NOISE breidt management uit met Lissone & LaVigne

Redactie | 7 juni 2016, 17:03

Nieuwe creatieve directie komt over van Khanna \ Reiding

NOISE Amsterdam heeft Demian LaVigne (foto boven) en Desmond Lissone aangesteld als creatieve directie en lid van het MT. Het team komt over van international boutique agency Khanna \ Reidinga waar ze onder andere Diageo Nederland binnenhaalden en de global accounts Hi-Tec Sports en Magnum Boots.

&;K\R was een heerlijk creatieve speeltuin&;, zegt Demian LaVigne, &;en we zijn Rikki (Khanna) en Hesling (Reidinga) dankbaar dat we daar deel van uit hebben mogen maken. Maar nu is het tijd voor ons om zelf nog meer te gaan ondernemen.&;

Dat is volgens Desmond Lissone meteen ook de voornaamste reden voor de overstap. &;Bij NOISE en de daaraan aanverwante bedrijven heerst er een doelgerichte ondernemersmentaliteit, waarbij slimme, veelal digitale creativiteit wordt ingezet om businessresultaten te behalen.&;

Mede-eigenaar en oprichter Marcel Wortel denkt in LaVigne en Lissone gevonden te hebben wat NOISE zocht, namelijk &;ondernemers die én onze zakelijke ambitie begrijpen én de creatieve executie naar een nog hoger niveau kunnen tillen&;.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (4)

Comment author avatar
Avatar

Rob

(7 juni 2016, 18:09)
Ah het vrolijk tweetendeondhopteam heeft weer iemand zo gek gekregen.
Avatar

Desmond Lissone

(7 juni 2016, 18:52)
Nou he Rob? Al die malle reclametypes.. Hoe is het trouwens bij de Azijnpissers Anonymous?
Avatar

Jeroen Flink

(7 juni 2016, 21:01)
Lekker gasten. Maak ze gek!
Avatar

Gijs van der Togt

(7 juni 2016, 22:36)
Congrats guys!

Gerelateerde items Noise

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events