Warner Bros. Pictures kiest voor NOISE

Claartje Vogel, redactie | 20 juli 2016, 10:26

Warner Bros

Het bureau maakt promotie voor ruim 30 filmreleases in Nederland per jaar

Creatief bureau gaat aan de slag met de online- en offlinecommunicatie van bioscoopfilmdistributeur . Ze gaan samenwerken om alle bioscoopfilms van Warner Bros. Pictures en Twentieth Century Fox in Nederland onder de aandacht te brengen.

30 films per jaar

Volgens Warner Bros. gaat het om ongeveer 30 nieuwe films per jaar, met grote releases in 2016 als Suicide Squad, Trolls en Fantastic Beasts and Where to Find Them. NOISE gaat aan de slag met  ‘in-theatre’ materiaal zoals flyers en displays, maar ook met billboards, abri’s, mobiele advertenties en social media-uitingen.

Offline en online

Klaartje van Ballegooijen, Marketing Director Warner Bros. Pictures: “Wij hebben voor NOISE gekozen omdat kennis hebben van zowel off- als online media. Zij kunnen onze content op een creatieve en innovatieve manier verwerken tot aantrekkelijke, opvallende uitingen.”

Ivo Hulscher, eigenaar van NOISE: “Wij zijn erg trots dat Warner Bros. ons heeft gekozen. Wij zijn als bureau altijd op zoek naar nieuwe manieren om relevante content bij de consument te krijgen, en wat is er dan mooier om met de meest aansprekende content in de markt aan de slag te gaan?”

Over de auteur

Claartje Vogel
Journalist en redacteur voor Adformatie, Tijdschrift voor Marketing en Tijdschrift voor Communicatie (Adfogroep). Lees meer over Claartje Vogel

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Warner Bros Noise bioscoopreclame