Marketing Technology

Reclames van 30 seconden 'werken niet', dus YouTube stopt ermee

Claartje Vogel, redactie | 20 februari 2017, 12:16

Het platform biedt vanaf 2018 kortere advertentieopties

’s Werelds grootste online videoplatform wil de gebruikerservaring verbeteren en stopt daarom met lange reclamevideo’s die je niet kunt overslaan. Vanaf 2018 zijn 'unskippable' reclamevideo’s van 30 seconden verleden tijd. Prerolls Dat schrijft magazine Campaign. De zogenoemde ‘prerolls’ (reclames v...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Youtube Advertenties formats

Meer in channel Marketing Technology

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events