Merk & Strategie

Thalys gaat samenwerken met Rosapark en DigitasLBI

Sander Beekman, redactie | 16 januari 2015, 13:36

Beide bureaus zijn geselecteerd na een aanbestedingsproces en gecontracteerd voor drie jaar.

werkte al eerder met het Franse bureau en verlengt de samenwerking voor het verder ontwikkelen en uitvoeren van de merkcommunicatie van de onderneming. De Brusselse tak van gaat zich richten op het versterken van de digitale strategie en CRM. 

Scheherazade Zekri-Chevallet, Chief Commercial Officer van Thalys: &;De strategie die Rosapark voorstelt, biedt Thalys de gelegenheid een sterkere en meer betrokken positie te claimen die naadloos aansluit bij onze merkidentiteit "Van harte welkom". Hun visie brengt ons merk, onze ambities en positionering naar een hoger niveau. DigitasLBi laat blijken goed inzicht te hebben in de uitdagingen van Thalys op het gebied van digitale communicatie en CRM. Ze staan daarbij zorgvuldig stil bij het belang van culture verschillen in diverse markten waarin wij actief zijn. Hun strategie is ambitieus, gericht op meerdere kanalen en met een duidelijke rol voor social media. We kijken uit naar een succesvolle samenwerking met beide agentschappen.&;

Over de auteur

Sander Beekman
Stukjestikker en filmmaker voor team Adformatie, met een focus op creatie en (online) campagnes. Lees meer over Sander Beekman

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items thalys DigitasLBi Rosapark

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events