Merk & Strategie

Vice Money en ING presenteren documentaireserie over jonge mensen en geld

Claartje Vogel, redactie | 27 september 2017, 14:48

In de serie laten jonge mensen zien hoe zij op andere manieren geld verdienen.

Samen met de ING bank begon Vice Nederland het platform Vice Money, een platform voor jonge mensen over geld. Op dit platform is vanaf vandaag een documentaireserie te zien over jonge mensen die op nieuwe manieren geld verdienen.

Millennials gaan anders om met geld
De serie 'Nieuw geld' belicht manieren waarop jonge mensen hun inkomen verdienen die vijf jaar geleden nog niet mogelijk waren. Het term 'nieuw geld' verwijst naar de nieuwe manier waarop deze generatie naar geld kijkt. Ze verdienen het op een andere manier en gaan er anders mee om. Het gaat ze niet alleen gaat om een volle bankrekening, maar ook om zinvol werk en het creëren van kansen voor hun omgeving.

De serie bestaat uit vier afleveringen die de komende vier maanden via Facebook, vicemoney.nl en ING kanalen verspreid zullen worden. Bekijk de eerste aflevering over een cryptomiljonair hieronder.

ING richt zich met deze branded content specifiek op jongeren. Vice Money is het tiende Nederlandstalige online merk van Vice. Twee maanden geleden begon het lineaire tv-kanaal Viceland.

Over de auteur

Claartje Vogel
Journalist en redacteur voor Adformatie, Tijdschrift voor Marketing en Tijdschrift voor Communicatie (Adfogroep). Lees meer over Claartje Vogel

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events