Merk & Strategie

Zo wil Blokker Coolblue en Bol.com beconcurreren met online witgoed

Roderick Mirande, redactie | 20 juli 2017, 16:53

Volgens Blokker is de positie van huishoudspecialist een sterk vertrekpunt om de markt te bedienen

Blokker stapt in de verkoop van online wasmachines, wasdrogers en koelkasten. Witgoed dus, en dat is een noviteit, want hiervoor was Blokkers bekend door verkoop van huishoudelijke artikelen, inclusief kleine consumentenelektronica die in die categorie thuishoort, maar niet van grote apparaten. Blok...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Blokker E-Commerce Coolblue

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events