Marketing Technology

Tech brands worstelen met belofte, niet met bewijs

Roderick Mirande, redactie | 10 november 2017, 16:45

Blijven merken na de tech-revolutie nog bestaan? Ja, zegt Roland van der Vorst, maar die merken brengen wel een hele nieuwe set vaardigheden met zich mee.

Startpuntcreator. Dat vindt Roland van der Vorst (foto) eigenlijk wel een goede omschrijving van het bureau dat hij leidt, Freedomlab. Bij Freedomlab wordt namelijk goed nagedacht over de identiteit, het wezenlijke profiel van merken en organisaties. En als je dat vastlegt in een document, heb je ee...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Meer in channel Marketing Technology

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events