Carriere Feyza Tamer benoemd tot marcom-directeur ING Nederland Feyza Tamer volgt Yolanda van Die op als directeur brand, marketing en communicatie van ING Nederland. Van Die vertrok een jaar geleden.
Premium Campagnes Remia viert honderdjarig bestaan met 'reclame-iconen' Gerard Joling en Kim Feenstra 'We hopen dat de kijker trots wordt op zo'n mooi Nederlands merk', aldus Remia. Group for Brands ontwikkelde de merkfilm.
Advertorial Kansen voor adverteerders op Connected TV De tweede helft van 2025 brengt volop sporthoogtepunten. ODMedia’s premium netwerk van kanalen biedt merken directe toegang tot sportfans.
Partnerbijdrage De cookie blijft? Dat betekent niet dat je achterover kunt leunen Cristian van Nispen, Director Data & Partner bij DEPT® deelt zijn inzichten over third-party cookies.
Premium Bureaus Your Shopping Stream kiest Livery als partner voor live commerce Livery is een interactieve video-oplossing van Ex Machina.
Carriere Feyza Tamer benoemd tot marcom-directeur ING Nederland Feyza Tamer volgt Yolanda van Die op als directeur brand, marketing en communicatie van ING Nederland. Van Die vertrok een jaar geleden.
Premium Campagnes Remia viert honderdjarig bestaan met 'reclame-iconen' Gerard Joling en Kim Feenstra 'We hopen dat de kijker trots wordt op zo'n mooi Nederlands merk', aldus Remia. Group for Brands ontwikkelde de merkfilm.
Advertorial Kansen voor adverteerders op Connected TV De tweede helft van 2025 brengt volop sporthoogtepunten. ODMedia’s premium netwerk van kanalen biedt merken directe toegang tot sportfans.
Partnerbijdrage De cookie blijft? Dat betekent niet dat je achterover kunt leunen Cristian van Nispen, Director Data & Partner bij DEPT® deelt zijn inzichten over third-party cookies.
Premium Bureaus Your Shopping Stream kiest Livery als partner voor live commerce Livery is een interactieve video-oplossing van Ex Machina.
Carriere Oscar Hamming plaatsvervangend directeur communicatie Ministerie van Defensie Business director Oscar Hamming van Gov.Monks wordt plaatsvervangend directeur communicatie bij het Ministerie van Defensie.
Premium Campagnes Picnic laat klanten in PR-campagne profiteren van lage Europese prijzen A-merken Actie omzeilt de inkoopmuren die A-merken opwerpen om in verschillende landen verschillende prijzen te rekenen.
Carriere Michiel Hendrikx vertrekt bij NPO, wordt directeur communicatie van ministerie IenW Hij volgt Friso Fennema op en gaat per 1 juli aan de slag bij Infrastructuur en Waterstaat.
Advertorial Waarom McDonald’s al 25 jaar trouw is aan zijn bureaus 25 jaar samenwerking: een zeldzaamheid. McDonald’s, OMD en TBWA\Neboko vormen al jaren een hecht team. Wat maakt deze driehoek zo succesvol?
Partnerbijdrage Van woke naar winst: inclusie loont wél Mark Ritson stelt dat consumenten ‘geen fuck geven’ om DEI-inspanningen van merken. Maar onderzoek van Kantar laat iets anders zien.
Premium Merkstrategie Marjolein Vendrig (Bever): 'Duurzaamheid moet functioneel zijn' Marjolein Vendrig is cmo bij outdoor-keten Bever. Ze staat daar aan het roer van een geheel nieuwe, duurzame koers.
Carriere Oscar Hamming plaatsvervangend directeur communicatie Ministerie van Defensie Business director Oscar Hamming van Gov.Monks wordt plaatsvervangend directeur communicatie bij het Ministerie van Defensie.
Premium Campagnes Picnic laat klanten in PR-campagne profiteren van lage Europese prijzen A-merken Actie omzeilt de inkoopmuren die A-merken opwerpen om in verschillende landen verschillende prijzen te rekenen.
Carriere Michiel Hendrikx vertrekt bij NPO, wordt directeur communicatie van ministerie IenW Hij volgt Friso Fennema op en gaat per 1 juli aan de slag bij Infrastructuur en Waterstaat.
Advertorial Waarom McDonald’s al 25 jaar trouw is aan zijn bureaus 25 jaar samenwerking: een zeldzaamheid. McDonald’s, OMD en TBWA\Neboko vormen al jaren een hecht team. Wat maakt deze driehoek zo succesvol?
Partnerbijdrage Van woke naar winst: inclusie loont wél Mark Ritson stelt dat consumenten ‘geen fuck geven’ om DEI-inspanningen van merken. Maar onderzoek van Kantar laat iets anders zien.
Premium Merkstrategie Marjolein Vendrig (Bever): 'Duurzaamheid moet functioneel zijn' Marjolein Vendrig is cmo bij outdoor-keten Bever. Ze staat daar aan het roer van een geheel nieuwe, duurzame koers.
Premium Artificial Intelligence Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Customer Experience Nederlandse consument loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Premium PR Wakker Dier wil boetes voor boeren uit Boer zoekt Vrouw wegens behandeling kalfjes Jan, Martijn en Julius isoleren hun kalfjes en overtreden de wet volgens dierenwelzijnsorganisatie.
Media Er is een ‘Netherlands First’ mediaplan nodig en zo ziet dat eruit Menno van der Steen analyseert de mogelijkheden voor een ‘Netherlands First’ mediaplan nu we te maken hebben met een onbetrouwbaar Amerika.
Premium Media Top 40 en Qmusic verlengen samenwerking Hitlijst sinds 2019 te beluisteren op de zender van DPG Media.
Partnerbijdrage De AI-revolutie in de creatieve sector De opmars van generatieve AI is ongekend en ook de reclamewereld kijkt mee.
Partnerbijdrage De ‘opposites attract’ methode voor Total Video Mediastrategie: focus op bereik voor conversie, of contacten voor awareness. Maar hoe genereer je exclusief bereik?
Premium Media Azerion en E Power gaan samenwerken in digitale audio-advertising Het digitale platform wil de positie in Europa verder versterken.
Premium Bureaus For You Agency trekt oprichter IMA aan als ceo en partner Het Nederlandse social-first-bureau met 40 medewerkers wil met Maddie Raedts verder professionaliseren en internationaal groeien.
Premium Media 'Buitenreclameonderzoek BRO Next wordt breed gedragen door de markt' Het innovatieve onderzoek heeft een Amma-nominatie. Betrokkenen over de volgende stappen.
Premium Media Talpa Media en Wavemaker: radio is een efficiënte versterker van tv Nieuwe inzichten in de optimale contactfrequentie voor merkcampagnes: gemiddeld 29 procent extra effect op propositiebekendheid.
Premium Craft Het Nederlandse Politiekorps heeft zijn eerste eigen merkgeluid Het is ontwikkeld in samenwerking met Sonicbrand en componist Job Poels.
Contentmarketing Trending deze week: content op Instagram die je alleen kunt zien met een speciale code Unlockable Reels: Een experimentele feature of een nieuwe standaard voor exclusieve content?
Media Sterke copy van Het Parool, maar de campagne als geheel is wat chaotisch CAMPAGNEPRAAT | Ons panel is fan van taglines als 'Paradijsvogels vind je niet in Artis, maar op straat', maar ziet ook verbeterpunten.
Premium PR Wakker Dier wil boetes voor boeren uit Boer zoekt Vrouw wegens behandeling kalfjes Jan, Martijn en Julius isoleren hun kalfjes en overtreden de wet volgens dierenwelzijnsorganisatie.
Media Er is een ‘Netherlands First’ mediaplan nodig en zo ziet dat eruit Menno van der Steen analyseert de mogelijkheden voor een ‘Netherlands First’ mediaplan nu we te maken hebben met een onbetrouwbaar Amerika.
Premium Media Top 40 en Qmusic verlengen samenwerking Hitlijst sinds 2019 te beluisteren op de zender van DPG Media.
Partnerbijdrage De AI-revolutie in de creatieve sector De opmars van generatieve AI is ongekend en ook de reclamewereld kijkt mee.
Partnerbijdrage De ‘opposites attract’ methode voor Total Video Mediastrategie: focus op bereik voor conversie, of contacten voor awareness. Maar hoe genereer je exclusief bereik?
Premium Media Azerion en E Power gaan samenwerken in digitale audio-advertising Het digitale platform wil de positie in Europa verder versterken.
Premium Bureaus For You Agency trekt oprichter IMA aan als ceo en partner Het Nederlandse social-first-bureau met 40 medewerkers wil met Maddie Raedts verder professionaliseren en internationaal groeien.
Premium Media 'Buitenreclameonderzoek BRO Next wordt breed gedragen door de markt' Het innovatieve onderzoek heeft een Amma-nominatie. Betrokkenen over de volgende stappen.
Premium Media Talpa Media en Wavemaker: radio is een efficiënte versterker van tv Nieuwe inzichten in de optimale contactfrequentie voor merkcampagnes: gemiddeld 29 procent extra effect op propositiebekendheid.
Premium Craft Het Nederlandse Politiekorps heeft zijn eerste eigen merkgeluid Het is ontwikkeld in samenwerking met Sonicbrand en componist Job Poels.
Contentmarketing Trending deze week: content op Instagram die je alleen kunt zien met een speciale code Unlockable Reels: Een experimentele feature of een nieuwe standaard voor exclusieve content?
Media Sterke copy van Het Parool, maar de campagne als geheel is wat chaotisch CAMPAGNEPRAAT | Ons panel is fan van taglines als 'Paradijsvogels vind je niet in Artis, maar op straat', maar ziet ook verbeterpunten.