Merk & Strategie

Vodafone stelt wereldwijde merkstrategie bij en omarmt ‘optimisme’ 

Rob Beemster, redactie | 4 oktober 2017, 21:44

Grootste advertentiecampagne in historie Vodafone moet nieuwe positionering ondersteunen.

Als je de krant openslaat of de radio aanzet zou je het niet meteen zeggen, maar in veel opzichten gaat het steeds beter met de wereld. En er komen technologieën aan die nog veel meer vooruitgang beloven, zoals dat energie voor iedereen in overvloed beschikbaar zal zijn. Alle reden dus om het negati...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events