Merk & Strategie

Verrassing: millennials kiezen gewoon met hun portemonnee

Elsbeth Eilander, redactie | 7 juli 2017, 10:54

En dat maakt ze net gewone mensen.

Het lijkt er op dat millennials zich gewoon gedragen als andere leeftijdsgroepen, wat betreft gemak en hoe ze hun geld spenderen. Tot die conclusie komt YouGov, dat het aantal millennial-klanten van merken en bedrijven in de VS telde en een brandindex publiceerde. Wat blijkt: Uber verzamelde het afg...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Millennials Doelgroepen uber

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events