Whitepaper - Search automation in the Netherlands

Uit onderzoek van DDMA en IAB Nederland blijkt dat midden tot grote Nederlandse bedrijven 53% van hun SEA activiteiten vandaag de dag al automatiseren. Om te zorgen dat automatisering goed wordt ingezet, zijn er veranderingen nodig binnen bedrijven: er dient een mentaliteitsverandering plaats te vinden
ten opzichte van automatisering, en het is van belang de juiste vaardigheden binnen SEA afdelingen in huis halen.

Deze whitepaper is het resultaat van de samenwerking van vier search bureaus (iProspect, Searchresult, Storm Digital en Traffic4U), IAB Nederland, DDMA en Google. En beschrijft welke SEA-activiteiten geautomatiseerd kunnen worden, en welke mate van automatisering relevant is voor organisaties.
Naast het technische aspect, wordt ook gekeken naar wat search automation betekent voor de rol van de search marketeer.

Search automation in the Netherlands aanvragen

Wij attenderen u erop dat wanneer u een document downloadt of op een andere wijze informatie aanvraagt, u door de auteur kunt worden benaderd. Voor overige voorwaarden kunt u onze privacy statement en voorwaarden raadplegen.

Dit is een bijdrage van

Dentsu Aegis Network

Partner

Volg ons


Whitepapers van deze partner