Merk & Strategie

Robbert de Vreede (Unilever): ‘Lokale merken toevoegen is geen doel op zich’

Roderick Mirande, redactie | 7 december 2017, 16:15

Consumenten houden van lokaal, maar Unilever-prioriteit is om meer uit bestaande merken te halen.

Gisteren kwam Unilever-kopstuk Hemant Bakshi in de pers met de constatering dat consumenten in toenemende mate een voorkeur hebben voor lokale producten en dat zij zich steeds meer afkeren van internationale merken. De president directeur van Unilever Indonesië zegt dat dat niet alleen gebeurt in op...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items lokale merken Globalisering Unilever

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events