Premium Campagnes Remia viert honderdjarig bestaan met 'reclame-iconen' Gerard Joling en Kim Feenstra
Premium Campagnes Remia viert honderdjarig bestaan met 'reclame-iconen' Gerard Joling en Kim Feenstra
Premium Campagnes Picnic laat klanten in PR-campagne profiteren van lage Europese prijzen A-merken Actie omzeilt de inkoopmuren die A-merken opwerpen om in verschillende landen verschillende prijzen te rekenen.
Premium Media Top 40 en Qmusic verlengen samenwerking Hitlijst sinds 2019 te beluisteren op de zender van DPG Media.
Advertorial Kansen voor adverteerders op Connected TV De tweede helft van 2025 brengt volop sporthoogtepunten. ODMedia’s premium netwerk van kanalen biedt merken directe toegang tot sportfans.
Partnerbijdrage Nieuwe verhoudingen in supermarktland? Lidl rukt op Vandaag de dag tekent zich een nieuwe dynamiek af in de Nederlandse supermarktwereld: die om de tweede plek.
Carriere Michiel Hendrikx vertrekt bij NPO, wordt directeur communicatie van ministerie IenW Hij volgt Friso Fennema op en gaat per 1 juli aan de slag bij Infrastructuur en Waterstaat.
Premium Campagnes Picnic laat klanten in PR-campagne profiteren van lage Europese prijzen A-merken Actie omzeilt de inkoopmuren die A-merken opwerpen om in verschillende landen verschillende prijzen te rekenen.
Premium Media Top 40 en Qmusic verlengen samenwerking Hitlijst sinds 2019 te beluisteren op de zender van DPG Media.
Advertorial Kansen voor adverteerders op Connected TV De tweede helft van 2025 brengt volop sporthoogtepunten. ODMedia’s premium netwerk van kanalen biedt merken directe toegang tot sportfans.
Partnerbijdrage Nieuwe verhoudingen in supermarktland? Lidl rukt op Vandaag de dag tekent zich een nieuwe dynamiek af in de Nederlandse supermarktwereld: die om de tweede plek.
Carriere Michiel Hendrikx vertrekt bij NPO, wordt directeur communicatie van ministerie IenW Hij volgt Friso Fennema op en gaat per 1 juli aan de slag bij Infrastructuur en Waterstaat.
Premium Merkstrategie Marjolein Vendrig (Bever): 'Duurzaamheid moet functioneel zijn' Marjolein Vendrig is cmo bij outdoor-keten Bever. Ze staat daar aan het roer van een geheel nieuwe, duurzame koers.
Premium PR Wakker Dier wil boetes voor boeren uit Boer zoekt Vrouw wegens behandeling kalfjes Jan, Martijn en Julius isoleren hun kalfjes en overtreden de wet volgens dierenwelzijnsorganisatie.
Media Er is een ‘Netherlands First’ mediaplan nodig en zo ziet dat eruit Menno van der Steen analyseert de mogelijkheden voor een ‘Netherlands First’ mediaplan nu we te maken hebben met een onbetrouwbaar Amerika.
Advertorial Waarom McDonald’s al 25 jaar trouw is aan zijn bureaus 25 jaar samenwerking: een zeldzaamheid. McDonald’s, OMD en TBWA\Neboko vormen al jaren een hecht team. Wat maakt deze driehoek zo succesvol?
Partnerbijdrage Marketing in de zorg: Marika Zijp over hoe Partou werkt aan een sterk merk én betere kinderopvang In de nieuwe aflevering van Brandkast! van DPG Media spreekt host Roger Verdurmen met Marika Zijp, Group Chief Strategy & Brand van Partou.
Premium Media Azerion en E Power gaan samenwerken in digitale audio-advertising Het digitale platform wil de positie in Europa verder versterken.
Premium Merkstrategie Marjolein Vendrig (Bever): 'Duurzaamheid moet functioneel zijn' Marjolein Vendrig is cmo bij outdoor-keten Bever. Ze staat daar aan het roer van een geheel nieuwe, duurzame koers.
Premium PR Wakker Dier wil boetes voor boeren uit Boer zoekt Vrouw wegens behandeling kalfjes Jan, Martijn en Julius isoleren hun kalfjes en overtreden de wet volgens dierenwelzijnsorganisatie.
Media Er is een ‘Netherlands First’ mediaplan nodig en zo ziet dat eruit Menno van der Steen analyseert de mogelijkheden voor een ‘Netherlands First’ mediaplan nu we te maken hebben met een onbetrouwbaar Amerika.
Advertorial Waarom McDonald’s al 25 jaar trouw is aan zijn bureaus 25 jaar samenwerking: een zeldzaamheid. McDonald’s, OMD en TBWA\Neboko vormen al jaren een hecht team. Wat maakt deze driehoek zo succesvol?
Partnerbijdrage Marketing in de zorg: Marika Zijp over hoe Partou werkt aan een sterk merk én betere kinderopvang In de nieuwe aflevering van Brandkast! van DPG Media spreekt host Roger Verdurmen met Marika Zijp, Group Chief Strategy & Brand van Partou.
Premium Media Azerion en E Power gaan samenwerken in digitale audio-advertising Het digitale platform wil de positie in Europa verder versterken.
Premium Artificial Intelligence Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Customer Experience Nederlandse consument loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Premium Bureaus For You Agency trekt oprichter IMA aan als ceo en partner Het Nederlandse social-first-bureau met 40 medewerkers wil met Maddie Raedts verder professionaliseren en internationaal groeien.
Premium Media 'Buitenreclameonderzoek BRO Next wordt breed gedragen door de markt' Het innovatieve onderzoek heeft een Amma-nominatie. Betrokkenen over de volgende stappen.
Premium Media Talpa Media en Wavemaker: radio is een efficiënte versterker van tv Nieuwe inzichten in de optimale contactfrequentie voor merkcampagnes: gemiddeld 29 procent extra effect op propositiebekendheid.
Partnerbijdrage De winst van Inclusive Planning – 6 handvaten voor elke marketeer Niet alleen een maatschappelijke kwestie maar ook een slimme businessstrategie.
Partnerbijdrage Waarom zou je als merk gaan voor een CEP die niet het meeste bijdraagt aan mentale beschikbaarheid? Waarom zou je kiezen voor een CEP die volgens onderzoek niet persé het meeste bijdraagt aan mentale beschikbaarheid?
Premium Craft Het Nederlandse Politiekorps heeft zijn eerste eigen merkgeluid Het is ontwikkeld in samenwerking met Sonicbrand en componist Job Poels.
Contentmarketing Trending deze week: content op Instagram die je alleen kunt zien met een speciale code Unlockable Reels: Een experimentele feature of een nieuwe standaard voor exclusieve content?
Media Sterke copy van Het Parool, maar de campagne als geheel is wat chaotisch CAMPAGNEPRAAT | Ons panel is fan van taglines als 'Paradijsvogels vind je niet in Artis, maar op straat', maar ziet ook verbeterpunten.
Premium Campagnes Škoda stuurt met nieuwe campagne opnieuw aan op het ultieme zaterdaggevoel Ook in het weekend lenen de ruimteknallers van Škoda zich voor gezin, hobby’s en ontspanning.
Contentmarketing Zo maak je virale TikTok-video's, volgens de medeoprichter van een TikTok-bureau Senna Kost, medeoprichter van TikTok-bureau Aidem agency, deelt tips met vakgenoten.
Media Podcast voor de Week: Kill list Marvin Jacobs van Airborne tipt elke maandagochtend een podcast waarmee je de week vooruit kunt.
Premium Bureaus Adnight presenteert vernieuwingen voor achtste editie Zo'n twintig bureaus hebben zich al aangemeld. Ook keert het festival terug naar Paradiso voor de afterparty.
Premium Bureaus For You Agency trekt oprichter IMA aan als ceo en partner Het Nederlandse social-first-bureau met 40 medewerkers wil met Maddie Raedts verder professionaliseren en internationaal groeien.
Premium Media 'Buitenreclameonderzoek BRO Next wordt breed gedragen door de markt' Het innovatieve onderzoek heeft een Amma-nominatie. Betrokkenen over de volgende stappen.
Premium Media Talpa Media en Wavemaker: radio is een efficiënte versterker van tv Nieuwe inzichten in de optimale contactfrequentie voor merkcampagnes: gemiddeld 29 procent extra effect op propositiebekendheid.
Partnerbijdrage De winst van Inclusive Planning – 6 handvaten voor elke marketeer Niet alleen een maatschappelijke kwestie maar ook een slimme businessstrategie.
Partnerbijdrage Waarom zou je als merk gaan voor een CEP die niet het meeste bijdraagt aan mentale beschikbaarheid? Waarom zou je kiezen voor een CEP die volgens onderzoek niet persé het meeste bijdraagt aan mentale beschikbaarheid?
Premium Craft Het Nederlandse Politiekorps heeft zijn eerste eigen merkgeluid Het is ontwikkeld in samenwerking met Sonicbrand en componist Job Poels.
Contentmarketing Trending deze week: content op Instagram die je alleen kunt zien met een speciale code Unlockable Reels: Een experimentele feature of een nieuwe standaard voor exclusieve content?
Media Sterke copy van Het Parool, maar de campagne als geheel is wat chaotisch CAMPAGNEPRAAT | Ons panel is fan van taglines als 'Paradijsvogels vind je niet in Artis, maar op straat', maar ziet ook verbeterpunten.
Premium Campagnes Škoda stuurt met nieuwe campagne opnieuw aan op het ultieme zaterdaggevoel Ook in het weekend lenen de ruimteknallers van Škoda zich voor gezin, hobby’s en ontspanning.
Contentmarketing Zo maak je virale TikTok-video's, volgens de medeoprichter van een TikTok-bureau Senna Kost, medeoprichter van TikTok-bureau Aidem agency, deelt tips met vakgenoten.
Media Podcast voor de Week: Kill list Marvin Jacobs van Airborne tipt elke maandagochtend een podcast waarmee je de week vooruit kunt.
Premium Bureaus Adnight presenteert vernieuwingen voor achtste editie Zo'n twintig bureaus hebben zich al aangemeld. Ook keert het festival terug naar Paradiso voor de afterparty.