Mensen & Carrière

Roy van Keulen nieuwe directeur marketing Jumbo

Roderick Mirande, redactie | 30 januari 2018, 14:10

Roy van Keulen vervult per 1 april 2018 de rol van directeur marketing (online en offline) bij Jumbo Supermarkten. Dat bevestigt een woordvoerder van Jumbo. Het betreft een voorgenomen besluit. Jumbo: ‘De aanstelling van Van Keulen past binnen onze ambitie om de leidende omnichannel-retailer van Ned...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Jumbo Roy van Keulen Matthijs Moeken

Meer in channel Mensen & Carrière

Volg ons


Van onze partners

Populaire blogs

Adfo Events