Merk & Strategie

Procter & Gamble geeft 2 miljard dollar minder uit aan marketing

Elsbeth Eilander, redactie | 1 mei 2017, 10:09

Met name bureaus gaan de rekening betalen.

Procter & Gamble maakte dit vorige week vrijdag bekend. FCMG-fabrikant zag de omzet in het fiscale derde kwartaal van 2017 met 1 procent dalen. De bezuinigingen worden verdeeld over de komende 5 jaar. Volgens de fabrikant zijn ‘externe uitdagingen’ de reden van de bezuinigingen, zoals politieke ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Procter & Gamble

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events