Premium Campagnes Van Apple tot YoungCapital: dit zijn de grote Canneshebbers Wie schittert er straks in Cannes? Negen vakgenoten kiezen hun favoriete Nederlandse en internationale campagnes.
Carriere Hoofdredacteur Anke de Jong vertrekt bij Elle Ze had bijna vijf jaar de leiding over het magazine van Hearst Netherlands.
Advertorial Shoppen start met een Snap Bereik Gen Z waar ze shoppen, ontdekken, kiezen en vergelijken. Dankzij AR-lenzen wordt winkelen leuker, maar ook effectiever.
Partnerbijdrage Zo maak je van je campagne een succes – onze 3 populairste tools op een rij Ontdek hoe je meer uit je reclamecampagne haalt met de drie populairste tools van Ster.
Premium Campagnes ‘Is jouw Museumkaart al digitaal?’ Onze Kapel lanceert campagne en visuele opfrisbeurt voor Museumkaart De campagne richt zich op het stimuleren van bestaande kaarthouders om over te stappen naar de digitale versie.
Premium Campagnes Van Apple tot YoungCapital: dit zijn de grote Canneshebbers Wie schittert er straks in Cannes? Negen vakgenoten kiezen hun favoriete Nederlandse en internationale campagnes.
Carriere Hoofdredacteur Anke de Jong vertrekt bij Elle Ze had bijna vijf jaar de leiding over het magazine van Hearst Netherlands.
Advertorial Shoppen start met een Snap Bereik Gen Z waar ze shoppen, ontdekken, kiezen en vergelijken. Dankzij AR-lenzen wordt winkelen leuker, maar ook effectiever.
Partnerbijdrage Zo maak je van je campagne een succes – onze 3 populairste tools op een rij Ontdek hoe je meer uit je reclamecampagne haalt met de drie populairste tools van Ster.
Premium Campagnes ‘Is jouw Museumkaart al digitaal?’ Onze Kapel lanceert campagne en visuele opfrisbeurt voor Museumkaart De campagne richt zich op het stimuleren van bestaande kaarthouders om over te stappen naar de digitale versie.
Premium Bureaus Nissan lanceert marketingincubator NU SPARK vanuit standplaats Amsterdam De combi Nissan en Omnicom vormt met NU SPARK een nieuw marketingteam dat fungeert als regionale incubator voor innovatie.
Premium Artificial Intelligence Miriam van der Heijden (Randstad Global): 'Ik kon er wel om lachen' Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Ditmaal Miriam van der Heijden van Randstad Global.
Premium Artificial Intelligence Nieuwe denktank onderzoekt de gevolgen van AI voor het communicatievak Nederlands initiatief Scriptorium Initiative wil communicatieprofessionals, technologen en denkers wereldwijd verbinden.
Advertorial Frank de Wit: Dit is waarom traditionele creatieve teams de social media race verliezen In een wereld waar iedereen een creator is, hebben creatieve teams een nieuw handboek nodig.
Partnerbijdrage Zo laat je marketing in 2025 wél werken Dit zijn de drie focuspunten voor groei: betere data, slimme personalisatie en creatie die raakt.
Premium Campagnes Queer Beer lanceert Lesbier: een ode aan de vrouw Het Nederlandse biermerk Queer Beer lanceert Lesbier, een blond bier met honing en citrus, ontwikkeld als eerbetoon aan vrouwen.
Premium Bureaus Nissan lanceert marketingincubator NU SPARK vanuit standplaats Amsterdam De combi Nissan en Omnicom vormt met NU SPARK een nieuw marketingteam dat fungeert als regionale incubator voor innovatie.
Premium Artificial Intelligence Miriam van der Heijden (Randstad Global): 'Ik kon er wel om lachen' Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Ditmaal Miriam van der Heijden van Randstad Global.
Premium Artificial Intelligence Nieuwe denktank onderzoekt de gevolgen van AI voor het communicatievak Nederlands initiatief Scriptorium Initiative wil communicatieprofessionals, technologen en denkers wereldwijd verbinden.
Advertorial Frank de Wit: Dit is waarom traditionele creatieve teams de social media race verliezen In een wereld waar iedereen een creator is, hebben creatieve teams een nieuw handboek nodig.
Partnerbijdrage Zo laat je marketing in 2025 wél werken Dit zijn de drie focuspunten voor groei: betere data, slimme personalisatie en creatie die raakt.
Premium Campagnes Queer Beer lanceert Lesbier: een ode aan de vrouw Het Nederlandse biermerk Queer Beer lanceert Lesbier, een blond bier met honing en citrus, ontwikkeld als eerbetoon aan vrouwen.
Premium Artificial Intelligence Leasemaatschappij Ayvens ziet grote kansen voor AI agents, maar: ‘maak ze niet verplicht’ Kevin Brown van Ayvens roept organisaties ook op om een duidelijk AI-beleid te formuleren zodat medewerkers weten wat ze wel en niet kunnen.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Customer Experience Nederlandse consument loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Premium Artificial Intelligence Leasemaatschappij Ayvens ziet grote kansen voor AI agents, maar: ‘maak ze niet verplicht’
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Merkstrategie Fandoms zijn het nieuwe merkkapitaal: inzichten van SXSW 2025 Londen Anne Stokvis, creative director van N=5, deelt haar observaties tijdens SXSW in Londen.
Craft Gezocht: marketeer met kritisch denkvermogen In tijden van transformatie is het essentieel om de nieuwe generatie marketeers een brede vakkennis en strategische basis mee te geven.
Premium Artificial Intelligence Leasemaatschappij Ayvens ziet grote kansen voor AI agents, maar: ‘maak ze niet verplicht’ Kevin Brown van Ayvens roept organisaties ook op om een duidelijk AI-beleid te formuleren zodat medewerkers weten wat ze wel en niet kunnen.
Partnerbijdrage De cookie blijft? Dat betekent niet dat je achterover kunt leunen Cristian van Nispen, Director Data & Partner bij DEPT® deelt zijn inzichten over third-party cookies.
Partnerbijdrage 60 Jaar Ster: Hoe reclame ons collectieve geheugen vormde 60 jaar reclame: van productpromotie tot verhalen die raken, ontroeren en ons een spiegel voorhouden. Ontdek de trends per periode.
Premium Programmatic DPG Media start PMP Portal voor programmatic advertising 'De open marketplace past niet langer bij onze visie.'
Carriere Tim Samsom draagt leiding ShowHeroes Nederland over aan Zoë Brandenburg Brandenburg krijgt per 1 juli de rol van commercieel directeur Nederland.
Premium Media Radiozenders Mediahuis in de lift in mei, Qmusic ruim marktleider Radio Veronica, 100%NL en Slam! weten alle drie fors te stijgen in de commerciële doelgroep.
Premium Bureaus Nieuwe nationale taxi-app belooft landelijk dekkend vervoer: ‘Zonder gedoe overal naartoe’ Ceci n’est pas un bureau lanceert taxi-app Sneleentaxi met sympathieke alternatief-voor-een-Uber-campagne.
Premium Programmatic Broadsign biedt tool om traditionele (D)OOH-inkoop te vereenvoudigen 'Tijdsbesparing en campagnes maanden van tevoren vastleggen.'
Carriere CMO of the Year Stijn Mentrop stapt over naar McDonald’s Duitsland Mentrop neemt vanaf augustus de marketingleiding over bij onze oosterburen.
Effectiviteit Effie Awards open voor inzending Inzenden kan tot 27 augustus. De uitreiking vindt plaats op 13 november.
Merkstrategie Fandoms zijn het nieuwe merkkapitaal: inzichten van SXSW 2025 Londen Anne Stokvis, creative director van N=5, deelt haar observaties tijdens SXSW in Londen.
Craft Gezocht: marketeer met kritisch denkvermogen In tijden van transformatie is het essentieel om de nieuwe generatie marketeers een brede vakkennis en strategische basis mee te geven.
Premium Artificial Intelligence Leasemaatschappij Ayvens ziet grote kansen voor AI agents, maar: ‘maak ze niet verplicht’ Kevin Brown van Ayvens roept organisaties ook op om een duidelijk AI-beleid te formuleren zodat medewerkers weten wat ze wel en niet kunnen.
Partnerbijdrage De cookie blijft? Dat betekent niet dat je achterover kunt leunen Cristian van Nispen, Director Data & Partner bij DEPT® deelt zijn inzichten over third-party cookies.
Partnerbijdrage 60 Jaar Ster: Hoe reclame ons collectieve geheugen vormde 60 jaar reclame: van productpromotie tot verhalen die raken, ontroeren en ons een spiegel voorhouden. Ontdek de trends per periode.
Premium Programmatic DPG Media start PMP Portal voor programmatic advertising 'De open marketplace past niet langer bij onze visie.'
Carriere Tim Samsom draagt leiding ShowHeroes Nederland over aan Zoë Brandenburg Brandenburg krijgt per 1 juli de rol van commercieel directeur Nederland.
Premium Media Radiozenders Mediahuis in de lift in mei, Qmusic ruim marktleider Radio Veronica, 100%NL en Slam! weten alle drie fors te stijgen in de commerciële doelgroep.
Premium Bureaus Nieuwe nationale taxi-app belooft landelijk dekkend vervoer: ‘Zonder gedoe overal naartoe’ Ceci n’est pas un bureau lanceert taxi-app Sneleentaxi met sympathieke alternatief-voor-een-Uber-campagne.
Premium Programmatic Broadsign biedt tool om traditionele (D)OOH-inkoop te vereenvoudigen 'Tijdsbesparing en campagnes maanden van tevoren vastleggen.'
Carriere CMO of the Year Stijn Mentrop stapt over naar McDonald’s Duitsland Mentrop neemt vanaf augustus de marketingleiding over bij onze oosterburen.
Effectiviteit Effie Awards open voor inzending Inzenden kan tot 27 augustus. De uitreiking vindt plaats op 13 november.