Merk & Strategie

Vodafone stopt met adverteren rond nepnieuws en radicale content

Maarten Hafkamp, redactie | 7 juni 2017, 12:33

De telecomgigant komt met een whitelist aanpak.

De stap geldt voor Vodafone wereldwijd. In een statement meldt Vodafone dat de beslissing is genomen op basis van de technologische ontwikkelingen in media en advertising, waarbij vaak op basis van algoritmes en geautomatiseerd reclameruimte wordt ingekocht. Daardoor kunnen advertenties in een verke...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Vodafone brand safety nepnieuws

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events