Merk & Strategie

Picnic verwijdert inhaker op Jumbo's Max Verstappen

Roderick Mirande, redactie | 29 september 2016, 10:54

'Het was als grap bedoeld.'

Gisteren kwam online boodschappendienst Picnic met een razendsnelle inhaker op de nieuwe Max Verstappen-commercial van supermarkt Jumbo. De inhaker kreeg gisteren veel aandacht en kreeg aandacht in de landelijke pers. Jumbo kon er wel om lachen en zei in een reactie aan Marketing Online geen stappen...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Picnic Jumbo Max Verstappen

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events