Marketing Technology

Trachitol beantwoordt vragen consument via augmented reality

Redactie | 22 september 2017, 10:59

In de nieuwe Trachitol-app verschijnt de specialist op het beeldscherm om hulp te bieden.

Trachitol probeert vragen van de consument over keelpijn en het gebruik van het product te beantwoorden via een app die gebruik maakt van augmented reality.

Via de app kan de gebruiker de specialist van Trachitol namelijk letterlijk in huis halen. Als de gebruiker de verpakking van Trachitol scant, verschijnt de specialist op het beeldscherm. Via een menu kan de gebruiker vragen stellen over keelpijn. Daarnaast komt de specialist ook zelf met tips. De app biedt ook toegang tot de complete bijsluiter.

Maurits van Tol, algemeen directeur van Salveo Pharma (waar Trachitol onder valt): ‘De specialist is de tastbare vertaling van Trachitol. Al meer dan vijftig jaar de specialist op het gebied van keelpijn en de behandeling daarvan. Ik ben ontzettend trots dat wij deze campagne intern hebben ontwikkeld zonder tussenkomst van een bureau.’

 

Over de auteur

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar
Avatar

Anna R grow

(26 september 2017, 10:57)
You can hardly move incorrect with a few crisp and stylish content materials meeting the eyes of your capacity clients. A dime saved now in compromising on content material pleasant can hit you again within the shape of lost reputation with quality searching for clients. Alternatively, your venture zooms past zillions of competition with best essay writing service (https://www.triumphessays.com/).

Meer in channel Marketing Technology

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events