Premium Reputatie & crisis Judith Coster (Rabobank): 'Communicatie is geen exacte wetenschap. Dus ja, wie heeft er gelijk?’ Twee jaar had Judith Coster nodig om Rabobank een nieuw profiel te geven. Al die tijd bleef ze op de achtergrond. Tijd voor een gesprek.
Premium Campagnes Beau als 'stuntman' in de problemen in derde Social Deal-commercial De spot is wederom ontwikkeld door Bald Jackal, het reclamebureau van Beau van Erven Dorens.
Advertorial Kansen voor adverteerders op Connected TV De tweede helft van 2025 brengt volop sporthoogtepunten. ODMedia’s premium netwerk van kanalen biedt merken directe toegang tot sportfans.
Partnerbijdrage Nieuwe verhoudingen in supermarktland? Lidl rukt op Vandaag de dag tekent zich een nieuwe dynamiek af in de Nederlandse supermarktwereld: die om de tweede plek.
Premium Data & Insights Heinz Sandwich Spread-soundlogo heeft nog altijd 98 procent merkherkenning 'Dus wat ik steeds op tafel zet….' scoort na vijftien jaar afwezigheid nog altijd.
Premium Reputatie & crisis Judith Coster (Rabobank): 'Communicatie is geen exacte wetenschap. Dus ja, wie heeft er gelijk?’ Twee jaar had Judith Coster nodig om Rabobank een nieuw profiel te geven. Al die tijd bleef ze op de achtergrond. Tijd voor een gesprek.
Premium Campagnes Beau als 'stuntman' in de problemen in derde Social Deal-commercial De spot is wederom ontwikkeld door Bald Jackal, het reclamebureau van Beau van Erven Dorens.
Advertorial Kansen voor adverteerders op Connected TV De tweede helft van 2025 brengt volop sporthoogtepunten. ODMedia’s premium netwerk van kanalen biedt merken directe toegang tot sportfans.
Partnerbijdrage Nieuwe verhoudingen in supermarktland? Lidl rukt op Vandaag de dag tekent zich een nieuwe dynamiek af in de Nederlandse supermarktwereld: die om de tweede plek.
Premium Data & Insights Heinz Sandwich Spread-soundlogo heeft nog altijd 98 procent merkherkenning 'Dus wat ik steeds op tafel zet….' scoort na vijftien jaar afwezigheid nog altijd.
PR De behoefte aan controle leidt tot levenloze communicatie Het idee dat reputaties een soort machines zijn, daar heb ik me altijd tegen verzet, zegt Rocco Mooij.
Premium Campagnes Centraal Beheer blaast iconische slogan nieuw leven in met 63ste 'Even Apeldoorn bellen'-commercial Marteyn Roose (Centraal Beheer) en Darre van Dijk (TBWA) lichten 'Scammers' toe. Het betreft het eerste werk van TBWA voor de verzekeraar.
Carriere Nanda de Smit managing director Zuiver Group Ze was al actief voor Zuiver als online director.
Advertorial Waarom McDonald’s al 25 jaar trouw is aan zijn bureaus 25 jaar samenwerking: een zeldzaamheid. McDonald’s, OMD en TBWA\Neboko vormen al jaren een hecht team. Wat maakt deze driehoek zo succesvol?
Partnerbijdrage De winst van Inclusive Planning – 6 handvaten voor elke marketeer Niet alleen een maatschappelijke kwestie maar ook een slimme businessstrategie.
Premium Media De jacht op podcaststerren: verdienen ze straks miljoenen? Zijn podcastmakers anno 2025 de nieuwe radiosterren, of blijft hun succes vooral klein, persoonlijk en commercieel niche?
PR De behoefte aan controle leidt tot levenloze communicatie Het idee dat reputaties een soort machines zijn, daar heb ik me altijd tegen verzet, zegt Rocco Mooij.
Premium Campagnes Centraal Beheer blaast iconische slogan nieuw leven in met 63ste 'Even Apeldoorn bellen'-commercial Marteyn Roose (Centraal Beheer) en Darre van Dijk (TBWA) lichten 'Scammers' toe. Het betreft het eerste werk van TBWA voor de verzekeraar.
Carriere Nanda de Smit managing director Zuiver Group Ze was al actief voor Zuiver als online director.
Advertorial Waarom McDonald’s al 25 jaar trouw is aan zijn bureaus 25 jaar samenwerking: een zeldzaamheid. McDonald’s, OMD en TBWA\Neboko vormen al jaren een hecht team. Wat maakt deze driehoek zo succesvol?
Partnerbijdrage De winst van Inclusive Planning – 6 handvaten voor elke marketeer Niet alleen een maatschappelijke kwestie maar ook een slimme businessstrategie.
Premium Media De jacht op podcaststerren: verdienen ze straks miljoenen? Zijn podcastmakers anno 2025 de nieuwe radiosterren, of blijft hun succes vooral klein, persoonlijk en commercieel niche?
Premium Artificial Intelligence Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Customer Experience Nederlandse consument loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Carriere Jos van den Bergh PR-coördinator Vereniging Elektrische Rijders Jos van den Bergh, voorheen Peugeot en Renault, wordt coördinator PR & Communicatie van Vereniging Elektrische Rijders (VER).
Premium Bureaus Your Shopping Stream kiest Livery als partner voor live commerce Livery is een interactieve video-oplossing van Ex Machina.
Premium Campagnes Ajax-coach Farioli geëerd met eigen olijfolie: 'Een creatief bedankje' Het idee -met vette knipoog- komt uit de koker van Natwerk.
Partnerbijdrage De AI-revolutie in de creatieve sector De opmars van generatieve AI is ongekend en ook de reclamewereld kijkt mee.
Partnerbijdrage Waarom zou je als merk gaan voor een CEP die niet het meeste bijdraagt aan mentale beschikbaarheid? Waarom zou je kiezen voor een CEP die volgens onderzoek niet persé het meeste bijdraagt aan mentale beschikbaarheid?
Carriere Oscar Hamming plaatsvervangend directeur communicatie Ministerie van Defensie Business director Oscar Hamming van Gov.Monks wordt plaatsvervangend directeur communicatie bij het Ministerie van Defensie.
Carriere Feyza Tamer benoemd tot marcom-directeur ING Nederland Feyza Tamer volgt Yolanda van Die op als directeur brand, marketing en communicatie van ING Nederland. Van Die vertrok een jaar geleden.
Premium Campagnes Remia viert honderdjarig bestaan met 'reclame-iconen' Gerard Joling en Kim Feenstra 'We hopen dat de kijker trots wordt op zo'n mooi Nederlands merk', aldus Remia. Group for Brands ontwikkelde de merkfilm.
Premium Campagnes Picnic laat klanten in PR-campagne profiteren van lage Europese prijzen A-merken Actie omzeilt de inkoopmuren die A-merken opwerpen om in verschillende landen verschillende prijzen te rekenen.
Carriere Michiel Hendrikx vertrekt bij NPO, wordt directeur communicatie van ministerie IenW Hij volgt Friso Fennema op en gaat per 1 juli aan de slag bij Infrastructuur en Waterstaat.
Premium Merkstrategie Marjolein Vendrig (Bever): 'Duurzaamheid moet functioneel zijn' Marjolein Vendrig is cmo bij outdoor-keten Bever. Ze staat daar aan het roer van een geheel nieuwe, duurzame koers.
Premium PR Wakker Dier wil boetes voor boeren uit Boer zoekt Vrouw wegens behandeling kalfjes Jan, Martijn en Julius isoleren hun kalfjes en overtreden de wet volgens dierenwelzijnsorganisatie.
Carriere Jos van den Bergh PR-coördinator Vereniging Elektrische Rijders Jos van den Bergh, voorheen Peugeot en Renault, wordt coördinator PR & Communicatie van Vereniging Elektrische Rijders (VER).
Premium Bureaus Your Shopping Stream kiest Livery als partner voor live commerce Livery is een interactieve video-oplossing van Ex Machina.
Premium Campagnes Ajax-coach Farioli geëerd met eigen olijfolie: 'Een creatief bedankje' Het idee -met vette knipoog- komt uit de koker van Natwerk.
Partnerbijdrage De AI-revolutie in de creatieve sector De opmars van generatieve AI is ongekend en ook de reclamewereld kijkt mee.
Partnerbijdrage Waarom zou je als merk gaan voor een CEP die niet het meeste bijdraagt aan mentale beschikbaarheid? Waarom zou je kiezen voor een CEP die volgens onderzoek niet persé het meeste bijdraagt aan mentale beschikbaarheid?
Carriere Oscar Hamming plaatsvervangend directeur communicatie Ministerie van Defensie Business director Oscar Hamming van Gov.Monks wordt plaatsvervangend directeur communicatie bij het Ministerie van Defensie.
Carriere Feyza Tamer benoemd tot marcom-directeur ING Nederland Feyza Tamer volgt Yolanda van Die op als directeur brand, marketing en communicatie van ING Nederland. Van Die vertrok een jaar geleden.
Premium Campagnes Remia viert honderdjarig bestaan met 'reclame-iconen' Gerard Joling en Kim Feenstra 'We hopen dat de kijker trots wordt op zo'n mooi Nederlands merk', aldus Remia. Group for Brands ontwikkelde de merkfilm.
Premium Campagnes Picnic laat klanten in PR-campagne profiteren van lage Europese prijzen A-merken Actie omzeilt de inkoopmuren die A-merken opwerpen om in verschillende landen verschillende prijzen te rekenen.
Carriere Michiel Hendrikx vertrekt bij NPO, wordt directeur communicatie van ministerie IenW Hij volgt Friso Fennema op en gaat per 1 juli aan de slag bij Infrastructuur en Waterstaat.
Premium Merkstrategie Marjolein Vendrig (Bever): 'Duurzaamheid moet functioneel zijn' Marjolein Vendrig is cmo bij outdoor-keten Bever. Ze staat daar aan het roer van een geheel nieuwe, duurzame koers.
Premium PR Wakker Dier wil boetes voor boeren uit Boer zoekt Vrouw wegens behandeling kalfjes Jan, Martijn en Julius isoleren hun kalfjes en overtreden de wet volgens dierenwelzijnsorganisatie.