Insights & Trends

Wie zich richt op emotie in klantloyaliteit, kan omzet met 5 procent laten toenemen

Kari-Anne Fygi, redactie | 6 december 2017, 13:27

Emotie bij klantloyaliteit belangrijker dan geld of merkwaarden, zegt Capgemini.

Wat zijn nu de drijfveren van klantloyaliteit? Uit Capgemini’s ‘Loyalty Deciphered - How Emotions Drive Genuine Engagement’ blijkt dat vooral emoties een grote rol spelen, ze zijn zelfs belangrijker dan geld of merkwaarden. Veel loyaliteitsprogramma’s werken daarom niet (meer) omdat het hierbij om e...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Klantloyaliteit

Meer in channel Insights & Trends

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events