Merk & Strategie

Otto en Prummel brengen merkenboek Namespotting uit

Redactie | 29 november 2016, 16:39

Ondertitel van het boek: 'De 500 leukste, merkwaardigste en opvallendste merknamen verzameld'.

Richard Otto (Tens Media) en Hans Prummel brengen uit, een verzameling van leuke, merwaardige en opvallende merknamen. In een toelichting zeggen de samenstellers van het boek: &;We worden dagelijks geconfronteerd met honderden merknamen. Slechts weinigen daarvan zullen ons echter bijblijven. Een opvallende merknaam is daarom van groot belang. De naam wordt immers nog eerder geconsumeerd dan het product of dienst zelf.&;

[Tekst gaat verder onder afbeelding]

Het boek heeft onder meer opgenomen een pedicure met de merknaam Bel me Teen, Cafetaria Hans & Frietje, Bakkerij Slager, restaurant Thai Tanic en Beenhakker revalidatiemiddelen. 

Een preview van het boek vindt u .

Over de auteur

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar
Avatar

Sandra

(30 november 2016, 13:10)
Allemaal leuk en aardig deze gratis reclame, maar volgens mij gaat het hier om een winkelnamen boekje en niet om merknamen.

Gerelateerde items namespotting Richard Otto Hans Prummel

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events