Merk & Strategie

P&G schrapt 100 miljoen dollar in uitgaven aan digital ads en dit heeft weinig invloed op bedrijfsresultaat

Kari-Anne Fygi, redactie | 28 juli 2017, 11:11

Het gaat om ongeveer 4 procent van de totale advertentie-uitgaven in de VS.

Procter & Gamble heeft het afgelopen kwartaal 100 miljoen dollar minder uitgegeven aan digital advertising.  P&G schrapte vooral advertentiegeld voor targeted ads die op sites terechtkwamen met veel nepverkeer, met ‘bots’, of sites met aanstootgevende content, waar de ‘producten van Procter ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Procter & Gamble

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events