Vijf digitale talenten bij Alfred

Redactie | 2 februari 2017, 12:49

Het bureau wil verder bouwen op 'het digitale fundament dat vorig jaar gelegd is'.

Online specialist Mark de Leeuw (ex-Brandfighters, ex-Etcetera/Red Urban) gaat zich als accountmanager met name op digitale vraagstukken richten. Stéphanie Freitag is gestart als International Project Manager. Zij is net afgestudeerd aan The New School for Information, met het social media bureau van de toekomst als afstudeerproject. Verder maakte Project Manager Ilse van Luijk de overstap van Coebergh PR. Ook op de creatieve vloer breidt Alfred uit, met Jorn Slotboom (afkomstig van Roorda) die zich onder meer stort op digital design en Sean den Heijer als junior multimedia designer.

Managing director Eddy Salfischberger: &;Met de komst van deze talenten bouwen we verder op het digitale fundament dat we vorig jaar gelegd hebben. We zijn nu nog beter in staat om onze grote ideeën voor een groot publiek ook digitaal te laten excelleren. En minstens zo belangrijk: allemaal stuk voor stuk mensen die net als wij van reclame houden.&;

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Alfred International

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events