door Blauw Research, partner | 30 november 2017, 14:57 in Insights & Trends
Trends Innovatie foresight

Het belang van Foresights

Blauw Research, partner | 30 november 2017, 14:57

Foresight: een boeiend thema. Foresight gaat over de toekomst. En die is complex. Reden des te meer om met foresight aan de slag te gaan. In de wereld van producten, marketing, innovatie en business modellen is foresight nodig om continu op de hoogte te zijn van ontwikkelingen en daar direct op te kunnen acteren.

Bij Blauw Research hebben we Foresight als een van onze strategische pijlers benoemd. Dit vakgebied is binnen Marketing Intelligence nog onderbelicht. En dat is zonde. Naast dat we een aantal mooie diensten hebben op het gebied van Foresight, en , hebben we recentelijk een whitepaper gepubliceerd.

Deze whitepaper gaat in op waarom Foresight noodzakelijk is, wat het nu eigenlijk precies is en hoe het zich verhoudt tot andere vormen van toekomstdenken.

 of klik voor meer informatie

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar
Avatar

buy an essay

(15 december 2017, 7:34)
Making predictions is a key to success, especially if one can makes it right. In the world of products, marketing, innovation and business models,predictions are needed to keep track of progress, to be able to keep up with developments and to be able to react immediately to negative changes and failure in businesses.

Dit is een bijdrage van

Blauw Research

Partner

Meer van deze partner
Whitepapers van deze partner
Nu op Twitter