Premium Bureaus 'Drugsdealer' Douwe Egberts zet vermoeide Lowlands-ganger op het verkeerde been Reclamebureau Truus doet een gooi naar de opvallendste merkactivatie deze festivalzomer.
Premium Media Margriet van der Linden juryvoorzitter Mercurs 2025 De inschrijftermijn sluit donderdag 4 september.
Advertorial 43% van de Nederlanders zoekt liever via social media dan via Google: is jouw strategie daar al klaar voor? Frank de Wit legt uit waarom merken nú moeten inzetten op social SEO om 2025 sterk af te sluiten.
Partnerbijdrage Revolutionair: de enige mogelijkheid voor ziekenhuisreclame met landelijke dekking Er is tegenwoordig maar één plek waar jouw merk opvalt én grote goodwill kweekt: in het ziekenhuis.
Premium Merkstrategie Picnic dreigt met vertrek uit Nederland als het toch aan cao voor supers moet voldoen Onlinesupermarkt kreeg eerder dispensatie en hoopt een nieuwe te krijgen. Bij een 'nee' gaat Picnic nadenken over een vertrek uit Nederland.
Premium Bureaus 'Drugsdealer' Douwe Egberts zet vermoeide Lowlands-ganger op het verkeerde been Reclamebureau Truus doet een gooi naar de opvallendste merkactivatie deze festivalzomer.
Premium Media Margriet van der Linden juryvoorzitter Mercurs 2025 De inschrijftermijn sluit donderdag 4 september.
Advertorial 43% van de Nederlanders zoekt liever via social media dan via Google: is jouw strategie daar al klaar voor? Frank de Wit legt uit waarom merken nú moeten inzetten op social SEO om 2025 sterk af te sluiten.
Partnerbijdrage Revolutionair: de enige mogelijkheid voor ziekenhuisreclame met landelijke dekking Er is tegenwoordig maar één plek waar jouw merk opvalt én grote goodwill kweekt: in het ziekenhuis.
Premium Merkstrategie Picnic dreigt met vertrek uit Nederland als het toch aan cao voor supers moet voldoen Onlinesupermarkt kreeg eerder dispensatie en hoopt een nieuwe te krijgen. Bij een 'nee' gaat Picnic nadenken over een vertrek uit Nederland.
Carriere Hollie Loxley gaat 72andSunny Amsterdam leiden Loxley stapt over van VML, waar ze eveneens managing director was.
PR 9 inhakers op B&B Vol Liefde waar Petra en Lieske ongetwijfeld om moeten gieren Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Premium Digital transformation Snapchat rekent op vrienden om betaalde dienst sneller te laten groeien Betalende abonnees kunnen voortaan gratis proefweken van Snapchat+ cadeau geven aan vrienden. Snap hoopt zo op meer abonnees.
Advertorial In een wereld van verandering vraagt merkcommunicatie om wendbaarheid Bedrijven opereren in een omgeving die zelden stabiel is.
Partnerbijdrage Dit doet Loeki de Leeuw voor jouw merk De iconische reclameleeuw is ruim 4 jaar terug op de Nederlandse televisie. Wie is hij, hoe wordt hij gemaakt en wat heeft jouw merk eraan?
Premium Campagnes Liga voegt Flemming toe aan de familie-app (en meer campagnes) Van trompetten tot parasollen: de Kansspelautoriteit, Vodafone, Allianz Direct, Liga en het Concertgebouworkest lanceren nieuw werk.
Carriere Hollie Loxley gaat 72andSunny Amsterdam leiden Loxley stapt over van VML, waar ze eveneens managing director was.
PR 9 inhakers op B&B Vol Liefde waar Petra en Lieske ongetwijfeld om moeten gieren Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Premium Digital transformation Snapchat rekent op vrienden om betaalde dienst sneller te laten groeien Betalende abonnees kunnen voortaan gratis proefweken van Snapchat+ cadeau geven aan vrienden. Snap hoopt zo op meer abonnees.
Advertorial In een wereld van verandering vraagt merkcommunicatie om wendbaarheid Bedrijven opereren in een omgeving die zelden stabiel is.
Partnerbijdrage Dit doet Loeki de Leeuw voor jouw merk De iconische reclameleeuw is ruim 4 jaar terug op de Nederlandse televisie. Wie is hij, hoe wordt hij gemaakt en wat heeft jouw merk eraan?
Premium Campagnes Liga voegt Flemming toe aan de familie-app (en meer campagnes) Van trompetten tot parasollen: de Kansspelautoriteit, Vodafone, Allianz Direct, Liga en het Concertgebouworkest lanceren nieuw werk.
Premium Artificial Intelligence Nederlandse startup die AI-fashionmodellen maakt verkocht aan branchegenoot Startup Lalaland.ai boekt succes met het genereren van AI-modellen voor de kledingindustrie.
Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren AI-gebruik loopt voor op AI-beleid. Er is ook (te) weinig aandacht voor de ontwikkeling van AI-geletterdheid, blijkt uit onderzoek.
Artificial Intelligence Kledingplatform Otrium gebruikt AI-modellen om kleine kledingvoorraden beter te verkopen De zogeheten Ovastars zijn ontwikkeld door Dept.
Artificial Intelligence 64 procent van de Nederlandse Facebook- en Instagram-gebruikers kritisch over AI-advertenties 39 Procent van de respondenten zegt een AI-advertentie sneller te negeren dan een advertentie die door mensen is gemaakt, bijvoorbeeld.
Premium Artificial Intelligence Nederlandse startup die AI-fashionmodellen maakt verkocht aan branchegenoot
Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren
Artificial Intelligence Kledingplatform Otrium gebruikt AI-modellen om kleine kledingvoorraden beter te verkopen
Artificial Intelligence 64 procent van de Nederlandse Facebook- en Instagram-gebruikers kritisch over AI-advertenties
Premium Digital transformation De 1 miljoen Nederlandse Firefox-gebruikers kunnen relevantere reclames verwachten WebAds haalt Mozilla Ads naar Nederland en introduceert zo reclamemogelijkheden voor lokale partijen.
Premium Reputatie & crisis Swatch onder vuur na 'spleetoog-advertentie', biedt halfslachtig excuus aan Omstreden foto leidt tot oproep voor een boycot en een flinke daling van de beurskoers van Swatch.
Premium Bureaus Jos Govaart breidt rol uit binnen Candid en leidt nu ook Modern Citizens Herstructurering Candid moet zorgen voor meer snelheid, integrale samenwerking en één creatieve visie.
Partnerbijdrage Campagnetracking wordt passief Geen aannames, maar echt consumentengedrag: zo krijg je zicht op het medialandschap.
Partnerbijdrage Zo helpt Dtch Digitals merken internationaal groeien Samen met Google combineert het bureau slimme data en lokale inzichten om nieuwe markten te vinden en klanten wereldwijd te laten groeien.
Premium Campagnes Concertgebouworkest zoekt nieuw publiek met merkcampagne 'Elke keer bijzonder' Maar, belooft Monique Bergers van N=5: 'We gaan niet ineens de pet achterstevoren dragen.'
Campagnes Douane scoort goed op humor en herkenbaarheid, minder op de digitale doorvertaling CAMPAGNEPRAAT | Bol & Krouwel zijn het eens: de basis is gelegd, maar digitaal is er nog werk aan de winkel.
Premium PR Zo trekt Sail 2025 de jeugd weer aan boord Chris Janssen (hoofd communicatie) en Casper Schins (hoofd marketing) over de marcom-strategie van Sail 2025.
Carriere Edward van de Ridder vertrekt na 8 jaar bij Alfred: 'Het verhaal is rond' Paul van Kuilenburg volgt hem op.
Premium Campagnes D66 lanceert 'journalistieke' podcast om plan voor 10 nieuwe steden uit te lichten Podcast is onderdeel van een branded-content-campagne ontwikkeld door Mediahuis NRC. Hij is geproduceerd door Airborne Network.
Premium Bureaus Geen fusie Monks (S4 Capital) en bureaugroep MSQ Partners De oriënterende gesprekken zijn op niets uitgelopen.
Premium Campagnes Lotus Bakeries verliest kort geding tegen campagne Holie's op alle punten De rechtbank in Amsterdam oordeelt dat de Sugar-Score-campagne van Holie's niet misleidend is.
Premium Digital transformation De 1 miljoen Nederlandse Firefox-gebruikers kunnen relevantere reclames verwachten WebAds haalt Mozilla Ads naar Nederland en introduceert zo reclamemogelijkheden voor lokale partijen.
Premium Reputatie & crisis Swatch onder vuur na 'spleetoog-advertentie', biedt halfslachtig excuus aan Omstreden foto leidt tot oproep voor een boycot en een flinke daling van de beurskoers van Swatch.
Premium Bureaus Jos Govaart breidt rol uit binnen Candid en leidt nu ook Modern Citizens Herstructurering Candid moet zorgen voor meer snelheid, integrale samenwerking en één creatieve visie.
Partnerbijdrage Campagnetracking wordt passief Geen aannames, maar echt consumentengedrag: zo krijg je zicht op het medialandschap.
Partnerbijdrage Zo helpt Dtch Digitals merken internationaal groeien Samen met Google combineert het bureau slimme data en lokale inzichten om nieuwe markten te vinden en klanten wereldwijd te laten groeien.
Premium Campagnes Concertgebouworkest zoekt nieuw publiek met merkcampagne 'Elke keer bijzonder' Maar, belooft Monique Bergers van N=5: 'We gaan niet ineens de pet achterstevoren dragen.'
Campagnes Douane scoort goed op humor en herkenbaarheid, minder op de digitale doorvertaling CAMPAGNEPRAAT | Bol & Krouwel zijn het eens: de basis is gelegd, maar digitaal is er nog werk aan de winkel.
Premium PR Zo trekt Sail 2025 de jeugd weer aan boord Chris Janssen (hoofd communicatie) en Casper Schins (hoofd marketing) over de marcom-strategie van Sail 2025.
Carriere Edward van de Ridder vertrekt na 8 jaar bij Alfred: 'Het verhaal is rond' Paul van Kuilenburg volgt hem op.
Premium Campagnes D66 lanceert 'journalistieke' podcast om plan voor 10 nieuwe steden uit te lichten Podcast is onderdeel van een branded-content-campagne ontwikkeld door Mediahuis NRC. Hij is geproduceerd door Airborne Network.
Premium Bureaus Geen fusie Monks (S4 Capital) en bureaugroep MSQ Partners De oriënterende gesprekken zijn op niets uitgelopen.
Premium Campagnes Lotus Bakeries verliest kort geding tegen campagne Holie's op alle punten De rechtbank in Amsterdam oordeelt dat de Sugar-Score-campagne van Holie's niet misleidend is.