Merk & Strategie

Philips heeft een nieuwe missie: het leven verbeteren van miljarden mensen

Rocco Mooij, redactie | 2 oktober 2017, 8:00

Head of brand Nanda Huizing legt uit

Philips heeft een nieuw duurzaamheidsprogramma. De kern: het leven van drie miljard mensen verbeteren. En wereldwijd betere toegang tot zorg, vooral voor vrouwen en kinderen. Nanda Huizing over de achterliggende gedachten. ‘Wij willen laten zien dat we een heel ander bedrijf zijn geworden.’ In de we...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Nanda Huizing Philips Duurzaamheid

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events