Premium Media Radiozenders Mediahuis in de lift in mei, Qmusic ruim marktleider Radio Veronica, 100%NL en Slam! weten alle drie fors te stijgen in de commerciële doelgroep.
Premium Craft Van poolparty's tot groene oases: dit zijn de Cannes Lions Highlights Nu al FOMO? De draad kwijt? Adformatie helpt je op weg met het officiële Cannes Lions Highlights-overzicht.
Advertorial De sleutelrol van merkstrategie in employer branding. Van merkkracht naar menskracht. Werken aan je merk = werken aan je mensen.
Partnerbijdrage DEPT® onthult de “Secret Garden” tijdens Cannes Lions 2025 Een plek voor diepgaande gesprekken over AI, innovatie en impact.
Premium Bureaus Nieuwe nationale taxi-app belooft landelijk dekkend vervoer: ‘Zonder gedoe overal naartoe’ Ceci n’est pas un bureau lanceert taxi-app Sneleentaxi met sympathieke alternatief-voor-een-Uber-campagne.
Premium Media Radiozenders Mediahuis in de lift in mei, Qmusic ruim marktleider Radio Veronica, 100%NL en Slam! weten alle drie fors te stijgen in de commerciële doelgroep.
Premium Craft Van poolparty's tot groene oases: dit zijn de Cannes Lions Highlights Nu al FOMO? De draad kwijt? Adformatie helpt je op weg met het officiële Cannes Lions Highlights-overzicht.
Advertorial De sleutelrol van merkstrategie in employer branding. Van merkkracht naar menskracht. Werken aan je merk = werken aan je mensen.
Partnerbijdrage DEPT® onthult de “Secret Garden” tijdens Cannes Lions 2025 Een plek voor diepgaande gesprekken over AI, innovatie en impact.
Premium Bureaus Nieuwe nationale taxi-app belooft landelijk dekkend vervoer: ‘Zonder gedoe overal naartoe’ Ceci n’est pas un bureau lanceert taxi-app Sneleentaxi met sympathieke alternatief-voor-een-Uber-campagne.
Premium Programmatic Broadsign biedt tool om traditionele (D)OOH-inkoop te vereenvoudigen 'Tijdsbesparing en campagnes maanden van tevoren vastleggen.'
Effectiviteit Effie Awards open voor inzending Inzenden kan tot 27 augustus. De uitreiking vindt plaats op 13 november.
Carriere Roos Zegers naar global comms bij The Magnum Ice Cream Company, de ijsdivisie van Unilever Ze houdt zich bezig met externe communicatie en issuemanagement bij dit Unilever-onderdeel dat zelfstandig verdergaat.
Partnerbijdrage Zo laat je marketing in 2025 wél werken Dit zijn de drie focuspunten voor groei: betere data, slimme personalisatie en creatie die raakt.
Partnerbijdrage AI in actie: vijf inzichten voor meer marketingimpact Hyperpersonalisatie, slimme targeting en campagnes die zichzelf optimaliseren: lees hoe AI marketeers helpt om meer uit hun budget te halen.
Merkstrategie Whole Body deo: creëert Dove hier stiekem weer een vrouwenprobleem? NIEUW PRODUCT. GELUKT? In deze rubriek beoordeelt Hubert van Wensen nieuwe producten.
Premium Programmatic Broadsign biedt tool om traditionele (D)OOH-inkoop te vereenvoudigen 'Tijdsbesparing en campagnes maanden van tevoren vastleggen.'
Effectiviteit Effie Awards open voor inzending Inzenden kan tot 27 augustus. De uitreiking vindt plaats op 13 november.
Carriere Roos Zegers naar global comms bij The Magnum Ice Cream Company, de ijsdivisie van Unilever Ze houdt zich bezig met externe communicatie en issuemanagement bij dit Unilever-onderdeel dat zelfstandig verdergaat.
Partnerbijdrage Zo laat je marketing in 2025 wél werken Dit zijn de drie focuspunten voor groei: betere data, slimme personalisatie en creatie die raakt.
Partnerbijdrage AI in actie: vijf inzichten voor meer marketingimpact Hyperpersonalisatie, slimme targeting en campagnes die zichzelf optimaliseren: lees hoe AI marketeers helpt om meer uit hun budget te halen.
Merkstrategie Whole Body deo: creëert Dove hier stiekem weer een vrouwenprobleem? NIEUW PRODUCT. GELUKT? In deze rubriek beoordeelt Hubert van Wensen nieuwe producten.
Premium Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Customer Experience Nederlandse consument loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Artificial Intelligence Het belang van creativiteit in een groeiende wereld van middelmatigheid AI neemt taken over, maar niet de kern van merkbouw. Creatieve impact blijft mensenwerk, zo stelt Anne Stokvis.
Premium Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Premium Data & Insights Creativiteit en context bepalen impact display en native Resultaten onderzoek WPP Media en Kantar over het effectief adverteren met digitale mediaformaten.
Premium Customer Experience Lidl Nederland investeert in merkbeleving: ‘De klant staat centraal in alles wat we doen’ De nieuwe customer-divisie komt onder leiding van CCO Stephanie Both en bundelt brand, klantrelatie, marketing en winkelformulemanagement.
Carriere PXR benoemt hoofdredacteuren Bicycling en Runner's World Matthijs van den Broek naar Bicycling en Leroy van den Berg naar Runner's World.
Partnerbijdrage De cookie blijft? Dat betekent niet dat je achterover kunt leunen Cristian van Nispen, Director Data & Partner bij DEPT® deelt zijn inzichten over third-party cookies.
Partnerbijdrage 3 generative AI-trends die de toekomst van marketing bepalen Hyperpersonalisatie, co-creatie en snelle conversie: dit is wat AI nú al doet voor marketeers. Lees hoe je ermee aan de slag kunt gaan.
Premium Artificial Intelligence Waarschuwing voor deepfakevideo waarin premier Schoof een investeringsplatform lijkt te promoten Deepfakevideo gaat rond op Facebook, signaleert de Consumentenbond.
Gedragsverandering Hoe onze bias divers talent dwarsboomt Waarom onze oerbreinen nog steeds bepalen wie er wél en niet op gesprek mag komen – een wake-up call van Vincent Mispelblom Beyer.
Premium Campagnes Mensen komen los van oude energiegewoonte in campagne Vattenfall Het tweede deel van de campagne gaat van start, in samenwerking met Dawn.
PR Van vermiste sporen tot haperende oordopjes: NS ontrafelt grootste treinmysteries Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Carriere Marietje Schaake, Ulrike Handel en Anita Zielina in raad van bestuur Mediahuis groep De drie volgen Peter Hinssen, Arian Buurman en Anouk Mertens op
Craft Liveblog Cannes: Nederland driemaal op eerste shortlists Adformatie houdt je op de hoogte van het laatste nieuws rond het Cannes Lions International Festival of Creativity 2025.
Premium Artificial Intelligence 'Meta wil dat AI volledige advertenties gaat creëren op Instagram en Facebook' Eind 2026 moet de adverteerder het hele proces uit handen kunnen geven, schrijft een zakenkrant op basis van bronnen binnen Meta.
Premium Data & Insights Creativiteit en context bepalen impact display en native Resultaten onderzoek WPP Media en Kantar over het effectief adverteren met digitale mediaformaten.
Premium Customer Experience Lidl Nederland investeert in merkbeleving: ‘De klant staat centraal in alles wat we doen’ De nieuwe customer-divisie komt onder leiding van CCO Stephanie Both en bundelt brand, klantrelatie, marketing en winkelformulemanagement.
Carriere PXR benoemt hoofdredacteuren Bicycling en Runner's World Matthijs van den Broek naar Bicycling en Leroy van den Berg naar Runner's World.
Partnerbijdrage De cookie blijft? Dat betekent niet dat je achterover kunt leunen Cristian van Nispen, Director Data & Partner bij DEPT® deelt zijn inzichten over third-party cookies.
Partnerbijdrage 3 generative AI-trends die de toekomst van marketing bepalen Hyperpersonalisatie, co-creatie en snelle conversie: dit is wat AI nú al doet voor marketeers. Lees hoe je ermee aan de slag kunt gaan.
Premium Artificial Intelligence Waarschuwing voor deepfakevideo waarin premier Schoof een investeringsplatform lijkt te promoten Deepfakevideo gaat rond op Facebook, signaleert de Consumentenbond.
Gedragsverandering Hoe onze bias divers talent dwarsboomt Waarom onze oerbreinen nog steeds bepalen wie er wél en niet op gesprek mag komen – een wake-up call van Vincent Mispelblom Beyer.
Premium Campagnes Mensen komen los van oude energiegewoonte in campagne Vattenfall Het tweede deel van de campagne gaat van start, in samenwerking met Dawn.
PR Van vermiste sporen tot haperende oordopjes: NS ontrafelt grootste treinmysteries Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Carriere Marietje Schaake, Ulrike Handel en Anita Zielina in raad van bestuur Mediahuis groep De drie volgen Peter Hinssen, Arian Buurman en Anouk Mertens op
Craft Liveblog Cannes: Nederland driemaal op eerste shortlists Adformatie houdt je op de hoogte van het laatste nieuws rond het Cannes Lions International Festival of Creativity 2025.
Premium Artificial Intelligence 'Meta wil dat AI volledige advertenties gaat creëren op Instagram en Facebook' Eind 2026 moet de adverteerder het hele proces uit handen kunnen geven, schrijft een zakenkrant op basis van bronnen binnen Meta.