Premium Craft JongeHonden neemt 'tussenjaar' in Cannes: 'Het is een pretpark geworden' Het traditionele JongeHonden-feest 'op de dinsdag' gaat wel gewoon door.
Media Podcast voor de Week: The Golden Toilet Heist Marvin Jacobs van Airborne tipt elke maandagochtend een podcastserie waarmee je de week vooruit kunt.
Advertorial CTV is het nieuwe prime time: Bastian Sarott (Teads) over maximaal CTV-rendement Nederlanders spenderen bijna 12 minuten aan het kiezen van content op hun smart TV, een waardevol maar vaak onbenut moment.
Partnerbijdrage Doneren in Nederland: Populaire trends en voorkeuren DPG Media deelt waardevolle inzichten uit haar onderzoek naar wat Nederlanders belangrijk vinden bij het steunen van goede doelen.
Campagnes Een beetje meer offensieve marketing zou ANWB goed doen CAMPAGNEPRAAT | Buddy de hond heeft de harten van ons panel nog niet weten te veroveren.
Premium Craft JongeHonden neemt 'tussenjaar' in Cannes: 'Het is een pretpark geworden' Het traditionele JongeHonden-feest 'op de dinsdag' gaat wel gewoon door.
Media Podcast voor de Week: The Golden Toilet Heist Marvin Jacobs van Airborne tipt elke maandagochtend een podcastserie waarmee je de week vooruit kunt.
Advertorial CTV is het nieuwe prime time: Bastian Sarott (Teads) over maximaal CTV-rendement Nederlanders spenderen bijna 12 minuten aan het kiezen van content op hun smart TV, een waardevol maar vaak onbenut moment.
Partnerbijdrage Doneren in Nederland: Populaire trends en voorkeuren DPG Media deelt waardevolle inzichten uit haar onderzoek naar wat Nederlanders belangrijk vinden bij het steunen van goede doelen.
Campagnes Een beetje meer offensieve marketing zou ANWB goed doen CAMPAGNEPRAAT | Buddy de hond heeft de harten van ons panel nog niet weten te veroveren.
Premium Campagnes Werk dat doorwerkt: UWV benadrukt maatschappelijke impact met nieuwe employer branding-campagne Terwijl UWV dagelijks duizenden werkgevers helpt bij het vinden van personeel, kampt de organisatie zelf met moeilijk vervulbare vacatures.
Premium Media Mogelijk verboden sluikreclame in Flikken-series van Avrotros, omroep doet onderzoek Omroep dubbel de fout in met sponsoring door Volvo en Alfa Romeo, blijkt uit onderzoek van RTL Z.
Contentmarketing Hoe je content écht viral laat gaan (en waarom het meestal niet lukt) De anatomie van viral gaan volgens Derk Schut van IPG Mediabrands: de drijvers, hoe je er het best op inspeelt en de voorbeelden.
Advertorial Willen adverteerders écht minder afhankelijk zijn van Big Tech? Of is adverteren via Google en Meta iets té effectief?
Premium Martech Google start uitrol AI Max voor Search In de komende maanden krijgen alle adverteerders toegang tot de AI-vernieuwingen in Google Ads, die adverteren effectiever moeten maken.
Premium Campagnes Werk dat doorwerkt: UWV benadrukt maatschappelijke impact met nieuwe employer branding-campagne Terwijl UWV dagelijks duizenden werkgevers helpt bij het vinden van personeel, kampt de organisatie zelf met moeilijk vervulbare vacatures.
Premium Media Mogelijk verboden sluikreclame in Flikken-series van Avrotros, omroep doet onderzoek Omroep dubbel de fout in met sponsoring door Volvo en Alfa Romeo, blijkt uit onderzoek van RTL Z.
Contentmarketing Hoe je content écht viral laat gaan (en waarom het meestal niet lukt) De anatomie van viral gaan volgens Derk Schut van IPG Mediabrands: de drijvers, hoe je er het best op inspeelt en de voorbeelden.
Advertorial Willen adverteerders écht minder afhankelijk zijn van Big Tech? Of is adverteren via Google en Meta iets té effectief?
Premium Martech Google start uitrol AI Max voor Search In de komende maanden krijgen alle adverteerders toegang tot de AI-vernieuwingen in Google Ads, die adverteren effectiever moeten maken.
Premium Artificial Intelligence Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Customer Experience Nederlandse consument loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Premium Merkstrategie 'Game-professor' Joost van Dreunen: ‘Games bieden een nieuw ‘relatiemodel’ voor merken en publiek’ Hoe kijkt Van Dreunen naar de potentie van merken in de games-markt?
Premium Bureaus GroupM heet per direct WPP Media, herstructuring van start De bureaumerken Mindshare, Wavemaker en EssenceMediacom blijven actief.
Premium Campagnes Campagne moet de stilte van vaders over menstruatie doorbreken Women Inc. wil dat praten over ongesteldheid normaal wordt, om schaamte en misdiagnoses te voorkomen.
Partnerbijdrage Ziemi: Online impact met banners op NOS.nl Ziemi bereikte 3,2 miljoen impressies met een opvallende fietsveiligheidscampagne via banners op NOS.nl.
Partnerbijdrage Emma Koster versterkt bestuur NIMA Young Professionals "Jonge marketeers kunnen soms wel een steuntje in de rug gebruiken"
Premium Bureaus Nationale Postcode Loterij en VriendenLoterij kiezen na pitch voor Publicis Media Loterijmerken zochten één bureau voor alle mediakanalen.
Premium Artificial Intelligence Imago Stichting ParkinsonFonds krijgt bescheiden boost na introductie AI-chatbot Eén op de drie respondenten denkt na het lezen over en kijken naar de AI-avatar positiever over het goede doel.
Premium Bureaus Triodos Bank neemt na 15 jaar afscheid van Dawn, schrijft geen pitch uit 'Een logisch moment om ruimte te maken voor nieuwe ideeën en een frisse koers', aldus de bank.
Premium Media Digitale advertentieomzet dagbladen daalde in 2024, forse groei digitale abonnementen Jaarverslag 2024 van NDP Nieuwsmedia: zorgen over big tech en AI.
Premium Campagnes Een beetje meer aandacht voor Aaf in nieuwe merkcampagne Trekpleister DDB Amsterdam tekende voor concept en creatie.
Gedragsverandering Jelmer Wind (Team5pm): 'Het is een kwestie van tijd voordat Trumps terugkeer onze industrie opschudt' De ceo stelt: Trumps tweede presidentschap én de bliksemsnelle opkomst van AI herschrijven de spelregels van marketing.
Premium Campagnes ANWB's pratende hond, de snelle wasjes van Robijn en meer campagnes Ook Triodos Bank, Vivera, Brouwerij 't IJ en het Rode Kruis presenteren nieuw werk.
Premium Merkstrategie 'Game-professor' Joost van Dreunen: ‘Games bieden een nieuw ‘relatiemodel’ voor merken en publiek’ Hoe kijkt Van Dreunen naar de potentie van merken in de games-markt?
Premium Bureaus GroupM heet per direct WPP Media, herstructuring van start De bureaumerken Mindshare, Wavemaker en EssenceMediacom blijven actief.
Premium Campagnes Campagne moet de stilte van vaders over menstruatie doorbreken Women Inc. wil dat praten over ongesteldheid normaal wordt, om schaamte en misdiagnoses te voorkomen.
Partnerbijdrage Ziemi: Online impact met banners op NOS.nl Ziemi bereikte 3,2 miljoen impressies met een opvallende fietsveiligheidscampagne via banners op NOS.nl.
Partnerbijdrage Emma Koster versterkt bestuur NIMA Young Professionals "Jonge marketeers kunnen soms wel een steuntje in de rug gebruiken"
Premium Bureaus Nationale Postcode Loterij en VriendenLoterij kiezen na pitch voor Publicis Media Loterijmerken zochten één bureau voor alle mediakanalen.
Premium Artificial Intelligence Imago Stichting ParkinsonFonds krijgt bescheiden boost na introductie AI-chatbot Eén op de drie respondenten denkt na het lezen over en kijken naar de AI-avatar positiever over het goede doel.
Premium Bureaus Triodos Bank neemt na 15 jaar afscheid van Dawn, schrijft geen pitch uit 'Een logisch moment om ruimte te maken voor nieuwe ideeën en een frisse koers', aldus de bank.
Premium Media Digitale advertentieomzet dagbladen daalde in 2024, forse groei digitale abonnementen Jaarverslag 2024 van NDP Nieuwsmedia: zorgen over big tech en AI.
Premium Campagnes Een beetje meer aandacht voor Aaf in nieuwe merkcampagne Trekpleister DDB Amsterdam tekende voor concept en creatie.
Gedragsverandering Jelmer Wind (Team5pm): 'Het is een kwestie van tijd voordat Trumps terugkeer onze industrie opschudt' De ceo stelt: Trumps tweede presidentschap én de bliksemsnelle opkomst van AI herschrijven de spelregels van marketing.
Premium Campagnes ANWB's pratende hond, de snelle wasjes van Robijn en meer campagnes Ook Triodos Bank, Vivera, Brouwerij 't IJ en het Rode Kruis presenteren nieuw werk.