door TBWA, partner | 9 februari 2018, 14:49 in Merk & Strategie

Olympische sporters bedanken spelers van Nederlandse Loterij

TBWA, partner | 9 februari 2018, 14:49

TBWA\NEBOKO ontwikkelde de campagne voor Nederlandse Loterij.

Nederlandse Loterij is de naam achter Staatsloterij, Lotto, Eurojackpot, Miljoenenspel, Lucky Day, Krasloten en Toto. Als partner van TeamNL en de Nederlandse sport steunt Nederlandse Loterij de Nederlandse sport jaarlijks met een bijdrage van meer dan 40 miljoen. Daarmee maakt Nederlandse Loterij sport en beweging mogelijk voor iedereen. Van jong tot oud, van revalidatie tot gehandicaptensport en van Olympisch tot Paralympisch.

Elke deelnemer aan één van de kansspelen van Nederlandse Loterij steunt dus ook direct de atleten van TeamNL die deelnemen aan de Olympische en Paralympische Winterspelen in PyeongChang.

In de commercial bedankt boegbeeld Sjinkie Knegt alle spelers van Nederlandse Loterij voor de kans op goud. De commercials zijn tot stand gekomen in samenwerking met Helden Media en KPN.

 

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Dit is een bijdrage van

TBWA

Partner

Voor grote merken en merken die groot willen worden.

Lees meer over TBWA
Meer van deze partner
Nu op Twitter