door Mensch creative agency, partner | 16 november 2017, 8:50 in Merk & Strategie
Metrics Merken merkgroei

'Brand Metrics that Matter' gelanceerd

Mensch Creative Agency, partner | 16 november 2017, 8:50

Op de Universiteit van Amsterdam werd dinsdagmiddag de nieuwste SWOCC-studie gepresenteerd: Brand Metrics that Matter. Coauteur hiervan is Dr Daan Muntinga, in het dagelijks leven merkstrateeg bij Mensch.

Muntinga: “Ons vak is een fantastisch eclectisch huwelijk van wetenschap en intuïtie. Creativiteit is ongrijpbaar, maar effectiviteit kun je meten. Móet je meten. Dat gebeurt lang niet altijd -- en ook lang niet altijd op een goede manier. Daarmee laten merken grote kansen liggen. Want goed meten stelt je in staat de knoppen te vinden waaraan je kunt draaien om je merk te laten groeien. Écht groeien. In mijn boek beschrijf ik wat je écht moet weten over meten om échte groei te bewerkstelligen.”

Mensch organiseert later dit jaar een informele bijeenkomst om bij het meten van mensen en merken stil te staan. Aanmelden kan via info@mensch-amsterdam.com.

Mensch | Creative Agency

 

Reacties op dit artikel (2)

Comment author avatar
Avatar

Tal Daniel

(13 december 2017, 15:00)
https://www.sociii.nl
Innovatie in de brand metrics, ik ga er eens naar kijken. Dank!
Avatar

rakesh23

(17 december 2017, 14:23)
I am happy to know about how can change and increase size in the windows 10 and this website https://fontsizewindows10.com/ makes me get it.

Dit is een bijdrage van

Mensch creative agency

Partner

Meer van deze partner