Merk & Strategie

Van Lanschot Kempen verbindt naam aan Het Concertgebouw

Redactie | 11 januari 2018, 12:37

De financiële instelling is de nieuwe hoofdsponsor voor een periode van vijf jaar.

Van Lanschot Kempen is de nieuwe hoofdsponsor van Het Koninklijk Concertgebouw. Het gaat om een samenwerking van vijf jaar. Over de hoogte van het sponsorbedrag doen de partijen geen uitspraken.

De financiële instelling profileert zich niet voor het eerst als beschermheer van het culturele erfgoed in Nederland. Van Lanschot Kempen is partner van het Van Gogh Museum, daarnaast wordt Nederlandse kunstenaars de kans gegeven onderdeel te worden van de bedrijfskunstcollectie van Van Lanschot Kempen. Het bedrijf organiseert daartoe de jaarlijkse Van Lanschot Kunstprijs. De bedoeling is dat diverse vormen van culturele ondersteuning elkaar versterken en verrijken.

Van Lanschot Kempen zegt het eigen 'culturele vermogen' al jaren te delen. 'Voor relaties en personeel organiseren wij het hele jaar door activiteiten rond onze culturele partnerships. Daarnaast siert de kunstcollectie onze kantoren.'

Beeld: Wikimedia

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Van Lanschot Kempen Concertgebouw Kunstsponsoring

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events