Marketing Technology

Virgin Trains probeert automobilisten de file uit te trekken

Redactie | 11 september 2017, 13:18

Reistijden van auto’s en treinen worden realtime vergeleken: de trein wint.

Kennelijk bereik je Londen sneller met de trein dan met de auto. Virgin Trains voelt zich in ieder geval zeker genoeg om met realtime verkeersdata automobilisten de trein in te lokken.

De digitale out of home-campagne vergelijkt de reistijden van auto’s en treinen naar Londen, Birmingham en Leeds.

De campagne combineert transport-datafeeds met geografische informatie en houdt rekening met files en opstoppingen.

Uiteraard mikt de campagne op de tijden dat het extra druk is op de weg.

En als het extreem druk is, wordt de campagne uitgebreid met extra advertisingruimte bij benzinestations en zelfs TV, digital print en radio.

Bron: The Drum

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Data Realtime Virgin Trains

Meer in channel Marketing Technology

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events