Merk & Strategie

McDonald’s wil meest geliefde merk van Nederland worden, ook al is dat niet heel realistisch

Roderick Mirande, redactie | 1 maart 2017, 17:00

‘Always Open for Good Times’ deel II: ‘Als je echt ambitieus bent, moet je uit de enge definitie van je eigen markt breken.’

Er moest iets veranderen bij McDonald’s. Na een jaar op zijn post spreekt de directeur marketing van McDonald’s, Erwin Dito, grote ambities uit. ‘We moeten de inhaalslag maken op service, vers, beleving, en op kwaliteit.’ Deel II van een interview-drieluik met Dito en zijn reclame-kompaan Darre van ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Mcdonald's Always Open for Good Times Erwin Dito

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events