Premium Merkstrategie Dit zijn de 14 beste nieuwe namen van merken en bedrijven Jury kiest finalisten in drie categorieën voor Nationale Naamprijs 2025.
Premium Bureaus Kika Douglas (LePub Amsterdam): 'Het grote feest bewaren we voor de laatste dag in Cannes' Op de derde dag van Cannes heeft LePub Amsterdam al drie Leeuwen op zak. Chief creative officer Kika Douglas licht het succes toe.
Advertorial Van zichtbaarheid naar vertrouwen: waarom slimme linkbuilding essentieel blijft in het AI-tijdperk AI Overviews veranderen het speelveld.
Partnerbijdrage Connected TV in 2025: de kijker aan het stuur, de adverteerder op de bijrijdersstoel Kijkers hebben de regie, adverteerders spelen slim mee: ontdek hoe Connected TV het medialandschap voorgoed verandert.
Media Trending deze week: Meta trakteert de marketeers Lokale ondernemer of groot bureau? Dit wil je testen.
Premium Merkstrategie Dit zijn de 14 beste nieuwe namen van merken en bedrijven Jury kiest finalisten in drie categorieën voor Nationale Naamprijs 2025.
Premium Bureaus Kika Douglas (LePub Amsterdam): 'Het grote feest bewaren we voor de laatste dag in Cannes' Op de derde dag van Cannes heeft LePub Amsterdam al drie Leeuwen op zak. Chief creative officer Kika Douglas licht het succes toe.
Advertorial Van zichtbaarheid naar vertrouwen: waarom slimme linkbuilding essentieel blijft in het AI-tijdperk AI Overviews veranderen het speelveld.
Partnerbijdrage Connected TV in 2025: de kijker aan het stuur, de adverteerder op de bijrijdersstoel Kijkers hebben de regie, adverteerders spelen slim mee: ontdek hoe Connected TV het medialandschap voorgoed verandert.
Media Trending deze week: Meta trakteert de marketeers Lokale ondernemer of groot bureau? Dit wil je testen.
Craft Rosé met de bobo’s in Cannes Susanne van Nierop, Cannes-ganger sinds 2002, herinnert zich 'compleet onbezorgde edities'. Maar die tijden zijn voorbij, stelt ze.
Carriere Een discussie op voeten: ‘Die luu moeten er ook zijn’ Rocco Mooij verbindt een gesprek met Inge Wallage aan zijn buurman óp de moestuin in Drenthe.
Premium Reputatie & crisis Een Mooij gesprek met... Inge Wallage: ‘Ik ben natuurlijk totaal fucked up’ De erfenis van zwijgen, schuld en strijd: het verhaal van Inge Wallage.
Partnerbijdrage DEPT® onthult de “Secret Garden” tijdens Cannes Lions 2025 Een plek voor diepgaande gesprekken over AI, innovatie en impact.
Partnerbijdrage Wie in 2025 nog denkt dat branding en performance marketing gescheiden werelden zijn, loopt achter' Redkiwi over performance branding als nieuwe norm.
Craft Liveblog Cannes: rosé met de bobo's Adformatie houdt je op de hoogte van het laatste nieuws rond het Cannes Lions International Festival of Creativity 2025.
Craft Rosé met de bobo’s in Cannes Susanne van Nierop, Cannes-ganger sinds 2002, herinnert zich 'compleet onbezorgde edities'. Maar die tijden zijn voorbij, stelt ze.
Carriere Een discussie op voeten: ‘Die luu moeten er ook zijn’ Rocco Mooij verbindt een gesprek met Inge Wallage aan zijn buurman óp de moestuin in Drenthe.
Premium Reputatie & crisis Een Mooij gesprek met... Inge Wallage: ‘Ik ben natuurlijk totaal fucked up’ De erfenis van zwijgen, schuld en strijd: het verhaal van Inge Wallage.
Partnerbijdrage DEPT® onthult de “Secret Garden” tijdens Cannes Lions 2025 Een plek voor diepgaande gesprekken over AI, innovatie en impact.
Partnerbijdrage Wie in 2025 nog denkt dat branding en performance marketing gescheiden werelden zijn, loopt achter' Redkiwi over performance branding als nieuwe norm.
Craft Liveblog Cannes: rosé met de bobo's Adformatie houdt je op de hoogte van het laatste nieuws rond het Cannes Lions International Festival of Creativity 2025.
Premium Martech Google’s plannen houden adverteerders bezig Wat zijn Google’s AI-aangedreven vernieuwingen die effectievere reclamevoering beloven? We spraken met de top van het techbedrijf.
Artificial Intelligence ‘Je kunt door AI veel groter en breder nadenken over hoe je jouw merk in de wereld kunt plaatsen’ AI is méér dan automatiseren en efficiënter werken, betoogt AI-native bureau Empathy Lab in een interview.
Artificial Intelligence Leasemaatschappij Ayvens ziet grote kansen voor AI agents, maar: ‘maak ze niet verplicht’ Kevin Brown van Ayvens roept organisaties ook op om een duidelijk AI-beleid te formuleren zodat medewerkers weten wat ze wel en niet kunnen.
Artificial Intelligence AI vervaagt grens tussen echte en gegenereerde advertenties: dit bureau plukt de vruchten Combinatie van CGI en AI leidt tot meer digitale reclames die de echte wereld als decor gebruiken.
Artificial Intelligence ‘Je kunt door AI veel groter en breder nadenken over hoe je jouw merk in de wereld kunt plaatsen’
Artificial Intelligence Leasemaatschappij Ayvens ziet grote kansen voor AI agents, maar: ‘maak ze niet verplicht’
Artificial Intelligence AI vervaagt grens tussen echte en gegenereerde advertenties: dit bureau plukt de vruchten
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Premium Bureaus All Response Media verzorgt landelijke media-inzet campagne Proefdiervrij: De campagne heet ‘Het Rad van Dierenleed’.
Media De 5 OOH-gymlessen van Cannes: ‘Lef is more’ Welke lessen zijn er te trekken uit de Outdoor-winnaars in Cannes? Creative Gym en Global Media & Entertainment reviewen vijf topcases.
Campagnes Van deze 'schijtgrappige' samenwerking tussen Autodrop en A-dam Underwear raken we de weg een beetje kwijt CAMPAGNEPRAAT | Te veel grapjes, te veel zijpaden, te veel karakters.. Krouwel en Bol raken wat overprikkeld van deze eclectische campagne.
Partnerbijdrage Publicis Groupe NL lanceert tweede landelijk onderzoek naar LGBTQ+ representatie in campagnes In het licht van de veranderende sociaal-politieke context is dit onderzoek relevanter dan ooit.
Partnerbijdrage AI in actie: vijf inzichten voor meer marketingimpact Hyperpersonalisatie, slimme targeting en campagnes die zichzelf optimaliseren: lees hoe AI marketeers helpt om meer uit hun budget te halen.
Premium Campagnes Knab verrast zelfstandig ondernemers thuis: ‘Knab gedaan!’ Knab werkt opnieuw samen met Bombilate Media voor de campagne.
Premium Media Commissariaat: Geen bezwaren tegen komst NPO Blend 'De onderbouwing voor de komst van de zender had sterker gekund.'
Premium Bureaus Hibou introduceert nieuw innovatielabel en stopt met de merknaam Contenture De keuzes maken onderdeel uit van een herpositionering van het bureau.
Premium Martech Bureau HBS zegt dat het live activaties kan meten en digitaal kan opvolgen, zonder privacy van passanten te schaden Passanten van fysieke activaties later hyperpersoonlijk digitaal targetten, zonder die mensen te kennen: HBS zegt dat het kan.
Premium Campagnes Engie speelt in nieuwe merkcampagne in op meer gevoel en menselijkheid We Agency is verantwoordelijk voor strategie en creatie van de nieuwe campagne met thema 'gemak'.
Premium Martech Google’s plannen houden adverteerders bezig Wat zijn Google’s AI-aangedreven vernieuwingen die effectievere reclamevoering beloven? We spraken met de top van het techbedrijf.
Premium Influencer marketing Merken verliezen Gen Z-volgers op sociale media door deze 4 fouten te maken, stelt een onderzoek Irrelevante content is de belangrijkste reden om een merk te ontvolgen, blijkt uit onderzoek van team5pm onder 18 tot 24-jarigen.
Premium Bureaus All Response Media verzorgt landelijke media-inzet campagne Proefdiervrij: De campagne heet ‘Het Rad van Dierenleed’.
Media De 5 OOH-gymlessen van Cannes: ‘Lef is more’ Welke lessen zijn er te trekken uit de Outdoor-winnaars in Cannes? Creative Gym en Global Media & Entertainment reviewen vijf topcases.
Campagnes Van deze 'schijtgrappige' samenwerking tussen Autodrop en A-dam Underwear raken we de weg een beetje kwijt CAMPAGNEPRAAT | Te veel grapjes, te veel zijpaden, te veel karakters.. Krouwel en Bol raken wat overprikkeld van deze eclectische campagne.
Partnerbijdrage Publicis Groupe NL lanceert tweede landelijk onderzoek naar LGBTQ+ representatie in campagnes In het licht van de veranderende sociaal-politieke context is dit onderzoek relevanter dan ooit.
Partnerbijdrage AI in actie: vijf inzichten voor meer marketingimpact Hyperpersonalisatie, slimme targeting en campagnes die zichzelf optimaliseren: lees hoe AI marketeers helpt om meer uit hun budget te halen.
Premium Campagnes Knab verrast zelfstandig ondernemers thuis: ‘Knab gedaan!’ Knab werkt opnieuw samen met Bombilate Media voor de campagne.
Premium Media Commissariaat: Geen bezwaren tegen komst NPO Blend 'De onderbouwing voor de komst van de zender had sterker gekund.'
Premium Bureaus Hibou introduceert nieuw innovatielabel en stopt met de merknaam Contenture De keuzes maken onderdeel uit van een herpositionering van het bureau.
Premium Martech Bureau HBS zegt dat het live activaties kan meten en digitaal kan opvolgen, zonder privacy van passanten te schaden Passanten van fysieke activaties later hyperpersoonlijk digitaal targetten, zonder die mensen te kennen: HBS zegt dat het kan.
Premium Campagnes Engie speelt in nieuwe merkcampagne in op meer gevoel en menselijkheid We Agency is verantwoordelijk voor strategie en creatie van de nieuwe campagne met thema 'gemak'.
Premium Martech Google’s plannen houden adverteerders bezig Wat zijn Google’s AI-aangedreven vernieuwingen die effectievere reclamevoering beloven? We spraken met de top van het techbedrijf.
Premium Influencer marketing Merken verliezen Gen Z-volgers op sociale media door deze 4 fouten te maken, stelt een onderzoek Irrelevante content is de belangrijkste reden om een merk te ontvolgen, blijkt uit onderzoek van team5pm onder 18 tot 24-jarigen.