door TBWA, partner | 28 september 2017, 16:50 in Merk & Strategie

Landal GreenParks kiest voor TBWA\NEBOKO

TBWA, partner | 28 september 2017, 16:50

Landal GreenParks heeft na een intensieve oriëntatie gekozen voor TBWA\NEBOKO als haar strategisch partner en omnichannel communicatiebureau.

Het bureau wordt verantwoordelijk voor de nieuwe campagne van het merk. Rik Ledder, Managing Director van TBWA\NEBOKO, licht toe: ‘’In de nieuwe marketing-aanpak hebben we de bijzondere positie die Landal GreenParks inneemt omarmd. Dat heeft geleid tot een idee dat we omnichannel kunnen uitrollen van parkcommunicatie tot online werving, van 1-op-1 tot massa media.’’

“TBWA\NEBOKO heeft ons verrast met een merkstrategie die ons merk haar eigen domein geeft van waaruit we consistent, onderscheidend en herkenbaar kunnen gaan communiceren. Met de 85 vakantieparken die we in 9 landen hebben, is het gelukt om een platform te ontwikkelen dat zich leent voor een integrale Europese campagne. Een sympathiek concept dat onze gasten enthousiasmeert voor de volgende vakantie bij Landal”, aldus Erik van Essen, Commercieel Directeur van Landal GreenParks.

De nieuwe campagne gaat eind dit jaar live.

 

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar

Dit is een bijdrage van

TBWA

Partner

Voor grote merken en merken die groot willen worden.

Lees meer over TBWA
Meer van deze partner
Nu op Twitter