Premium Bureaus Selmore's Dropjacht voor Klene wint campagnewedstrijd van Tikkie Negentien bureaus meldden zich aan voor de eerste competitie van Tikkie, waar 100 duizend euro aan mediawaarde mee te winnen was.
Premium Media 'Voer het nultarief-btw in voor alle journalistieke arbeid en ondernemingen' Nederland moet de regie over informatie snel weer in eigen hand krijgen, schrijven verschillende auteurs in een opiniestuk in de Volkskrant.
Advertorial Als de AI-agent beslist: blijft jouw merk dan in beeld? Hoe Agentic AI de klantreis radicaal verandert en waarom merken moeten werken aan nieuwe vormen van vertrouwen, zichtbaarheid en interactie.
Partnerbijdrage ‘De mensen die niet vanzelf meedoen, die moet je echt actief opzoeken’ Het actief betrekken van álle groepen levert niet alleen betere data op, maar ook verrassende inzichten.
Premium Media J/M Ouders breidt uit met Famme Met deze toevoeging richt J/M Ouders zich nu op ouders van kinderen van 0 tot 18 jaar.
Premium Bureaus Selmore's Dropjacht voor Klene wint campagnewedstrijd van Tikkie Negentien bureaus meldden zich aan voor de eerste competitie van Tikkie, waar 100 duizend euro aan mediawaarde mee te winnen was.
Premium Media 'Voer het nultarief-btw in voor alle journalistieke arbeid en ondernemingen' Nederland moet de regie over informatie snel weer in eigen hand krijgen, schrijven verschillende auteurs in een opiniestuk in de Volkskrant.
Advertorial Als de AI-agent beslist: blijft jouw merk dan in beeld? Hoe Agentic AI de klantreis radicaal verandert en waarom merken moeten werken aan nieuwe vormen van vertrouwen, zichtbaarheid en interactie.
Partnerbijdrage ‘De mensen die niet vanzelf meedoen, die moet je echt actief opzoeken’ Het actief betrekken van álle groepen levert niet alleen betere data op, maar ook verrassende inzichten.
Premium Media J/M Ouders breidt uit met Famme Met deze toevoeging richt J/M Ouders zich nu op ouders van kinderen van 0 tot 18 jaar.
Carriere Annemarie Swijtink vertrekt bij McDonald’s Nederland (en geen naamgrapjes over haar opvolger graag) Swijtink wordt ceo bij McDonald’s Canada. Een nieuw hoofdstuk in een loopbaan die in 1998 als 15-jarige ‘burgerflipper’ begon.
Bureaus De PR-wereld moet fundamentele keuzes maken, zegt Serge Beckers, voorzitter Worldcom PR Group Nu het 'handwerk' steeds meer door AI-tools wordt overgenomen, moeten PR-bureaus op zoek naar een andere rol.
Premium Bureaus Antoine Houtsma en Pepe Marais van Joe Public: 'We liepen digitaal achter, er moest iets gebeuren' De twee vrienden over hun ontmoeting in Cannes, de overname van Springbok en de vraag of Joe Public nog een beetje rock ’n roll is.
Advertorial Van papier naar pixel: Spectacles transformeert de leescultuur voor Generatie Z Met Spectacles voeg je een extra dimensie toe aan je offline wereld.
Partnerbijdrage Shell tankstations als virtuele autoshowroom voor Hyundai INSTER Media-inzet bij Shell zorgde voor een meer dan verdubbeling van de model overweging van de Hyundai INSTER.
Carriere Deze vakgenoten gaan met een nieuwe baan de zomer in Een bomvol overzicht met carrièrewisselingen.
Carriere Annemarie Swijtink vertrekt bij McDonald’s Nederland (en geen naamgrapjes over haar opvolger graag) Swijtink wordt ceo bij McDonald’s Canada. Een nieuw hoofdstuk in een loopbaan die in 1998 als 15-jarige ‘burgerflipper’ begon.
Bureaus De PR-wereld moet fundamentele keuzes maken, zegt Serge Beckers, voorzitter Worldcom PR Group Nu het 'handwerk' steeds meer door AI-tools wordt overgenomen, moeten PR-bureaus op zoek naar een andere rol.
Premium Bureaus Antoine Houtsma en Pepe Marais van Joe Public: 'We liepen digitaal achter, er moest iets gebeuren' De twee vrienden over hun ontmoeting in Cannes, de overname van Springbok en de vraag of Joe Public nog een beetje rock ’n roll is.
Advertorial Van papier naar pixel: Spectacles transformeert de leescultuur voor Generatie Z Met Spectacles voeg je een extra dimensie toe aan je offline wereld.
Partnerbijdrage Shell tankstations als virtuele autoshowroom voor Hyundai INSTER Media-inzet bij Shell zorgde voor een meer dan verdubbeling van de model overweging van de Hyundai INSTER.
Carriere Deze vakgenoten gaan met een nieuwe baan de zomer in Een bomvol overzicht met carrièrewisselingen.
Premium Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren AI-gebruik loopt voor op AI-beleid. Er is ook (te) weinig aandacht voor de ontwikkeling van AI-geletterdheid, blijkt uit onderzoek.
Artificial Intelligence Kledingplatform Otrium gebruikt AI-modellen om kleine kledingvoorraden beter te verkopen De zogeheten Ovastars zijn ontwikkeld door Dept.
Artificial Intelligence 64 procent van de Nederlandse Facebook- en Instagram-gebruikers kritisch over AI-advertenties 39 Procent van de respondenten zegt een AI-advertentie sneller te negeren dan een advertentie die door mensen is gemaakt, bijvoorbeeld.
Martech Google’s plannen houden adverteerders bezig Wat zijn Google’s AI-aangedreven vernieuwingen die effectievere reclamevoering beloven? We spraken met de top van het techbedrijf.
Premium Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren
Artificial Intelligence Kledingplatform Otrium gebruikt AI-modellen om kleine kledingvoorraden beter te verkopen
Artificial Intelligence 64 procent van de Nederlandse Facebook- en Instagram-gebruikers kritisch over AI-advertenties
Artificial Intelligence ‘Je kunt door AI veel groter en breder nadenken over hoe je jouw merk in de wereld kunt plaatsen’
Contentmarketing Trending deze week: catchy jingle uit 2014 wordt ironische cult-hit op TikTok Hoe Gen Z van 'Nothing beats a Jet2holiday' dé zomerhit van 2025 maakt.
Premium Media Leden NDP Nieuwsmedia leveren grote verzameling content voor training nieuw Nederlands AI-taalmodel GPT-NL moet een verantwoord alternatief bieden voor internationale modellen.
Premium Artificial Intelligence Charlotte Zelders: 'Wat mogelijk is in een afgelegen Soedanees dorp, moet hier toch ook kunnen?' Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Deze week Charlotte Zelders van Unicef (a.i.).
Partnerbijdrage Zo houdt Signify grip op wereldwijde marketing Hoe organiseer je marketing in 70 landen zonder zorgen? Signify en iO laten zien hoe slimme marketingoperatie ruimte geeft voor strategie.
Partnerbijdrage De strijd om aandacht: waarom challenger-merken harder moeten werken Waarom hebben gevestigde merken voordeel en wat kunnen challengers doen om de balans te herstellen? dentsu en DPG Media zochten het uit.
Premium Martech Zalando gaat meer augmented reality gebruiken in zijn webwinkel Van e-commerce naar e(motional)-commerce, klinkt het bij de grootste Europese fashionwebwinkel.
Premium Bureaus Lies houdt opdringerige ex buiten de deur in nieuwe Kruidvat-campagne Het betreft de tweede campagne op rij die is ontwikkeld door Suite Rouge, het nieuwe label van Hotel L'Amour.
Premium Media WPP Media stelt in Nederland verwachtingen mediabestedingen naar beneden bij Met name de analoge spotbestedingen in het eerste halfjaar bij video en audio zijn lager dan verwacht. Ook OOH stijgt minder hard.
Premium Merkstrategie Crisp krijgt financiering ABN Amro, Boukje Taphoorn in RvC Met een financieringsfaciliteit van 28 miljoen euro ondersteunt de bank het bedrijfsmodel van de online supermarkt.
Premium Bureaus Dept gaat in Europa aan de slag voor De Vegetarische Slager Het merk achter vleesvervangers stelt Dept aan als zijn nieuwe 'social-lead agency'.
Premium Media For You Agency start studiotak met Roxy Dekker-documentaire: ‘Wat werkt op socials, kunnen we doorvertalen naar langere content’ Social-first-bureau wil via eigen studiotak meer langere content produceren, onder andere voor YouTube.
Premium Customer Experience Consumentenbond waarschuwt voor schimmige claimwebsite die een telemarketeer op je afstuurt Energieclaim.info belooft consumenten tot 10 duizend euro als zij een variabel energiecontract hadden, maar lijkt alleen te spammen.
Contentmarketing Trending deze week: catchy jingle uit 2014 wordt ironische cult-hit op TikTok Hoe Gen Z van 'Nothing beats a Jet2holiday' dé zomerhit van 2025 maakt.
Premium Media Leden NDP Nieuwsmedia leveren grote verzameling content voor training nieuw Nederlands AI-taalmodel GPT-NL moet een verantwoord alternatief bieden voor internationale modellen.
Premium Artificial Intelligence Charlotte Zelders: 'Wat mogelijk is in een afgelegen Soedanees dorp, moet hier toch ook kunnen?' Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Deze week Charlotte Zelders van Unicef (a.i.).
Partnerbijdrage Zo houdt Signify grip op wereldwijde marketing Hoe organiseer je marketing in 70 landen zonder zorgen? Signify en iO laten zien hoe slimme marketingoperatie ruimte geeft voor strategie.
Partnerbijdrage De strijd om aandacht: waarom challenger-merken harder moeten werken Waarom hebben gevestigde merken voordeel en wat kunnen challengers doen om de balans te herstellen? dentsu en DPG Media zochten het uit.
Premium Martech Zalando gaat meer augmented reality gebruiken in zijn webwinkel Van e-commerce naar e(motional)-commerce, klinkt het bij de grootste Europese fashionwebwinkel.
Premium Bureaus Lies houdt opdringerige ex buiten de deur in nieuwe Kruidvat-campagne Het betreft de tweede campagne op rij die is ontwikkeld door Suite Rouge, het nieuwe label van Hotel L'Amour.
Premium Media WPP Media stelt in Nederland verwachtingen mediabestedingen naar beneden bij Met name de analoge spotbestedingen in het eerste halfjaar bij video en audio zijn lager dan verwacht. Ook OOH stijgt minder hard.
Premium Merkstrategie Crisp krijgt financiering ABN Amro, Boukje Taphoorn in RvC Met een financieringsfaciliteit van 28 miljoen euro ondersteunt de bank het bedrijfsmodel van de online supermarkt.
Premium Bureaus Dept gaat in Europa aan de slag voor De Vegetarische Slager Het merk achter vleesvervangers stelt Dept aan als zijn nieuwe 'social-lead agency'.
Premium Media For You Agency start studiotak met Roxy Dekker-documentaire: ‘Wat werkt op socials, kunnen we doorvertalen naar langere content’ Social-first-bureau wil via eigen studiotak meer langere content produceren, onder andere voor YouTube.
Premium Customer Experience Consumentenbond waarschuwt voor schimmige claimwebsite die een telemarketeer op je afstuurt Energieclaim.info belooft consumenten tot 10 duizend euro als zij een variabel energiecontract hadden, maar lijkt alleen te spammen.