Insights & Trends

Oproep Amerikaanse wetenschappers: ‘Atleten en sportorganisaties, stop promoten ongezonde voedingsmiddelen’

Roderick Mirande, redactie | 10 januari 2018, 15:52

Ondanks beloften tot zelfregulering, worden kinderen nog altijd blootgesteld aan ‘ongezonde sportsponsoring’.

Met sportsponsoring door voedingsmiddelenmerken worden vaak energierijke maar voedingsarme producten gepromoot. Ook al wordt met dergelijke sponsoring niet specifiek getarget op de jeugd, toch heeft het invloed op de percepties en voorkeuren van die doelgroep. Daar komt bij dat de impliciete goedkeu...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Sportsponsoring Obesitas Gezondheid

Meer in channel Insights & Trends

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events