Premium Campagnes Nieuwe Loetje-campagne haalt oud sentiment naar boven – maar is het nog wel 100% Loetje?
Premium Campagnes Nieuwe Loetje-campagne haalt oud sentiment naar boven – maar is het nog wel 100% Loetje?
Premium Media ’Overname RTL Nederland door DPG Media loopt vast’ De beoordelingsprocedure zit inmiddels in een impasse en er komt een hoorzitting.
Premium Media Perre van den Brink en Doortje Smithuijsen starten advertentienetwerk voor Substack-creators 'Adverteerders kunnen centraal samenwerken met onafhankelijke makers.’
Partnerbijdrage De winst van Inclusive Planning – 6 handvaten voor elke marketeer Niet alleen een maatschappelijke kwestie maar ook een slimme businessstrategie.
Partnerbijdrage Ziemi: Online impact met banners op NOS.nl Ziemi bereikte 3,2 miljoen impressies met een opvallende fietsveiligheidscampagne via banners op NOS.nl.
Premium Data & Insights Gen Z krijgt de kriebels van merken die trends klakkeloos kopiëren, stelt Snapchat Jongeren irriteren zich ook aan merken die zich jonger voordoen dan ze daadwerkelijk zijn, is één van de andere onderzoeksconclusies.
Premium Media ’Overname RTL Nederland door DPG Media loopt vast’ De beoordelingsprocedure zit inmiddels in een impasse en er komt een hoorzitting.
Premium Media Perre van den Brink en Doortje Smithuijsen starten advertentienetwerk voor Substack-creators 'Adverteerders kunnen centraal samenwerken met onafhankelijke makers.’
Partnerbijdrage De winst van Inclusive Planning – 6 handvaten voor elke marketeer Niet alleen een maatschappelijke kwestie maar ook een slimme businessstrategie.
Partnerbijdrage Ziemi: Online impact met banners op NOS.nl Ziemi bereikte 3,2 miljoen impressies met een opvallende fietsveiligheidscampagne via banners op NOS.nl.
Premium Data & Insights Gen Z krijgt de kriebels van merken die trends klakkeloos kopiëren, stelt Snapchat Jongeren irriteren zich ook aan merken die zich jonger voordoen dan ze daadwerkelijk zijn, is één van de andere onderzoeksconclusies.
Contentmarketing Bedrijven maken actiefiguren via ChatGPT en delen trots het resultaat Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Premium Bureaus Op bezoek bij Artica: creatieve daadkracht uit het oosten We zijn in het Twentse kunstenaarsstadje Ootmarsum. Hier ligt een creatief bastion dat al vijftig jaar lang standhoudt: bureau Artica.
Partnerbijdrage De ‘opposites attract’ methode voor Total Video Mediastrategie: focus op bereik voor conversie, of contacten voor awareness. Maar hoe genereer je exclusief bereik?
Partnerbijdrage Waarom zou je als merk gaan voor een CEP die niet het meeste bijdraagt aan mentale beschikbaarheid? Waarom zou je kiezen voor een CEP die volgens onderzoek niet persé het meeste bijdraagt aan mentale beschikbaarheid?
Premium Bureaus Van shortlist naar finalist: SAN maakt laatste kanshebbers New kids on the block bekend Het gaat om drie bureaus. De presentaties vonden plaats in het hoofdkantoor van Google.
Contentmarketing Bedrijven maken actiefiguren via ChatGPT en delen trots het resultaat Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Premium Bureaus Op bezoek bij Artica: creatieve daadkracht uit het oosten We zijn in het Twentse kunstenaarsstadje Ootmarsum. Hier ligt een creatief bastion dat al vijftig jaar lang standhoudt: bureau Artica.
Partnerbijdrage De ‘opposites attract’ methode voor Total Video Mediastrategie: focus op bereik voor conversie, of contacten voor awareness. Maar hoe genereer je exclusief bereik?
Partnerbijdrage Waarom zou je als merk gaan voor een CEP die niet het meeste bijdraagt aan mentale beschikbaarheid? Waarom zou je kiezen voor een CEP die volgens onderzoek niet persé het meeste bijdraagt aan mentale beschikbaarheid?
Premium Bureaus Van shortlist naar finalist: SAN maakt laatste kanshebbers New kids on the block bekend Het gaat om drie bureaus. De presentaties vonden plaats in het hoofdkantoor van Google.
Premium Artificial Intelligence Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Customer Experience Nederlandse consument loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Premium Bureaus Van Coopr naar Brand Potential: ‘Onze sweet-spot is de combinatie van ratio en emotie’ Donderdag is Brand Potential Benelux gelanceerd, waarin het pr-bureau Coopr is opgegaan. Gesprek met Jos Govaart en Guillaume Furminger.
Contentmarketing Trending deze week: van likes naar livestreams - TikTok’s nieuwe cashcow Waarom livestreaming op TikTok nu ook voor jouw merk het verschil kan maken.
Premium Martech Groene claims Big Tech zijn vooral marketing, zegt onderzoeker Rianne Riemens: ‘Apple wil liever dat je een nieuwe telefoon koopt’ Silicon Valley presenteert zichzelf als aanjager van de groene economie, terwijl de sector minder duurzaam is dan het lijkt.
Partnerbijdrage De cookiediscussie is nog niet voorbij: wat adverteerders moeten weten Linda Worp, COO bij Opt Out Advertising deelt haar ervaringen over third-party cookies
Partnerbijdrage Van innovatie tot impact: Sarah Lewis (Showheroes) over de toekomst van CTV CTV groeit razendsnel: Sarah Lewis (ShowHeroes) onthult hoe merken impact kunnen maken met slimme, interactieve formats.
Premium Craft The Freelance Qommunity komt met eigen vakprijs Het is tijd voor meer erkenning van freelancers, vinden oprichters Kiki Calis en Kim Trotz.
Premium Craft Dit zijn de genomineerden voor de YouTube Works Awards 2025 De advertentiebranche heeft het beste werk op YouTube ingestuurd, wat 16 genomineerden oplevert.
Premium Craft Dit zijn de eerste Nederlandse juryleden in Cannes Cannes Lions vindt dit jaar plaats van 16 tot 21 juni.
Premium Contentmarketing Interactief advertentiebedrijf Revolution Ad start met Rituals als klant Een online 3D-advertentiecampagne van Rituals draait in Duitsland en moet tot hogere conversie leiden.
Premium Bureaus PR-bureau Coopr is opgegaan in Brand Potential Benelux Samenvoeging leidt tot bureau met aanbod in merkonderzoek, -strategie, design en PR – onder het motto 'influence by design'.
Premium Campagnes De baksteen (en woordgrap) van Annexum en meer campagnes Ook De Hypotheker, Vinted, Catawiki en Het Vergeten Kind presenteren nieuw creatief werk.
Premium Bureaus Van Coopr naar Brand Potential: ‘Onze sweet-spot is de combinatie van ratio en emotie’ Donderdag is Brand Potential Benelux gelanceerd, waarin het pr-bureau Coopr is opgegaan. Gesprek met Jos Govaart en Guillaume Furminger.
Contentmarketing Trending deze week: van likes naar livestreams - TikTok’s nieuwe cashcow Waarom livestreaming op TikTok nu ook voor jouw merk het verschil kan maken.
Premium Martech Groene claims Big Tech zijn vooral marketing, zegt onderzoeker Rianne Riemens: ‘Apple wil liever dat je een nieuwe telefoon koopt’ Silicon Valley presenteert zichzelf als aanjager van de groene economie, terwijl de sector minder duurzaam is dan het lijkt.
Partnerbijdrage De cookiediscussie is nog niet voorbij: wat adverteerders moeten weten Linda Worp, COO bij Opt Out Advertising deelt haar ervaringen over third-party cookies
Partnerbijdrage Van innovatie tot impact: Sarah Lewis (Showheroes) over de toekomst van CTV CTV groeit razendsnel: Sarah Lewis (ShowHeroes) onthult hoe merken impact kunnen maken met slimme, interactieve formats.
Premium Craft The Freelance Qommunity komt met eigen vakprijs Het is tijd voor meer erkenning van freelancers, vinden oprichters Kiki Calis en Kim Trotz.
Premium Craft Dit zijn de genomineerden voor de YouTube Works Awards 2025 De advertentiebranche heeft het beste werk op YouTube ingestuurd, wat 16 genomineerden oplevert.
Premium Craft Dit zijn de eerste Nederlandse juryleden in Cannes Cannes Lions vindt dit jaar plaats van 16 tot 21 juni.
Premium Contentmarketing Interactief advertentiebedrijf Revolution Ad start met Rituals als klant Een online 3D-advertentiecampagne van Rituals draait in Duitsland en moet tot hogere conversie leiden.
Premium Bureaus PR-bureau Coopr is opgegaan in Brand Potential Benelux Samenvoeging leidt tot bureau met aanbod in merkonderzoek, -strategie, design en PR – onder het motto 'influence by design'.
Premium Campagnes De baksteen (en woordgrap) van Annexum en meer campagnes Ook De Hypotheker, Vinted, Catawiki en Het Vergeten Kind presenteren nieuw creatief werk.