Premium Bureaus 'WPP wil naam GroupM veranderen in WPP Media' Dat zou meer in lijn zijn met rivalen als Publicis Media en Omnicom Media Group.
Campagnes De Hypotheker geeft starter weer zelfvertrouwen en kiest daarmee een goede richting CAMPAGNEPRAAT | Een dikke voldoende van het panel. De campagne houdt vast aan wat goed is (Jazeker!) en maakt een paar nieuwe keuzes.
Advertorial 5 juni SAN Accent Uitreiking. Studio 21 Hilversum Diner, show, netwerken én de uitreiking van dé marketingprijzen. Bestel nu je kaarten voor 5 juni in Studio 21!
Media Aldi maakt budgetversie van The Real Housewives en kijkers vinden die onbetaalbaar Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Premium Bureaus 'WPP wil naam GroupM veranderen in WPP Media' Dat zou meer in lijn zijn met rivalen als Publicis Media en Omnicom Media Group.
Campagnes De Hypotheker geeft starter weer zelfvertrouwen en kiest daarmee een goede richting CAMPAGNEPRAAT | Een dikke voldoende van het panel. De campagne houdt vast aan wat goed is (Jazeker!) en maakt een paar nieuwe keuzes.
Advertorial 5 juni SAN Accent Uitreiking. Studio 21 Hilversum Diner, show, netwerken én de uitreiking van dé marketingprijzen. Bestel nu je kaarten voor 5 juni in Studio 21!
Media Aldi maakt budgetversie van The Real Housewives en kijkers vinden die onbetaalbaar Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Carriere Dennis Lensen head of media-investment bij Candid Hij wordt verantwoordelijk voor de transitie van mediatrading naar AI-gedreven media-investment management.
Media Podcast voor de Week: Titanic - Ship of Dreams Marvin Jacobs van Airborne tipt wekelijks een nieuwe podcastserie.
Premium Campagnes Dit zijn de eerste kwartaalwinnaars van de Gouden Loeki 2025 Hotel L'Amour leidt het bureauklassement met twee nominaties voor Jumbo.
Partnerbijdrage Waarom zou je als merk gaan voor een CEP die niet het meeste bijdraagt aan mentale beschikbaarheid? Waarom zou je kiezen voor een CEP die volgens onderzoek niet persé het meeste bijdraagt aan mentale beschikbaarheid?
Partnerbijdrage De ‘opposites attract’ methode voor Total Video Mediastrategie: focus op bereik voor conversie, of contacten voor awareness. Maar hoe genereer je exclusief bereik?
Premium Artificial Intelligence Drie Nederlandse bedrijven bundelen krachten in platform AI Opener AI Opener krijgt financiële injectie. 'Platform moet zorgen voor rust, grip en snelheid bij inzet van AI.'
Carriere Dennis Lensen head of media-investment bij Candid Hij wordt verantwoordelijk voor de transitie van mediatrading naar AI-gedreven media-investment management.
Media Podcast voor de Week: Titanic - Ship of Dreams Marvin Jacobs van Airborne tipt wekelijks een nieuwe podcastserie.
Premium Campagnes Dit zijn de eerste kwartaalwinnaars van de Gouden Loeki 2025 Hotel L'Amour leidt het bureauklassement met twee nominaties voor Jumbo.
Partnerbijdrage Waarom zou je als merk gaan voor een CEP die niet het meeste bijdraagt aan mentale beschikbaarheid? Waarom zou je kiezen voor een CEP die volgens onderzoek niet persé het meeste bijdraagt aan mentale beschikbaarheid?
Partnerbijdrage De ‘opposites attract’ methode voor Total Video Mediastrategie: focus op bereik voor conversie, of contacten voor awareness. Maar hoe genereer je exclusief bereik?
Premium Artificial Intelligence Drie Nederlandse bedrijven bundelen krachten in platform AI Opener AI Opener krijgt financiële injectie. 'Platform moet zorgen voor rust, grip en snelheid bij inzet van AI.'
Premium Artificial Intelligence Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Customer Experience Nederlandse consument loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Premium Data & Insights Gen Z krijgt de kriebels van merken die trends klakkeloos kopiëren, stelt Snapchat Jongeren irriteren zich ook aan merken die zich jonger voordoen dan ze daadwerkelijk zijn, is één van de andere onderzoeksconclusies.
Contentmarketing Bedrijven maken actiefiguren via ChatGPT en delen trots het resultaat Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Premium Bureaus Op bezoek bij Artica: creatieve daadkracht uit het oosten We zijn in het Twentse kunstenaarsstadje Ootmarsum. Hier ligt een creatief bastion dat al vijftig jaar lang standhoudt: bureau Artica.
Partnerbijdrage Van innovatie tot impact: Sarah Lewis (Showheroes) over de toekomst van CTV CTV groeit razendsnel: Sarah Lewis (ShowHeroes) onthult hoe merken impact kunnen maken met slimme, interactieve formats.
Partnerbijdrage Hoe headless jouw e-commerce versnelt Blijf jij hangen in trage processen en technische beperkingen? Ontdek hoe headless jouw platform sneller, flexibeler en schaalbaar maakt.
Premium Campagnes Nieuwe Loetje-campagne haalt oud sentiment naar boven – maar is het nog wel 100% Loetje? Van uitgesnauwd worden tot multichannel storytelling: hoe biefstuktempel Loetje naast Blue Band ook zijn ziel verloor.
Premium Media ’Overname RTL Nederland door DPG Media loopt vast’ De beoordelingsprocedure zit inmiddels in een impasse en er komt een hoorzitting.
Premium Bureaus Van shortlist naar finalist: SAN maakt laatste kanshebbers New kids on the block bekend Het gaat om drie bureaus. De presentaties vonden plaats in het hoofdkantoor van Google.
Premium Media Perre van den Brink en Doortje Smithuijsen starten advertentienetwerk voor Substack-creators 'Adverteerders kunnen centraal samenwerken met onafhankelijke makers.’
Premium Bureaus Van Coopr naar Brand Potential: ‘Onze sweet-spot is de combinatie van ratio en emotie’ Donderdag is Brand Potential Benelux gelanceerd, waarin het pr-bureau Coopr is opgegaan. Gesprek met Jos Govaart en Guillaume Furminger.
Contentmarketing Trending deze week: van likes naar livestreams - TikTok’s nieuwe cashcow Waarom livestreaming op TikTok nu ook voor jouw merk het verschil kan maken.
Premium Data & Insights Gen Z krijgt de kriebels van merken die trends klakkeloos kopiëren, stelt Snapchat Jongeren irriteren zich ook aan merken die zich jonger voordoen dan ze daadwerkelijk zijn, is één van de andere onderzoeksconclusies.
Contentmarketing Bedrijven maken actiefiguren via ChatGPT en delen trots het resultaat Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Premium Bureaus Op bezoek bij Artica: creatieve daadkracht uit het oosten We zijn in het Twentse kunstenaarsstadje Ootmarsum. Hier ligt een creatief bastion dat al vijftig jaar lang standhoudt: bureau Artica.
Partnerbijdrage Van innovatie tot impact: Sarah Lewis (Showheroes) over de toekomst van CTV CTV groeit razendsnel: Sarah Lewis (ShowHeroes) onthult hoe merken impact kunnen maken met slimme, interactieve formats.
Partnerbijdrage Hoe headless jouw e-commerce versnelt Blijf jij hangen in trage processen en technische beperkingen? Ontdek hoe headless jouw platform sneller, flexibeler en schaalbaar maakt.
Premium Campagnes Nieuwe Loetje-campagne haalt oud sentiment naar boven – maar is het nog wel 100% Loetje? Van uitgesnauwd worden tot multichannel storytelling: hoe biefstuktempel Loetje naast Blue Band ook zijn ziel verloor.
Premium Media ’Overname RTL Nederland door DPG Media loopt vast’ De beoordelingsprocedure zit inmiddels in een impasse en er komt een hoorzitting.
Premium Bureaus Van shortlist naar finalist: SAN maakt laatste kanshebbers New kids on the block bekend Het gaat om drie bureaus. De presentaties vonden plaats in het hoofdkantoor van Google.
Premium Media Perre van den Brink en Doortje Smithuijsen starten advertentienetwerk voor Substack-creators 'Adverteerders kunnen centraal samenwerken met onafhankelijke makers.’
Premium Bureaus Van Coopr naar Brand Potential: ‘Onze sweet-spot is de combinatie van ratio en emotie’ Donderdag is Brand Potential Benelux gelanceerd, waarin het pr-bureau Coopr is opgegaan. Gesprek met Jos Govaart en Guillaume Furminger.
Contentmarketing Trending deze week: van likes naar livestreams - TikTok’s nieuwe cashcow Waarom livestreaming op TikTok nu ook voor jouw merk het verschil kan maken.