Advertising

Rupert Murdoch lanceert reclameplatform dat moet concurreren met Google/Facebook

Claartje Vogel, redactie | 6 december 2017, 9:51

Mediaconglomeraat News Corp presenteert News IQ. Het reclamenetwerk garandeert merkveiligheid en betrouwbaar inzicht in data.

News Corp, het mediaconglomeraat van Rupert Murdoch, gaat nu echt de concurrentie aan met Google en Facebook. Dat doet het bedrijf met News IQ, een online reclameplatform met een bereik van 140 miljoen Amerikanen. Het nieuwe platform gebruikt publieksdata van websites als The Wall Street Journal, Ne...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Rupert Murdoch News Corp news iq

Meer in channel Advertising

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events