Advertising

Wereldkampioen kickboksen zorgt ervoor dat puber zijn Zonnatura-ontbijt eet

Kari-Anne Fygi, redactie | 22 januari 2018, 14:12

Rico Verhoeven ingezet in nieuwe campagne

De Nederlandse wereldkampioen kickboksen Rico Verhoeven is het gezicht van de nieuwe Zonnatura-campagne, ontwikkeld door ACHTUNG! mcgarrybowen.

Doel van de campagne: Nederland helpen gezonder te eten en natuurlijk Zonnature-producten te kopen. 

Insteek van de campagne is dat Verhoeven als professioneel sporter 'weet hoe belangrijk gezonde voeding voor iedereen is.’

Pure chocolade

De campagne trapt af met de introductie van nieuwe volkoren muesli met pure chocolade. ‘We zijn continu bezig om ons assortiment te verbreden om breed toegankelijk te zijn voor iedereen,’ aldus Martijn Morsink, Marketing Manager van Zonnatura.

Het nieuwe thema wordt gelanceerd met een tv-campagne, outdoor en digitale campagne. Tegelijkertijd met de campagne lanceert Zonnatura een nieuw packaging design voor de hele productrange.

Credits

Merk/opdrachtgever: Zonnatura (Wessanen Benelux)
Creatief bureau: ACHTUNG! mcgarrybowen
Mediabureau: MediaScience
Pr-bureau: Glasnost
Productiemaatschappij: Bandit
Regisseur: Rene Nuijens

Over de auteur

Kari-Anne Fygi
Journalist, blogger, eindredacteur van Tijdschrift voor Marketing & Adformatie (Adfo Groep). Lees meer over Kari-Anne Fygi

Reacties op dit artikel (2)

Comment author avatar
Avatar

Robin Zuiderveld

(23 januari 2018, 11:18)
Een half jaar geleden leek Zonnatura nog te zeggen dat ze voortaan voor campagnes zonder inzet van tv zouden gaan:

https://www.adformatie.nl/nieuws/zonnatura-zet-op-volledig-digitale-campagne

Maakt benieuwd naar de reden om dat nu toch wel weer te gaan doen. Heeft de inzet van alleen online/digital toch niet gebracht wat Zonnatura hoopte? Ben benieuwd. Want interessant.
Avatar

Roderick Mirande

(23 januari 2018, 11:48)
Thanks Robin, ga ik Zonnatura voorleggen morgen.

Gerelateerde items Zonnatura