrienden voeren kwetsbare campagne na zelfdoding van twee maten Campagne doorbreekt hardnekkig taboe op kwetsbaarheid en pleit voor open gesprekken over hoe het écht gaat.
Partnerbijdrage Marketingeffectiviteit: dit is de meetlat van morgen Les Binet rekent af met eenzijdige dashboards en toont waarom een combinatie van MMM, experimenten en AI het verschil maakt.
Partnerbijdrage Van woke naar winst: inclusie loont wél Mark Ritson stelt dat consumenten ‘geen fuck geven’ om DEI-inspanningen van merken. Maar onderzoek van Kantar laat iets anders zien.
Campagnes Nieuwe Škoda-campagne verrast met absurdistische twist: briljante vondst of een brug te ver? CAMPAGNEPRAAT | Scherpe keuzes, creatieve aanpak en onderscheidend, deze nieuwe van Škoda. Maar gaat het Spullenwezen onze harten stelen?
Carriere Jelmer Schoolderman brandmanager bij Corendon Schoolderman keert terug bij Corendon, waar hij eerder werkzaam was als product & brand marketeer bij Corendon Hotels.
Premium Merkstrategie Reclamefolderreus Spotta gaat met postbezorging concurrentie aan met PostNL Spotta heeft zich deze maand officieel geregistreerd bij de ACM, toezichthouder op de postmarkt
Media Podcast voor de Week: Bouta's laatste zet Marvin Jacobs van Airborne selecteert elke maandagochtend een nieuwe podcastserie.
Media 9292 gaat via iconische memes aan de haal met typisch gedrag in ov Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Premium Media Tempo-Team met 'treintje' commercials in bios via Jean Mineur Mediavision De inzet bestaat uit vier verschillende commercials, met tussendoor een andere adverteerder.
Campagnes Top-5 food & drinks-campagnes van mei Olaf van Gerwen deelt bijna-maandelijks opmerkelijk werk in food & drinks uit het buitenland waar hij meestal niets mee te maken heeft.
Premium Media Veiling niet-landelijke commerciële radio afgerond, 'licht positief' resultaat E Power Grand Prix Radio betaalde het meeste voor een FM-frequentie.
PR Hoe Henri Bontenbal met beige betrouwbaarheid het politieke podium verovert Beeldbepalers | Farah Nobbe en Sascha Bertus beoordelen spraakmakende persoonlijkheden op appearance. Hoe doet Henri Bontenbal het?
Premium Campagnes Leidse vrienden voeren kwetsbare campagne na zelfdoding van twee maten Campagne doorbreekt hardnekkig taboe op kwetsbaarheid en pleit voor open gesprekken over hoe het écht gaat.
Partnerbijdrage Marketingeffectiviteit: dit is de meetlat van morgen Les Binet rekent af met eenzijdige dashboards en toont waarom een combinatie van MMM, experimenten en AI het verschil maakt.
Partnerbijdrage Van woke naar winst: inclusie loont wél Mark Ritson stelt dat consumenten ‘geen fuck geven’ om DEI-inspanningen van merken. Maar onderzoek van Kantar laat iets anders zien.
Campagnes Nieuwe Škoda-campagne verrast met absurdistische twist: briljante vondst of een brug te ver? CAMPAGNEPRAAT | Scherpe keuzes, creatieve aanpak en onderscheidend, deze nieuwe van Škoda. Maar gaat het Spullenwezen onze harten stelen?
Carriere Jelmer Schoolderman brandmanager bij Corendon Schoolderman keert terug bij Corendon, waar hij eerder werkzaam was als product & brand marketeer bij Corendon Hotels.
Premium Merkstrategie Reclamefolderreus Spotta gaat met postbezorging concurrentie aan met PostNL Spotta heeft zich deze maand officieel geregistreerd bij de ACM, toezichthouder op de postmarkt
Media Podcast voor de Week: Bouta's laatste zet Marvin Jacobs van Airborne selecteert elke maandagochtend een nieuwe podcastserie.
Media 9292 gaat via iconische memes aan de haal met typisch gedrag in ov Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Premium Media Tempo-Team met 'treintje' commercials in bios via Jean Mineur Mediavision De inzet bestaat uit vier verschillende commercials, met tussendoor een andere adverteerder.
Campagnes Top-5 food & drinks-campagnes van mei Olaf van Gerwen deelt bijna-maandelijks opmerkelijk werk in food & drinks uit het buitenland waar hij meestal niets mee te maken heeft.